Muiden maiden kuntosalit?

Mitäs jos tähän ketjuun keräisi kokemuksia - kysymyksiä ja vastauksia muiden maiden saleista...?

Eli olen itse lähdössä perjantaina Dubliniin Irlantiin ja kiinnostaisi tietää, mihin salille siellä kannattaisi mennä (jos vaan kerkeää)? Googletin muutaman salin, mutta jos jollakulla on kokemusta, niin ottaisin infoa mielelläni vastaan. Hotelli löytyy ihan siitä Trinity Collegen läheltä keskustasta.

P.S. Jos tällainen ketju täältä jostain jo löytyy, niin hävittäkää tämä ja antakaa linkki vanhaan, kiitos!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
en ole samanlaiseen ketjuun törmännyt, mutta jostain pitäis löytyä "eri maiden salikulttuurit" tai vastaava ketju jossa pitäis olla vähän kokemuksia eri maiden saleista.

e: vielä suora linkki

Dublin on perseestä, salienkin suhteen. Tai no, keskustan saleissa on ole käynyt, mutta mitä täällä Pohjois-Dublinissa on niin vähintään 3 kk jäsenyys. Ehkä voi päästä kerran kokeilemaan ilmaiseksi jos hyvin käy, ainakin omalla salilla.

"Punttisali" voi olla useimmiten myös sellainen, että 50 juoksumaton takana on parit käsipainot ja penkki. Se missä mä käyn on jo vähän HC-sali melkein Irlannin mittakaavalla, mutta lattiapinta-alasta 70% vie silti kuntopyörät ym.

Ja "kyykkytelineenä" toimii vinopenkki, ellei ole niin vahva että sen tangon nostaa lattialta asti niskan taakse. Tosin on siellä paska jalkaprässikin ja etu/takareisilaite, ja ne on aina vapaana, ja ylätalja tai oikeastaan kaikki muut on aina varmasti vapaana paitsi penkki ja käsipainot. Ja kaikki muut salillakävijät on puolalaisia, tai mitä nyt paikalliset käy joskus polkemassa kuntopyörää.

Keskustasta voi parempiakin paikkoja löytyy. Voi olla, että viestin lopullinen informaatioarvo on lähellä nollaa, mutta eipä ollut muutakaan tekemistä.

Kyllä täällä varmaan keskustassa ok paikkoja on. Joskus törmäsin johonkin sivustoon, jossa oli Dublinin saleja listattu ja vähän niistä kerrottu. Sitä voisi koittaa etsiä.

Paras mesta dublinissa on omasta mielesta total gym, mika loytyy castlenockista(dublin 15). sielta loytyy kaikki tarvittavat vehkeet. En tosin osaa sanoa saako sinne kertakaynteja.
Ja on pikkusen kaukana jos lomalla olet ja keskustassa asustelet

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom