Elikkä uuden harrastuksen aloitin tossa 2 viikkoa sitten. Ajattelin että uuden harrastuksen edistyksen voimistamiseksi/laihdutuksen nopeuttamiseksi aloittaisin taas salilla käynnin. Minkälaista treeniä te suosittelette tukena tätä lajia varten? Ennen lajin aloittamista olen treenannut 3 vuotta tae kwon doa sekä käynyt salilla pari vuotta (toisin ollut vuosi taukoa armejan ym. takia). Elikkä tarvitsisin apua sali-treeniohjelman tekemisessä. Minulla on Muay Thaita Ma,Ke,Pe, joten välipäivät sopisivat hyvin salia/cardioa varten.
Sitten minulla on myös kysymys lisävarusteihin liittyen. Olen tällä hetkellä 100 kilon painoinen, 182cm pitkä. Minkä painoiset/näköiset hanskat kannattaa hankkia? Entäs säärisuojat? Minkälaisia alasuojia/hammasuojia suosittelette? Entäs nilkkatukia?
Suuret kiitokset etukäteen!
Sitten minulla on myös kysymys lisävarusteihin liittyen. Olen tällä hetkellä 100 kilon painoinen, 182cm pitkä. Minkä painoiset/näköiset hanskat kannattaa hankkia? Entäs säärisuojat? Minkälaisia alasuojia/hammasuojia suosittelette? Entäs nilkkatukia?
Suuret kiitokset etukäteen!