Eilen satuin näkemään ensimmäistä kertaa eläessäni MTV3:n Viihdeuutiset. Täytyy kyllä sanoa, että ei ole vissiin toimittajien kielitaitoa paljon testattu ennen pestiä. Ensin Ron Mossia haastatteli joku nainen, jonka sössötys oli pahempaa kuin itse rallilegenda Markku Alenilla. "Yes, but sanokaa sille, että I have puncture on stage. Very bad situation." Nainen vielä kutsui Ron Mossia Ridgeksi koko ajan. Vähän meinas "Ridgellä" käpy palaa. :D
Sitten homma vaan parani, kun itse Viivi haastatteli jotain hotellijohtajaa. Miten on mahdollista, että henkilö joka ei osaa muodostaa yksinkertaista kysymyslausetta, voi olla toimittajana? Viivi sönkkäsi jotain "How it shows tö Kalevala in tis houtel?" ja "How it shows tö good kvaliti in tö service in tö houtel?"
Mistä tätä jengiä löytyy? Myötähäpeän määrä oli suurempi kuin Idolsin esikarsinnan aikana...
Sitten homma vaan parani, kun itse Viivi haastatteli jotain hotellijohtajaa. Miten on mahdollista, että henkilö joka ei osaa muodostaa yksinkertaista kysymyslausetta, voi olla toimittajana? Viivi sönkkäsi jotain "How it shows tö Kalevala in tis houtel?" ja "How it shows tö good kvaliti in tö service in tö houtel?"
Mistä tätä jengiä löytyy? Myötähäpeän määrä oli suurempi kuin Idolsin esikarsinnan aikana...