MTV3:n viihdeuutisten toimittajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JoAT
  • Aloitettu Aloitettu

JoAT

VIP
Kaupunki
Pohjanmaa
Eilen satuin näkemään ensimmäistä kertaa eläessäni MTV3:n Viihdeuutiset. Täytyy kyllä sanoa, että ei ole vissiin toimittajien kielitaitoa paljon testattu ennen pestiä. Ensin Ron Mossia haastatteli joku nainen, jonka sössötys oli pahempaa kuin itse rallilegenda Markku Alenilla. "Yes, but sanokaa sille, että I have puncture on stage. Very bad situation." :confused: Nainen vielä kutsui Ron Mossia Ridgeksi koko ajan. Vähän meinas "Ridgellä" käpy palaa. :D

Sitten homma vaan parani, kun itse Viivi haastatteli jotain hotellijohtajaa. Miten on mahdollista, että henkilö joka ei osaa muodostaa yksinkertaista kysymyslausetta, voi olla toimittajana? Viivi sönkkäsi jotain "How it shows tö Kalevala in tis houtel?" ja "How it shows tö good kvaliti in tö service in tö houtel?"

Mistä tätä jengiä löytyy? Myötähäpeän määrä oli suurempi kuin Idolsin esikarsinnan aikana...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
JoAT sanoi:
Eilen satuin näkemään ensimmäistä kertaa eläessäni MTV3:n Viihdeuutiset. Täytyy kyllä sanoa, että ei ole vissiin toimittajien kielitaitoa paljon testattu ennen pestiä. Ensin Ron Mossia haastatteli joku nainen, jonka sössötys oli pahempaa kuin itse rallilegenda Markku Alenilla. "Yes, but sanokaa sille, että I have puncture on stage. Very bad situation." :confused: Nainen vielä kutsui Ron Mossia Ridgeksi koko ajan. Vähän meinas "Ridgellä" käpy palaa. :D

Sitten homma vaan parani, kun itse Viivi haastatteli jotain hotellijohtajaa. Miten on mahdollista, että henkilö joka ei osaa muodostaa yksinkertaista kysymyslausetta, voi olla toimittajana? Viivi sönkkäsi jotain "How it shows tö Kalevala in tis houtel?" ja "How it shows tö good kvaliti in tö service in tö houtel?"

Mistä tätä jengiä löytyy? Myötähäpeän määrä oli suurempi kuin Idolsin esikarsinnan aikana...

Sen verran mitä olen muutaman kerran viihdeuutisista pätkää nähnyt niin koko shöy on tehty muutenkin sellaisella "ammattitaidolla", että en viitsi kallista aikaani sellaisen paskan tuijottamiseen kuluttaa.

Viivi olisi voinut pysyä siellä nelosen urheilutoimituksessa, siitä hommasta sentään jotain tulikin.

Ei sillä artikulaatiotaidolla mikä Viiviltä löytyy tarttis olla televisiossa ollenkaan.
Se viimeisen sanan painotus on on rasittavaa.

Suomalainen tv on kyllä tosi heikkoa yleensä, siksi en sitä katsokkaan. Viikonloppuna katsoin pari miinuuttia jotain sketsiohjelmaa, kaksi keski-ikäistä "vitsikästä" miestä juonsi ja jossa myöhemmin oli vieraana Dennis Rodman. Huonompaa ohjelmaa en ole koskaan nähnyt.

JoAT sanoi:
Viivi sönkkäsi jotain "How it shows tö Kalevala in tis houtel?" ja "How it shows tö good kvaliti in tö service in tö houtel?"

Niin ja ajattele sitä, että ei siitä ole pitkäkään aika, kun tuo Viivi oli innolla menossa Euroopan parlamenttiin "pomppimaan". Tuolla kielitaidolla. :)

Huomasin itse saman kun katsoin kerran.Oli siinä taas suomalaista journalismia parhaimillaan.Mietin samalla,että kuka kehtasi äänestää viiviä euroopan parlamenttiin.:wall:

training_day sanoi:
...koko shöy on tehty muutenkin sellaisella "ammattitaidolla" ...
Toi on NIIN totta. :D

D sanoi:
Huomasin itse saman kun katsoin kerran.Oli siinä taas suomalaista journalismia parhaimillaan.Mietin samalla,että kuka kehtasi äänestää viiviä euroopan parlamenttiin.:wall:
Enpä tiedä kuka olisi äänestänyt. Ei kai se edes montaa ääntä saanut...?? Ehkä joku herjalla on äänensä sille antanut. :jahas:

Yölla juurikin katselin tuota uusintana kun ei uni tullut silmään ja totesin, että aivan hirveetä kuraa on koko ohjelma. Se Ritke Vorresterinkin haastattelu oli niin paska, että ei mitään rajaa. Ihan hyvällä omallatunnolla voin sanoa et oisin ite vetässy lonkalta paremman.

SniffDaddy sanoi:
Se Viivi voisi kyllä painua helvettiin televisiosta - mielellään vaikka koko maasta. Ärsyttävä ja lahjaton ämmä.
Eikä ole. Viivi on ihq.

edit. ei prkl SniffDaddy tuo sun avatar saa kyllä kurat housuun joka kerta.

Viivillä on/oli huono pepa. Ei siinä auta sillon kermat kakun päällä kun pohjalla on silakkaa.

Kun tuo ohjelma alkoi se kuvattiin sellaisesta kulmasta, että Viivi näkyi kokonaan. Ilmeisesti ohjaaja tai Viivi itse huomasi, kauheiden länkisäärien näkyvän kuvassa liian hyvin ja kamera siirrettiin suosiolla lähemmäs;)

Olin aika järkyttynyt kun huomasin, ettei Viivi olekkaan täydellinen jumalatar, vaan peruspirkko.

Viivihän on kunnon huuhaa-eukko muutenkin. En katso noita viihdeuutisia jo senkin takia kun Viivi juontaa niitä.

Aika sukka ohjelma kaiken kaikkiaan..Ei maikkarilta yleensä onnistu noi tollaset "Houkutellaan nuoria ja trendikkäitä katsojia tämän hetken trendi jutuilla" ohjelmat...Joutaa koko ohjelma vaikka FST:lle :D

Ton ohjelman kohtalo on kyl siin, et se joko loppuu tai sit otetaan mallia ulkomailta ja aletaan paljastaa pintaa..

en tiedä mikä on,mutta itse inhoan viiviä sydämeni pohjasta vaikken edes tunne häntä. jotenkin hirveän ylimielisen/leuhkan oloinen tapaus. istuu muuten usein haarat auki siinä lähetyksessä tai ainakin ennen istui:jahas:. on se poika juontajakin ärsyttävä, oikea sössötyksen maailmanmestari. tiedätsä ootsä meetsä tuutsä lähetsä :curs::wall:;)

neutraali sanoi:
en tiedä mikä on,mutta itse inhoan viiviä sydämeni pohjasta vaikken edes tunne häntä. jotenkin hirveän ylimielisen/leuhkan oloinen tapaus. ...

Täysin samat fiilikset. Eikä vähiten sen takia että Viivi brassailee miestensä rahoilla, mm. usein jamittelemassa Salonojan jahdeilla ja asumassa yli 2500 € / kk - vuokraisessa kämpässä (jonka kanssa SAATTAA olla pientä tekemistä Salonojalla myös) sekä istuskelemassa jonkun pankkiirin avobemarissa. Plus pintaliitopippaloissa tanssimassa pöydällä ja "bailaamassa ankarasti". Sitten vielä nämä "rumat pois telkkarista" - lausunnot sekä muutenkin huuhaa-ylimielisyys-olemus niin on kyllä tosi vastenmielinen eukko. :0:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom