MTV3.doc: Dopingsota, Ke 25.07.2012 klo: 20.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sokka
  • Aloitettu Aloitettu
Kaupunki
Vantaa
Tämmöinen tulee näköjään tänään tv:stä.

MTV3.doc: Dopingsota

Olympiakulta on huippu-urheilijan uran kirkkain kruunu, tavoitelluin palkinto. Urheilua seuraavan yleisön silmissä mitaleiden kiilto uhkaa kuitenkin himmetä, koska jotkut kilpailijat käyttävät kiellettyjä aineita parantaakseen suoritustaan. Lontoon olympialaisten järjestäjät pyrkivät kaikin keinoin estämään dopingkäryjen tuoman häpeän. Ben Johnson, Marion Jones, Dwain Chambers... Yleisurheilu ei kaipaa enää yhtään uutta langennutta sankaria. Kansainvälisen olympiakomitean lääketieteellisen valiokunnan puheenjohtaja Arne Ljungqvist on taistellut kiellettyjä aineita vastaan jo neljä vuosikymmentä. Tässä dokumenttielokuvassa luodaan syvällinen katsaus antidopingtoiminnan historiaan ja tulevaisuuteen. Ääneen pääsevät muun muassa Usain Bolt, Sergei Bubka ja Jelena Isinbajeva.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missä ihmeessä olen vasta nähnyt, muistaakseni jonkun lehden takaosassa "Ensi numerossa"-sivulla, juttua että dopingtestaus on läpimurron kynnyksellä eli ottamassa niskalenkkiä laittomien aineiden käyttäjistä? Jos joku hoksaa mistä puhun, otan mielelläni vastaan tietoa kyseisen artikkelin sijainnista.

Sitä mä ihmettelen, että aina kun näitä ohjelmia näkyy niin eikö siellä vilahda Synthol-Greg.
Toi äijä on niin hävettävän näköinen, ettei oo tosi.

Sitä mä ihmettelen, että aina kun näitä ohjelmia näkyy niin eikö siellä vilahda Synthol-Greg.
Toi äijä on niin hävettävän näköinen, ettei oo tosi.

Ja kaikki vielä luulee, että se kroppa on perus steroideilla hankittu. Isäntä huusi mulle, että tuu kahtomaan kun se oli sielä, varmasti ajatteli ensin, että perus horkalla saadut ennenkun valaisin syntholista :D Tommonen vaan lisää kehonrakennuksen paskaa mainetta.. :(

Katsoin alusta 10 minuuttia mutta kyllästyin, näytti enemmänkin Arne Ljungqvistin elämäkerralta joten loppui mielenkiinto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom