MTV True Life I´m on Steroids

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

pexxi

Mode
Olipas aika paska "dokumentti".
Yksi poika halusi mallipojuksi roina-dieetillä ja toinen homppeli halusi sixpackin strippikilpailuun, mma-ottelijalla sentään oli jotain oikeita tavoitteita roinauksella. Kaikki saivat yhdestä, ilmeisimmän miedosta kuurista kauheat sivarit ja kaikki melkein "kuolivat" lopulta, nyt kukaan ei enää suunnittele käyttävänsä streroideja tulevaisuudessa.

norppa sanoi:
Yksi poika halusi mallipojuksi roina-dieetillä ja toinen homppeli halusi sixpackin strippikilpailuun, mma-ottelijalla sentään oli jotain oikeita tavoitteita roinauksella. Kaikki saivat yhdestä, ilmeisimmän miedosta kuurista kauheat sivarit ja kaikki melkein "kuolivat" lopulta, nyt kukaan ei enää suunnittele käyttävänsä streroideja tulevaisuudessa.
:hyper: :wall:

Mitä noissa spoilereissa pitäs olla ? Mulla näkyy vaan musta palkki. Ei toimi Explorerillakaa. Aika RHP:ltä vaikutti toi yks jannu ekan osan perusteella, nyt toinen vielä lataukseen.

Voisko joku upata omalle palvelimelle nuo pätkät. Imuroin ekan osan ja nyt pitää odotella tunti että voi toisen pistää imurointiin :david:

Tuolta saatanan saitilta ei kans ikinä saa mitään. Yrittävät vaan ujuttaa jotai premium membershippiä joka tietysti maksaa käyttäjän sielun verran. :curs:

Johnny sanoi:
Tuolta saatanan saitilta ei kans ikinä saa mitään. Yrittävät vaan ujuttaa jotai premium membershippiä joka tietysti maksaa käyttäjän sielun verran. :curs:

Itse imuttelen niin paljon Rapidsharelta, että otin ja tilasin kuukauden Premiumit. 9,90 euroa. Niin monta leffaa jo imuttanut, että maksanut itsensä takaisin. :D

norppa sanoi:
Olipas aika paska "dokumentti".
No ei se ihan noin menny.
"Mallipoju" oli kohtis treenattu jätkä jolla oli tavotteena päästä esim. Mucle & Fitnessin ym. sen tapasiin lehtiin kanteen. No, pääsihän se sitten lehteen muttei kanteen, vaan johonkin artikkeliin. Jatkoi reenaamista kuurien jälkeen. Paikat sillä meinas hajota, hauis venähti tjsp. Ei vissiin kuuritellu enää ohjelman jälkeen? Homppeli taas oli täysin tollo, otti roinaa että kasvais ja sais jossain yökerhoissa enemmän äijiä, ja halus tietysti tuloksia mahdollisimman äkkiä. Kuurilla sen hanska oli parhaimmillaan kokonaista 15 tuumaa eli noin 38 cm. Jee. :lol2: Sitten kun elämänlaatu ei parantunutkaan, niin tuli masis ja oli sitten yrittäny itsaria joillain lääkkeillä. Oli ohjelman jälkeen vissiin menny kuurille uudestaan. :david: Mma-ottelija halus taas vissiin varmistaa että on varmasti voittokunnossa ensimmäiseen pro-otteluun. Akkansa kanssa tappeli koko ajan, muija ei tykänny kuurittelusta ja ne kinasteli siitä. Voitti sen matsin ja oli oletettavasti puhtaana voittanut 2 matsia lisää ohjelman teon jälkeen, muija oli lähtenyt käveleen. :D Sitten oli tietysti perinteinen jenkkiohjelman itku-osio, jossa joku baseballia yliopistossa stipendillä pelannu jätkä oli ampunu ittensä jonkin aikaa sen jälkeen, kun oli kuulemma heittänyt roinat pois. Roinaa syyttivät tietenkin vanhemmat, ihan perusdraamaa koskettavine musiikkeineen ja lapsuudenkuvineen. Yllämainittuja kauheita sivareita ei oikeastaan tullut minusta esille muuta kuin vaikutus mielialoihin ja mma-äijän ja mallityypin aknet. Sitten kun lähtivät kuurilta pois(miten lie palauttelut), niin voimat laski ja oli puhditonta oloa.

Mallipoju oli tosiaan ihan kookas, mutta senkin roinauksen tarkoitusperät oli vähän niin ja näin.
Sitten se yks strippari aiheutti kyllä aikamoista hilpeyttä, kun kertoi mitä varten aloitti roinaamaan. Eikös se ollut siinä lopussa 3 tai 4 kuuria ottanut ja samankokoinen kynis kuin aiemminkin? :)

Valaiskaas, onko se 160kg miten iso sarjapainona peck deckissä, itse kun en ole päässyt ikinä sitä laitetta kokeilemaan, jos se dokkarissa ollut laite edes oli peck deck, jolla se mallipoju pumppaili :)

No sellasissa pec-deceissä mitä mä olen tehnyt voin sanoa että sen on pakko olla 160 paunaa mitä olet nähnyt. 160 on pumppailuun ihan saatanasti, ei äkkiseltään montaa tule mieleen ketä sillä tosi sarjoja vetelisi.

Njoo, kyllä siinä 160kg oli, mutta ei se mikään peck deck ollu, mulla ollut ihan väärä kuva koko laitteesta :)
Nyt vasta tajusin googlettaa kuvan siitä..:david:

Back
Ylös Bottom