MTV Live with Metallica

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos joku kiinnostunut sattui missaamaan kyseisen shown, niin keikka uusitaan mm SubTV:llä MTV3:lla yms... Taisi olla kolme lähetystä suomen eri kanavilla...

Originally posted by Spikie
Suicidal Tendencies ja Ozzy Osbourne taitavat olla tunnetuimmat kokoonpanot jossa Rob on soittanut.
Kyllä siellä lavalla voi hieman lämmin tulla ,mutta pistitkö merkille ,että Trujillo kasteli itseään vesipullolla jo heti ennen lavalle siirtymistä ja luultavasti setin aikanakin?

No empäs huomannu... No, eläin se on silti :worship:
Ja ikääkin on jo 41 vuotta kertyny, ja vielä jaksaa riehua :)

Onx kenelläkään tietoa uusintojen lähettämisajankohdista?

Tänään MTV3:lta tuleva keikka on käsittääkseni levynjulkistamistilaisuudesta tehty taltiointi, kun taas musiikkikanava MTV:ltä tullut keikka oli Rock am Ring -festivaalilta.

Muuli ja oikea hakusana ompi tie onneen. Kazaalla ei koskaan tiedä mitä saa, mutta kun hyödyntää esimerkiksi sharereactoria (myös foorumi) niin ei ole laadussa valittamista.

Ihmiset voi haukkua Brutallican uusimmat levyt aivan paskoiksi mutta sitä pystyy harva kiistämään että se on livenä maailman loistavin bändi:worship:

Ite näin rumpalina en huomannut larsin mitään pahoja mokia heittävän.:confused:

Jos tarkoitatte sitä pientä kikkailua st.angerin väliosassa. niin se johtui käsittääkseni kapulan hajoamisesta. ja mun mielestä hoiti stickin vaihdon tosi kätevästi!!!
Blackened!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by nysse
Miltä se kuulostaa tämä uusi albumi noin
kokonaisuutena?
No mitähän sanois. Itse en ole sitä ostanut ainakaan vielä, muutaman kerran oon kyllä kuunnellut läpi. Taidan sen sijaan ostaa ainakin ensin sen yhden mikä vielä hyllystä puuttuu eli master of puppetsin. Eli tuo uusi ei ainakaan ensikuulemalta iskenyt niin kuin nuo vanhemmat.

Originally posted by madmax
Tänään MTV3:lta tuleva keikka on käsittääkseni levynjulkistamistilaisuudesta tehty taltiointi

Tuo on ainut tilaisuus, jossa olen kuullut niitä uusia biisejä. Jotenkin jäi sellainen fiilis, että yrittävät nostaa jälleen imagoaan nopeina soittajina ja biiseissä oli jollainlailla havaittavissa sellaista itsetarkoituksellista mättöä... Onko kellään samoja tuntemuksia uusista biiseistä? Itsekin tykkään vanhemmasta tuotannosta enemmän enkä mitään pehmoilua kaipaa, mutta nopeus ei ole mikään itsetarkoitus, tyyli ennenkaikkea :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom