ms-tauti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jees eli täällä kans yksi ms-tautia sairastava 21-v jantteri. Tauti tuli ihan puskista ja sain diagnoosin heti ekan kunnon pahenemisjakson jälkeen jolloin olin 6päivää taysissa kortisoni tiputuksessa. Oireina mm. kaksoiskuvat, tasapainohäiriö ja tuntohäiriöt kädessä.. Aikaisemmin ollut muutamia ms tautiin viitaavia oireita, jotka menny itsellään pois mut ei niitä tajunnu, kun edes tiennyt tälläisestä taudista.. Aluks totta kai tuntuu et tässäkö tää elämä oli? Mutta koen silti, että asiat voisvivat olla paljon huonomminkin. Osaan nykyään arvostaa pieniäkin asioita ihan erilailla kun ennen.
Tällä hetkellä olo mitä mainioin punttia harrastan 2x viikko ja judoa 2x viikko.
Ms-potilaan blogi vähintäänkin mielenkiintoinen..;) http://sites.google.com/site/erkkikuure/ccsvi Ccsvi "löydös" myös aika mielenkiintoinen asia tautiin liittyen. Sitä tehdäänkin mailmalla jo vissii jossain 50 eri maassa. Toivottavasti pian myös Suomessa. Ite venailen pääsyä uuden ajan lääkkeen faasi3 vaiheen testiin. Summa sumarum.. teksti sekavaa, ei mee aina nallekarkit tasan tässä elämässä, eli nautitaan siitä mitä on :)

tiiätkö taggu kuinka monta plakkia sulla on??

multa löytyy peräti 54kpl ja se on edelleen epävirallinen maailmanennätys...

Öö en tiedä kai niitä muutama oli aivoissa ja kaularangan alueella.. Ja niitä plakkejahan on löydetty myös terveiltä ihmisiltä..

Öö en tiedä kai niitä muutama oli aivoissa ja kaularangan alueella.. Ja niitä plakkejahan on löydetty myös terveiltä ihmisiltä..

juu on niitä terveilläkin.
hassuu tässä on se et on myös ihmisiä jotka istuu pyörätuolissa vaikka niillä on jotain 6 plakkia.
oli kyl lääkärin ilme näkemisen arvoinen kun katsoi koneelta mun plakkien määrän..."ootas, katsotaan, wtf? krhm...hiljaisuus, niin eli köh köh jne jne"

Pika pikaa silmäilin ketjua, ja kylläpäs kosketti! Dino84 ja taggu, sympatiat on teidän puolella! Itse elän erään toisen vakavan neurologisen sairauden pelossa, jota äitini ja puolet äidin sisaruksista sairastaa. Minulla todennäköisesti noin 50 prosentin todennäköisyys sairastua nuorella iällä tuohon sairauteen. Tämä on niin perseestä! Vähän offtopikkia, mutta viime yön asian takia taas valvottuani pitää päästä avautumaan :(

Back
Ylös Bottom