Ms., Figure ja Fitness International 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pari ajatusta vapareista:

Kim: Mun mielestä tuo alun kaapu oli huono. Vei näyttävyyttä pois noilta upeilta volttisarjoilta. Lisäksi noiden kaapujen riisuminen tuo aina sellaisen stopin ohjelmaan. Muutama kämmi ja piti välillä miettiä, että mitähän se siellä tekee. Pari turhaa pysähdystä ohjelmaan. Mutta taitoahan löytyy ja upeita voimaliikkeitä muutama. Ei aivan toimivat musiikkivalinnat.

Da Silva: Perusvapari, ei niin laaja liikevalikoima kun parhaimmilla. Silti viihteellinen ja ihan ok.

Julie Lohre: Monipuolinen Julie, näytti taitojaan kaikilla osa-alueilla. Kivasti vaihtui tasot. OK ohjelma, asejuttu oli vähän turha ja kulunut. Vakuutti fysiikassa enemmän.

Merryman -- ei herätä ajatuksia. Ok sätkimistä.

Grishina: Muijalla on puhtautta ja taitoa kyllä ihan oksettava määrä. Esiintymisessä aivan ylivoimainen, mutta jumalauta käyttäis sen aikansa lavalla näyttämään niitä taitojaan eikä hiplaamaan ruusua puolta minuuttia ohjelmasta tekemättä mitään muuta!!!!!

Hendershott: Jenhän on aivan rakastettava. Uskomatonta energiaa ja niin taitavaa vartalon käyttöä. Pystyisi vaikeampaankin ohjelmaan, ehkä keskittyy välillä liikaa noihin erikoisiin juttuihin.

Gainey: Kun tuli lavalle, alkoi jo ärsyttämään että jahas, taas yksi vaatteiden riisuja. Mutta Gaineylla ohjelma ei pysähtynyt siihen. Hyvä perusvapari, taitavaa vartalon käyttöä niinkuin Jenilläkin. Pari näyttävää persoonallista liikettä.

Simmons: Vähän vauhtia jäi kaipaamaan. Näyttäviä notkeusliikkeitä ja voimaliikkeitä. Tosin monet voimaosat jäivät "junnaamaan". Ja ne välihetkutukset olivat ..raivostuttavat.

Durkin: Uskomaton ammattilaisdebyytti. Hoiti hommansa vaparissa paremmin kuin moni kokeneempi. Ei yrittänyt liian erikoista, vaan hyvä perusvapari.

Mindi: Pidin tosi paljon. Fysiikastakin näkyy, että voimaa löytyy ja se tulee hyvällä tavalla esiin vaparissa. Mindin sidososat toimivat paremmin kuin kenelläkään muulla: hän ei jää vaan hetkuttamaan lanteita ja persettä, vaan ohjelma etenee koko ajan.

Tracey: Hyvä vauhdikas vapari. Ei mitään älyttömän hyvää muttei mitään huonoakaan.

Palmer: Raahasi puoli omaisuuttaan lavalle. Huono teemavalinta, jotenkin vaan häiritsi ohjelman etenemistä. Kyllähän tytöltä taitoa löytyy, kannattaisi kanavoida paremmin.

Brenda on upea... :haart:

Vianalla hyvä vapari..

Dayana kyllä haastaa Iriksen ihan tosissaan. Tazziekin on kunnossa, mutta ruma keskivartalo + ei aivan vapari mun mieleen.

Toni on kyllä niin hellunen. Pieni, mutta eipä näytä menoa haittaavan. Ok kunto, mutta vapari voisi olla enemmän poseeraamista eikä epämääräistä sätkimistä..

Cathyn kunto aivan uskomaton. Kaunis vapari ja niin rakastettava kilpailija.

Iris vois tänään vaikka olla voitamattakin. Ei mitenkään niin vakuuttava kuin yleensä.

ei millään jaksanut valvoa! no, onneksi on replayt. täytyy tsekata sieltä etenkin nuo vaparit ja palata sitten kommenttien kera :) .

ginan voitto on kyllä tosi jees!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pari ajatusta vapareista:

Kim: Mun mielestä tuo alun kaapu oli huono. Vei näyttävyyttä pois noilta upeilta volttisarjoilta. Lisäksi noiden kaapujen riisuminen tuo aina sellaisen stopin ohjelmaan. Muutama kämmi ja piti välillä miettiä, että mitähän se siellä tekee. Pari turhaa pysähdystä ohjelmaan. Mutta taitoahan löytyy ja upeita voimaliikkeitä muutama. Ei aivan toimivat musiikkivalinnat.

tässä veit anne kyllä sanat suustani, olen aivan samaa mieltä. kaapu oli ihan älytön ja aiheutti ison stopin heti alkuun. lisäksi minua hämää nuo alun volttisarjat ihan jo siitä syystä, että klein aloittaa ohjelmansa aina juuri noin. taitava hän toki on, mutta haluaisin nähdä paljon sujuvampaa esiintymistä, nimenomaan siis esiintymistä eikä suorittamista.

da silvan ohjelma on pakko mainita ihan siksi, että sen kontrasti kleinin ohjelmaan oli ihan mieletön. da silvan ohjelma mielestäni paljon viihdyttävämpi ja siten parempi kuin kleinin. jos minun pitäisi valita, kumman tyylisen ohjelman tekisin, ottaisin tällaisen iloisen ja menevän tanssipätkän miljoonasti mieluummin kuin pelkkiä volttisarjoja ja voimaliikkeitä suorittavan ohjelman, jossa joku random musa vaan soi taustalla. tosin da silvan asu olisi voinut olla nätimpikin ja suorituspuhtaus jätti välillä toivomisen varaa, mutta silti tykkäsin tästä enemmän kuin ykkösestä.

Löytyisköhän noihin fitneksen vapareihin jostain linkkiä?

Femuscle.orgissa ihan mukavasti kuvatavaraa..

Galleria 1

Galleria 2

Galleria 3

Galleria 4 VALTAVANA kuvia!

Arnold%202008-8185ady.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom