Mr. Olympia 2025

No se on hyva etta ollaan samaa mielta siita etta Coleman on parempi kuin Derek
Coleman on kaikkien aikojen paras borari. Mutta että nykyään ei olis lihaserottuvuutta, niin ei me nyt vitussakaan voida katsoa vaan colemania ja sitten verrata sitä kaikkiin, vaan kyse on yleisestä tasosta nykyään.

derek.webp

Colemanin, Cutlerin ja kumppaneiden ajoista on tultu massassa alaspäin mutta jossain vaiheessa raja tulee siinäkin vastaan. Rintaosasto on nykyään monella niin kehno, että tulee Arskaa ikävä.

Siis tah? Ei kai nyt 240p videolta cutsit pahemmin nay. Mikset laita lavakuvaa Derekista jossa on mikaan muu kun perse revityssa kunnossa? No, siksi et kun sita kuvaa ei ole olemassa.

Hadi oli kunnossa, Derek pikkuisen vajaa, joten olisin kääntänyt sijoitukset toisinpäin, vaikka arvasin, että Derekille se pysti annetaan. Kukaan ei tänä vuonna hirveästi säväyttänyt, joten kyllä mun mielestä taso oli nyt heikompi kuin aikoihin. Daudalla ois ollut mahkut tuplaan, mutta oli pettyys edellisvuoteen verrattuna. Jos nyt vielä takavuosiin verrataan, niin mulle viimeisin todella säväyttävä Mr. Olympia on Rhoden. Ja olihan Big Ramykin parhaimmillaan kova. Kyllä tuonne kaipaisi Heathin ja Rhodenin kaltaisia ukkoja todella kipeästi. Colemaneja tulee kerran sadassa vuodessa, niin niitä ei viitsi edes haaveilla.

Hadi oli kunnossa, Derek pikkuisen vajaa, joten olisin kääntänyt sijoitukset toisinpäin, vaikka arvasin, että Derekille se pysti annetaan. Kukaan ei tänä vuonna hirveästi säväyttänyt, joten kyllä mun mielestä taso oli nyt heikompi kuin aikoihin. Daudalla ois ollut mahkut tuplaan, mutta oli pettyys edellisvuoteen verrattuna. Jos nyt vielä takavuosiin verrataan, niin mulle viimeisin todella säväyttävä Mr. Olympia on Rhoden. Ja olihan Big Ramykin parhaimmillaan kova. Kyllä tuonne kaipaisi Heathin ja Rhodenin kaltaisia ukkoja todella kipeästi. Colemaneja tulee kerran sadassa vuodessa, niin niitä ei viitsi edes haaveilla.
Andrew ei säväyttänyt?

Andrew ei säväyttänyt?
Itselle oli todella kova ja hieno yllätys. Onneksi myös tuomarit antoivat 3 sijan Andrew'lle. Ainoastaan sivuposeissa häviää liian paljon.
Onko lihasmassan puute vai poseeraus ongelma, vaikea tietää.
Andrew pitäisi tulla takaisin Tampaan treenaa Kamal El-Gargni kanssa offikaudella ensi vuonna. Näyttää toimivan heidän tyyli.
Kävi aivan kuten osa pelkäsi Samsonille, myös Iain puhui että sai 2-5% paremman kunnon/kireyden mutta menetti 20% lihasmassaa prosessissa.
Tästä johtuen näytti todellisuudessa pieneltä, lihaspyöreys ja paineisuus ei ollut läheskään sama, eikä yhtään sen kireämmältä näyttänyt.
Saa nähdä miltä Samson näyttää seuraavan kerran kun kilpailee.

View: https://youtu.be/WnvA4I1j3n8?t=12

View: https://www.youtube.com/watch?v=4Sfs8V05QjA

Toivottavasti ei härkämäistä paksuutta tule muualle kuin maks reisiin. Tuplat takaa ehkä voi parantua vielä paremmalla poseeraamisella. Nuo reidetkin on melko isot jos katsoo liikkuvaa kuvaa vähän lähempää. Yläkroppa aika täydellinen jo nyt. Tietysti ehkä selkään mahtuu ihan vähän lisää mutta sekin on jo aika leveä. Se illuusio vaan noiden paksujen pikkubodareiden rinnalla on tuollainen että näyttää hoikemmalta. Ja tuossa poseeraamisessa näkisin itse ne isoimmat ongelmat tällä hetkellä ja sekin on jo parantunut reilusti. Sivuposet saa taatusti näyttämään paremmilta ihan samoilla lihoilla kun niihin panostaa. Vähän kokoa lisää reisiin ja poseeraus vielä parempaan kuosiin niin ei tuota voita kukaan jos tässä lajissa enää mitään järkeä on. Onhan tuo nyt siistein fysiikka mitä on nähty vuosikausiin kärkipaikoista kamppailemassa.

Onko se Neckzilla kovinkin tuore kaveri?
Aikamoinen möhkäle oli korvista varpaisiin mutta vielä keskeneräisen näköinen.
Tuonne.

Back
Ylös Bottom