Mr Olympia 2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NoGain
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Minusta Curryllä ei ole tarpeeksi hyvä kokonaisuus noiden jalkojen takia. Choopan voittoon. Voi tosin olla toiveajattelua kun kisat on Jenkeissä

Curry vie kokonaisuudella. Luke on pettymys. Toi pallomaha hyökkää välillä pahasti esille. Patrick Moore vierellä vie sitä 10 - 0.

Edit: On toi Hadi vaan helkkarin raju. Vaikka voittas, ei menis mun mielestä kovin väärin.

Viimeksi muokattu:
Huvittaa ajatella jos Rhoden, Heath ja Ramy ois kisoissa, niin vois top 3 olla kokonaan eri kuin nyt :LOL: Ramy tosin ei viime vuoden kisoissa loistanut, mutta 2017 tuli toiseksi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hadi voittoon, paljon kireämpi ja kivisempi kuin Curry. Jalat ja selkä isommat kuin Currylla. Currylla tosin hienompi fysiikka, paljon pyöreämmät lihakset kuin vähän legopalikkaisella Hadilla. Lisäksi yläkerralta kokonaisuudessan Curry isompi kuin Hadi, mutta massiivisuus erot noiden kahden herran välillä niiiiin pienet kun katsotaan koko ukkoa kun seisovat vierekkäin niin jaloissa ja selässä kun Hadi vie, eikä se nyt niin paljon yäkerrassa Hadi ota turpiin Currylta. Eli mun mielestä jos lihasten koon puolesta toinen vie puolet ja toinen puolet suurinpiirtein lihasryhmistä, niin voidaan unohtaa lihasten koon vertailu näiden kahden välillä. Eli imo se on nyt malli vs kireys taistelu, jossa mun mielestä kireys voittaa joten Hadi voittaa, vaikka ei tuu tapahtumaan.

ps tää on sit vaan mun mietteet joka ei tiedä kehonrakennuksesta mitään, mut kiva kuitenkin laittaa omia mietteitä.:)

Viimeksi muokattu:
Classic Physiquen kuvakulmat ihan päin vittua vertailussa. Mahdoton sanoa mitään. Pearsonilla saatanan hieno tuplat edestä.

Peterson liian paksu/pökkelö, enemmän 212 kilpailija kuin classic physique.
Pitäisi olla noilla massoilla vähintään 175 pitkä.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom