Mr.Olympia 2014/2015

Mun mielestä ton Ramin perse vaan on leveä, siis luusto, ei lihaksista johtuvaa. Tuskinpa tulee koskaan voittamaan näitä kekkereitä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos Heath voittaa se on aivan sama kuka siellä kisaa tai mitä ne tekee, silloin voittaa vaan nimen perusteella. Aivan sama käykö ees salilla jos nimen perusteella voittaa.

Toi KP on sekasin. Kirjotin äidinkielellisesti parempia artikkeleita ylä-asteella.
Otteesi on siis sittemmin päässyt herpaantumaan?

KP:sta olen kyllä muuten samaa mieltä. Henkilökohtainen suosikkini oli seuraava viiltävä analyysi:

Dexter on taattua laatua ja voi olla sijoituksissa edellä tai jäljessä Wolfia.

Edellä tai jäljessä? Onkohan Kari-Pekka nyt aivan varma?

Mun mielestä ton Ramin perse vaan on leveä, siis luusto, ei lihaksista johtuvaa. Tuskinpa tulee koskaan voittamaan näitä kekkereitä...

Kahdenkymmenen vuoden päästä kuvia ihmetellessä. Pertti: -Miksi tämä Ramy ei voittanut ikinä Olympiaa? Seppo: -Sillä oli liian leveä perse! :lol2:

Osaakos kukaan kertoa suomen aikaa jolloin isot miehet kipuavat lavalle?

Sanottu jo moneen kertaan että viideltä alkaa lähetys. Mr.Olympia on ihan viimesenä vuorossa, villi veikkaus että kuuden aikoihin alkaa streami muuttumaan mielenkiintoisemmaksi. Ensin tulee kaikki muut sarjat ja jauhomiehet yms välttämättömyydet.

Oliko 212 sarjassa Pre:tä ollenkaa vai tulee suoraa finaali line-uppi tänään? En bongannut mistään kuvia ja tässäkään topicissa ei tunnu kukaan vielä huomioineen? :)

Sanottu jo moneen kertaan että viideltä alkaa lähetys. Mr.Olympia on ihan viimesenä vuorossa, villi veikkaus että kuuden aikoihin alkaa streami muuttumaan mielenkiintoisemmaksi. Ensin tulee kaikki muut sarjat ja jauhomiehet yms välttämättömyydet.

Miehet vetää vaparit heti viideltä, sitten tulee muita sankareita.

Olis ollu kiva nähdä toi video,joka juhlisti 13 Mr Olympia-tittelin haltijaa. Kuvasivat vaan puhujanpöntön takana seisovaa ukkoa,joka katsoi ruudulle. Niinku laulussa sanotaan, "muutkin mokaa."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom