Mr Olympia 2005 torrent?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tavara liikkuu ja niin perkeleen hyvin. :rock:

Kiitokset tästä...unohdin jo koko Olympian, mutta nyt palasikin mieleen! :lol2:

Ernesti__ sanoi:
Millä te lataatte? bitcomet,bittorrent... ku mulla lataa jotain 12kbs :itku: :wall:
Muista myös JAKAA nopeasti. Jos limitoit annon johonkin 10kt/s, voit olla varma ettet myöskään saa nopeasti. Mulla on kohta tullut, muutamassa tunnissa koko video, kun annan 110Kt/s saan ottaa nyt näköjään about 200kt/s :rock:

Full rate Rocks! :whip:

Latasin Bittorrentin taas koneelle, kun oon sen aikasemmin poistanu.. Enkä osaa sitä käyttää melkeen ollenkaan, joka tapauksessa asensin sen koneelle ja Maximum Upload Rate 39kb/s (DSL 768kb up) ja se tulee nyt 9-12kb/s.. Eli mulla on 512 netti niin mihin kohtaan toi kannattais laittaa Maximum Upload Rate, että toi tulis mahollisimman nopeesti?

PaRadiSe- sanoi:
Latasin Bittorrentin taas koneelle, kun oon sen aikasemmin poistanu.. Enkä osaa sitä käyttää melkeen ollenkaan, joka tapauksessa asensin sen koneelle ja Maximum Upload Rate 39kb/s (DSL 768kb up) ja se tulee nyt 9-12kb/s.. Eli mulla on 512 netti niin mihin kohtaan toi kannattais laittaa Maximum Upload Rate, että toi tulis mahollisimman nopeesti?
A: toi 39kb/s tarkoittaa kilobittiä, ja on kilotavuissa siis: 4,8kt/s eli tarkoitat varmaan 39KB/s iso KB tarkoittaa kilotavuja kun taas pieni kb tarkoittaa bittejä. Yksi kilotavu on kahdeksan kilobittiä.
Jos tuo 39kt/s on testatusti nopein antonopeutesi, kannattaa limitti lyödä noin 30kt/s kohdalle.

B: Jos liittymäsi antonopeus on 768kbit/s eli operaattori on noin sinulle ilmoittanut, pystyt antamaan jopa 96kt/s eli 96KB/s maximissaan.
Tällöin antonopeus kannattaa limitoida noin 80kt/s.

C: Jos taas nettisi on 512kbit/512kbit, pystyt maximissaan antamaan 64kt/s eli 64KB/s jolloin antonopeus kannattaa limitoida vaikka 50kt/s.

Ei taida sitten olla donkey verkossa vielä...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
No nyt taitaa olla, enpä ole seuraillut ku torrenttia latailin...

W00H00 ja ainakin omaan silmään hyvälaatuinenkin vielä!!

:thumbs:

Jep, nyt on sitten kisat katsottu ja kyllähän siellä tosiaan tekniikka kusi välillä pahasti. Liekö tuohon challenge-roundin tulokseenkaan luottamista, sen verran arvalla näytti välillä pojot tulevan.

Ronska oli varsinkin näin videon välityksellä täysin suvereeni ja vei potin täysillä pisteillä. Vähän ihmetytti, että Jay jaksoi vielä itkeä tuloksesta eikä hyväksynyt tuomiota. Olisi vaan myöntänyt rehellisesti hävinneensä paremmalleen. Aikamoinen puusilmä olisi saanut olla se tuomari, joka Cutlerin olisi ykköseksi laittanut.

Ylitin puolen megan nopeuden imuroidessa kyseistä tiedostoa.. Ja nyt oon pätkän katsonut pariin kertaan ja täytyy sanoa et mahtavaa. Hyvä kuvanlaatu ja äänet :rock:

Joo kyllä Ronnie oli kingi. Se best wheels awardin antaminen Jaylle täytyi kyllä olla jonkinlainen lohdutuspalkinto tai muutenvaan poliittinen päätös.

Joo kyllä ronnie oli miusta ihan ylivoimanen. Ja best wheels palkinnon olisin antanut branchille tai Colemanille. Mustafalla oli kans aika tykit reidet.

JP Fux sanoi:
Joo kyllä ronnie oli miusta ihan ylivoimanen. Ja best wheels palkinnon olisin antanut branchille tai Colemanille. Mustafalla oli kans aika tykit reidet.

Samaa mieltä Branchista. Ja koko äijä on muutenkin kuin joku pihviteollisuuden tuote :worship:

Jep, best wheels -palkinto ei olisi kuulunut mielestäni Cutlerille. Tosiaan Branch tai Mustafa sen olisi ansainnut...

Mulle tuli best wheels palkinnon jaon aikana mieleen, että se ois ollu ikäänkuin lohdutuspalkinto Cutlerille. Jo siinä vaiheessa nähtiin, ettei ole ykköspaikalle asiaa.

Badellin vapari oli myös hupaisa. Tai se Coleman osuus. :D

Mitä ihmeen kisoja ne oli, missä vemputettiin penkissä vajaalla liikeradalla pitkiä sarjoja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom