Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muista myös JAKAA nopeasti. Jos limitoit annon johonkin 10kt/s, voit olla varma ettet myöskään saa nopeasti. Mulla on kohta tullut, muutamassa tunnissa koko video, kun annan 110Kt/s saan ottaa nyt näköjään about 200kt/sErnesti__ sanoi:Millä te lataatte? bitcomet,bittorrent... ku mulla lataa jotain 12kbs :itku: :wall:
A: toi 39kb/s tarkoittaa kilobittiä, ja on kilotavuissa siis: 4,8kt/s eli tarkoitat varmaan 39KB/s iso KB tarkoittaa kilotavuja kun taas pieni kb tarkoittaa bittejä. Yksi kilotavu on kahdeksan kilobittiä.PaRadiSe- sanoi:Latasin Bittorrentin taas koneelle, kun oon sen aikasemmin poistanu.. Enkä osaa sitä käyttää melkeen ollenkaan, joka tapauksessa asensin sen koneelle ja Maximum Upload Rate 39kb/s (DSL 768kb up) ja se tulee nyt 9-12kb/s.. Eli mulla on 512 netti niin mihin kohtaan toi kannattais laittaa Maximum Upload Rate, että toi tulis mahollisimman nopeesti?
Vai oisko sittenkin: ed2k://|file|Mr.%20Olympia%202005%20[Divx]%20-%20N2D.mpeg|1372192344|88EE933CB6AC912294C8251E6D84E1A0|/pexxi sanoi:Ei taida sitten olla donkey verkossa vielä...
JP Fux sanoi:Joo kyllä ronnie oli miusta ihan ylivoimanen. Ja best wheels palkinnon olisin antanut branchille tai Colemanille. Mustafalla oli kans aika tykit reidet.