Mr, Ms, Fitness & Figure Olympia 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nigster
  • Aloitettu Aloitettu
Itse olen hiukan erimieltä, vaikka en livenä tuota kisaa nähnytkään.

Vince Taylorin -92 vapari on ylivoimaisesti siistein, mitä olen kehonrakennuksessa koskaan nähnyt keneltäkään, ikinä, missään. Ensimmäisen kerran kun näin sen loksahti suu ammolleen hämmästyksestä.

Jep,"alkuperäisen" robottivaparin Vincehän esitti v.-91 Olympiassa, samaisena syksynä gran prix kisoissa Suomessa Vince poseerasi saman ohjelman, mutta hieman muutettuna,oli mm.heittänyt sekaan macarena-musiikkia ja siihen liittyvää tanssahtelua,joka meni yleisöön kuin häkä. V.-92 olympiassa oli ohjelma taasen hieman muuttunut,mutta hyvä se oli silloinkin.
Mainitsemisen arvoisia vapareita ovat em.lisäksi myös King Kamalin v.2002 olympian v.ohjelma, v-90 olympian Mike Quinnin vapari,+ Labradan vaparit olympioista.Myös Melvin Anthony osaa poseerata älyttömän hyvin.
Jokunen vuosi sitten Lahden Fitness Expon yhteydessä oli poseeraamassa muistaakseni saksalainen amatöörikaveri,nimeä en muista,joku Rieger tai vastaava. Heitti aika hienoa settiä mm.Matrix elokuvia imitoiden.
Tietty pitää muistaa että ammatilaisten aikaraja vaparikierroksella on 3min,kun esim.suomessa sm-kisoissa se on minuutti. Siinä ei kovin paljoa kerkeä kikkailemaan.

e: nyt muistin, Mario Rieger.

...Colemanilla se oli 4min. :D

Marcus Haleyn vapari tän vuoden Europa Show of Championseissa on myös yksi siisteimmistä, tosin melko lyhyt.

Onhan tuossa ihan hauskannäköisiä breakdancemooveja tms, mutta ei tuo ole oikeasti kehonrakennusposeerausta. Esimerkiksi Lee Labradan jokainen vapari on täynnä äärimmäisen tyylikästä ja samalla viihdyttävää poseerausta, ja itse miellän tuollaisen kokonaisuuden varsinaiseksi kehonrakennusvapaaohjelmaksi. Nämä breakdance-esitykset ovat sitten lähinnä hauskaa showta, mutta kehonrakennusposeeraukseksi niitä ei voi kutsua.

Onhan tuossa ihan hauskannäköisiä breakdancemooveja tms, mutta ei tuo ole oikeasti kehonrakennusposeerausta. Esimerkiksi Lee Labradan jokainen vapari on täynnä äärimmäisen tyylikästä ja samalla viihdyttävää poseerausta, ja itse miellän tuollaisen kokonaisuuden varsinaiseksi kehonrakennusvapaaohjelmaksi. Nämä breakdance-esitykset ovat sitten lähinnä hauskaa showta, mutta kehonrakennusposeeraukseksi niitä ei voi kutsua.
Täysin samaa mieltä, mielestäni tuossa Haleyn vaparissa ei ole juuri mitään erikoista tai hyvää. Kyseinen herra on kyllä esittänyt parempiakin vapareita. Ns. klassiset vapaaohjelmat ovat huomattavasti parempia ja viihdyttävämpiä.

Laitetaan tännekin, Kai Greene 4 weeks out:

7378.jpg

No samalta salilta se on ainakin ilmeisesti otettu.Housut on ainakin vaihtunu ,jos vrt tuohon aiemmin postattuun ojentajapose kuvaan.:D

Ja sukat, eli ei oo sama tilanne sentään :P Kiva sweeppi muuten äijällä, vaikkei tuossa kuvassa reisi kokonaisuudessaan mitenkään hävyttömän isolta näytäkään.

pakko liputtaa heathin voitolle, muodokkaimmat lihat koko joukosta ja massaa tullut arnoldin jälkeenkin jo vähintään sopivasti. Ja voi varmaan sanoa että tämän vuoden kisaajista paras/kapein vyötärölinja, joka IMO suhteuttaa tosi hyvin "kapeaa" hartialinjaa. Kärkikolmikko heath, greene, cutler. tai 2 ja 3 paikka toisinpäin.

Ei kyllä oo Heathin aika vielä, ei vaan tunnu olevan massaa tarpeeksi. Jätkä on kuitenkin suhteellisen nuori vielä verrattuna muihin (31?) ja 5-8 vuoden sisällä ehtii keräämään itselleen mahtavat massat, joilla sit pyyhitään muiden kehoja olympia lavalla.

Yleensä webcast tulee, eli voi kahtoo netin kautta..ja eikös ne joku vuos näyttäny olympian jossai mtv3 maxilla tai jossai?

Back
Ylös Bottom