Katsoin prejudgingin koneen näytöltä 40 megan yhteydellä ja aivan yhtä paska tuo striimi oli kuin tänäänkin TV-ruudulta.Niin ois. Mulla 2mb yhteys ja näkyi lähes kokoajan ongelmitta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katsoin prejudgingin koneen näytöltä 40 megan yhteydellä ja aivan yhtä paska tuo striimi oli kuin tänäänkin TV-ruudulta.Niin ois. Mulla 2mb yhteys ja näkyi lähes kokoajan ongelmitta.
No siis nuo ennusteet tein siltä pohjalta, miten kisa mielestäni pitäisi sääntöjen ja arvostelukriteerien puitteissa arvostellakin. Eli mietin prejudgingin perusteella kärkikymmenikön oikein siitä näkökulmasta, miten itse sijoittaisin ukot jos olisin tuomari.
Jos sijoituksia ei tarvitsisi jakaa sääntöjen ja arvostelukriteerien mukaisesti (eli kuten tuomari), laittaisin kyllä järjestyksen erilaiseksi ihan vain omien fysiikkapreferenssieni puolesta. Esimerkiksi Jay, Dex ja Rockel jäisivät heikommille sijoille, ja mm. Kai ja Victor olisivat korkeammalla. Mutta tässä siis puhun vain siitä, mitkä fysiikat omasta mielestäni näyttävät hienoilta - en siitä, mitkä fysiikat ansaitsevat pärjätä.
Sama täällä, ainoastaan pientä pätkimistä oli lopussa.Niin ois. Mulla 2mb yhteys ja näkyi lähes kokoajan ongelmitta.
Nimenomaan - jos saisin valita, kummalta näytän, ottaisin 100x mieluummin Philin fysiikan. Mutta jos pitäisi valita kumman ukon fysiikalla mennään hakemaan voittoa kisalavalta, olisi se ainakin toistaiseksi vielä pienellä erolla jääkaappi-Cutler.Tuntuu että suurin osa näistä, jotka pitivät Philiä parempana, arvostelivat tyyppejä omien henkilökohtaisten mieltymystensä perusteella ja/tai Phil-lasien takaa. Omastakin mielestäni Cutler oli juurikin se kovin noiden arvostelukriteerien perusteella. Malli ei monia miellytä mutta massa, joka on se tärkein juttu, on hänellä paras ja kun kireyskin on kohdallaan niin voittohan sieltä tupsahtaa.
Nimenomaan - jos saisin valita, kummalta näytän, ottaisin 100x mieluummin Philin fysiikan. Mutta jos pitäisi valita kumman ukon fysiikalla mennään hakemaan voittoa kisalavalta, olisi se ainakin toistaiseksi vielä pienellä erolla jääkaappi-Cutler.
Katson näitä pro-kisoja ja pro-bodareita ihan puhtaasti vain kehonrakennusfanina, en niinkään kilpailijana itse. Koko pro-kehonrakennus on kuitenkin niin toiselta planeetalta esim. omaan classicissa kilpailemiseeni ja treeneihini verrattuna, että en osaisi edes ajatella IFBB Pro -fysiikkaa katsoessani, että "tuohon tähtään". Koko ajatuskin tuntuu absurdilta.Muuten, sanoit että ottaisit 100x mieluummin Philin fysiikan. Mitenkäs kun olet kuitenkin kilpaileva kehonrakentaja, pidätkö itse itseäsi miellyttävää kroppaa tärkeämpänä kuin voittajakroppaa? Eli kumpaan tähtäät harjoittelullasi, itseäsi miellyttävään vai arvostelukriteerit täyttävään ulkonäköön? Tietysti molempiin, mutta missä suhteessa?
Eikös Dennis Wolf antanut vähän aikaa sitten potkut ravinto- ja treenivalmentajilleen, koska kunto oli mennyt kisa kisalta paskemmaksi? Päätös jatkaa omin neuvoin näyttää olleen oikea ratkaisu.
huhhuh, vähän kyllä harmittaa lopputulos, mutta silti pakko myöntää että onhan ollut loistava vuosi Phillille! Tässä kisassa näytti taas sen oikean potentiaalinsa. Jos sama kehitys jatkuu niin ensivuodesta tulee vielä hurjempi. Ja tosiaan joku jo mainitsikin että yllättävästi valkoihioiset olivat tässä olympiassa topkutosessa.