Mr finland 2009

Mikko Östermanista en kyl tajua, että mitä tuolla tekee. Muut on ihan hyvännäköisiä. Kropat on omaan silmään kyl perseestä. Teemu Viljasella sentään on vähän yritystä kropan suhteen ja muutenkin parhaimman näköinen.

Itse touhu on mielestäni ihan ok, mutta kisaajat on kyllä kaikkea muuta kuin ok.

Dimitrikin kehui silmiensä toimivan kaikkiin naisiin. Noh, vaikea sanoa noin pienistä kuvista, onko ne silmät tosiaan niin taivaalliset että saavat neidon huomion kiinnittymään pois muusta pärstästä ja ennen kaikkea surkeasta kropasta.

Haha, tuo Viljanen on vanha inttikaveri. Aivan loistojätkä! Kireään kuntoon on kyllä vetänyt, ei meinaa kuvista tunnistaa. Varmasti yli 25kg lähtenyt sitten viime näkemän, eikä todellakaan läskiä kaikki.

Hajosin totaalisesti östermanille ja sille laiheliinille joka kehui laiheliinipäkkiään. Muuten aika yhdentekevää.

"Harrastuksina pianon soitto, laulu singstarilla...." Tohon voi vielä lisää "Kouluratsastus, pusuhippa" niin olis vuoden gay titteli jaettu... Kyllä juurikin se laiheliini.

Aika poikaisen näköisiä kavereita mihinkään Mr Finland-kilpailuun. Yhtäkkiä nyt kuvittelisi tuollaisessa kisassa olevan sellaisia klassisen komeita miehiä, enkä tarkoita nyt mitään tukkijätkää jussipaidassa.

Jos noista nyt jotain pitäisi tuikata, niin Markkuun laittaisin rahani.

-edit:

Viljanen oli perusolemukseltaan ehdottomasti fiksuimman oloinen. Tuo purkkirusketus vaan naamasta helvettiin, niin.:thumbs:
Dimitri on kyllä suloinen, kuin kehitysvammainen hylkeenpoikanen.:hyvä:
6531_DIMITRI1_360.jpg

Viimeksi muokattu:
Tuikata? Laittaisit minkä..
Tarkoitus oli sanoa, että Markku oli noista pantavimman näköinen.

Ei kannata ottaa liian vakavasti.:)
brolove.gif

Käsittämätöntä taas, alkaa menee vitsin puolelle noi jätkät. Auttaisikohan esim joku 50 000 e rahapalkinto saamaan kunnon könsikkäät tuonne. Tässähän tulee Henry Saarta ikävä.

En tällä kertaa :D oon kyl harkinnu, siks tän ketjunkin aloitin:) tosin muija kaveri on sen verran mustis ettei toden näkösesti tuu päästää vaiks olisinki menos..:( ja oon sen verran ujo varsinkin nois bokserijutuis et tarttis parit sukat ja kunnon banaanin ennen ku kehtaisin koko maailman eteen bokserit pääl mennä :D
ja mä luulen et muijil ois reaktioina vähintään:eek::lol2::lol2::david::kakka: tyylinen vastaan otto :D
eli toisin sanoen ei oo ihan viel noin paljon itseluottamust.. :(

"...ja oon sen verran ujo varsinkin nois bokserijutuis et tarttis parit sukat ja kunnon banaanin ennen ku kehtaisin koko maailman eteen bokserit pääl mennä..."

mun silmään näyttäis siltä että nää kisaajat on juurikin tän tempun mennyt tekemään,vai oonkohan ite vaan niin pienikullinen.

Back
Ylös Bottom