MP3 tietokanta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jortsu
  • Aloitettu Aloitettu
Jees, eli haussa olis joku valmis mp3 tietokantasofta, onko sellasia? Eli siis sellanen että mihin vois lyödä tiedot rompuilla olevista mp3:sta ja myöhemmin sitten hakea esim. mistä löytys sellanen ja sellanen biisi... Kokemuksia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katsoppas http://www.collectorz.com/
ja sieltä MP3 Collector, toimii minusta hyvin ja
käyttää kaikki mahdolliset ja mahdottomat tagit
tehdäkseen monipuolisen tietokannan ja haut mahdolliseksi.

Löytyy myös muiden tavaroiden keräilyyn, esim leffojen..
kätevänä ominaisuutena automaattinen haku
netin leffapaikoista että saa kaikki tiedot kantaan
omistamistaan :)

Maksaa tietty pikkuisen täydellinen versio tai sitten
astalavistan käyttöä että saa toimivan.

Itse suosittelen maksamaan, kuten aina hyvistä ohjelmista.

Collectorz.comin movie collector oli mielestäni huono. Jos MP3 collector on samaa tasoa niin en voi suositella...

Laitetaan nyt tähän samaan threadiin: Suositelkaa myös hyviä leffa tietokantasoftia.

Originally posted by paddington
Collectorz.comin movie collector oli mielestäni huono. Jos MP3 collector on samaa tasoa niin en voi suositella...

Laitetaan nyt tähän samaan threadiin: Suositelkaa myös hyviä leffa tietokantasoftia.

Mikäs movie collectorissa on niin huonoa? Minä ainakin oon ollu tyytyväinen.

Originally posted by Fat Rat
Mikäs movie collectorissa on niin huonoa? Minä ainakin oon ollu tyytyväinen.

Siitä on jo jonkin aikaa kun sitä käytin joten en tarkkaan muista kaikkia puutteita mitkä silloin ärsytti. Ohjelma jätti jotenkin amatöörimäisen kuvan...

Muistaakseni ei voi editoida monia leffoja kerralla. Esim. lisäät tietokantaan 100 VHS leffaa. Huomaat, että kaikkiin on tullut Format: DVD eikä VHS. Et voi muuttaa kaikkia kerralla oikeaksi vaan joudut yksitellen käymään kaikki läpi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom