Mp3-soitin ulkomailta?

Tarkoituksena olisi tosiaan ostaa mp3-soitin tässä pikapuoliin. Harkinnassa on ollut Creativen Zen Vision M ja iPod 30 gb, ehkä ennemmin tuo iPod, riippuen hinnasta. Kävi mielessä, että onko jokin nettikauppa josta tuommoinen olisi järkevää tilata vai pitäisikö tyytyä ihan Suomeen? Playt ja Amazonit tuntuivat toimittavan tällaisia tuotteita ihan vain kotimaahansa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh, ei maha tulla iPodia pokeria pelaamalla. Ihan niin hyväksi en sanoisi itseäni. Applen sivuiltakin olen tuota laitetta katellut (http://store.apple.com/Apple/WebObjects/fistore?family=iPod), mutta ainakin tuolla sivulla tuo hinta ei ihan niin alhainen ole mitä toivoin. Saatanpa silti ehkä hankkiakin sieltä jos ei muualta löydy.

Iipodi kannattaa mielestäni tilata suoraan Applelta. http://store.apple.com/1-800-MY-APP...?nnmm=browse&mco=42A2D1A2&node=home/ipod/ipod

Ei toimituksia, halvempi hinta kuin useilla jälleenmyyjillä, Parissa päivässä kotiovella ja hintaan kuuluu vielä oma valintainen kirjailu takakanteen.
Tuohonhan tosiaan tulee ilmeisesti joitakin tullimaksuja päälle?

Nope.

Ei itselle ainakaan mitään tullut.

Toimitus tuli Hollannin varastolta, eli eihän siihen mitään pitäisikään tulla. Oli vain hämmästyttävän nopeaa toimintaa, kun tosiaan oli kirjoituksen kanssa kotiovella kolmen päivän päästä tilauksesta.

Edit: Siis tottakai tuo VAT siihen hintaan kuului jo valmiiksi.

Viimeksi muokattu:
Nope.

Ei itselle ainakaan mitään tullut.

Toimitus tuli Hollannin varastolta, eli eihän siihen mitään pitäisikään tulla. Oli vain hämmästyttävän nopeaa toimintaa, kun tosiaan oli kirjoituksen kanssa kotiovella kolmen päivän päästä tilauksesta.

Hmm, yllättävää että voi tilata, koska luulin että kun tuolla on tuo Suomenkin kauppa erikseen, niin tilaukset lähtee automaattisesti sieltä.

Edit: Siis tottakai tuo VAT siihen hintaan kuului jo valmiiksi.

Niin tuo tuli maksamaan kuljetuksineen jne. loppujen lopuksi vain tuon $249?

Juu, tuli maksamaan tosiaan vain sen ilmoitetun summan.

Euroopan alueelle ilmainen kuljetus, jos ostos maksavat yli 100 €. Valitset vain sieltä Store-sivun alaosan pudotusikkunasta kauppapaikaksi suomen: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/fistore, niin se antaa eurohinnat eikä tarjoa mitään postinumeroista riippuvia lisäkustannuksia, eli tuolle pienemmälle videopodille tulisi hintaa 269,00 €.

Luulen että se lähetysmaa johtuu siitä kaiverruksesta.

www.hopeinenomena.net Tuolta löytyy paljon asiaa liittyen Appleen, eli sieltä varmaan löytyy tästäkin aiheesta yhtä ja toista.

Siinä on nyt kuitenkin aika vissi ero onko se 269,00 € vai 269 $, sillä juuri sanoin tuota, että Euroopan Applelta ne kamat pitää tilata eikä jenkkilän...

http://www.pokersavvy.com/__shop/in...ath=72&zenid=921694ea23137a15cb4c373e6f50a4d2

pokerimies huoraa tuolta ilmaiseksi 80gb ipodin,pelaamalla 3 bonusta helposti.

toimittavat alta viikon mitä itse olen tuolta roinaa tilannut.

tosin jos ei osaa pelata niin voi tulla todella kalliiksi:lol2:
Vieläkö tuo viikon toimitusaika pitää paikkansa, ainakin savvyn sivuilla ilmoitetaan että ipodien toimitus viivästyy? En tuon takia alkanut huoraamaan ipodia vaan otan noi pointsit rahana. Ja tosiaan täytyy todeta että helppoa rahaa liikenteessä. :)

Siinä on nyt kuitenkin aika vissi ero onko se 269,00 € vai 269 $, sillä juuri sanoin tuota, että Euroopan Applelta ne kamat pitää tilata eikä jenkkilän...

Enpä minä muuta väittänytkään. Hollannin varastolta sanoin tuon omanikin tulleen...

E. Tuo mun eka linkki näytti olevan jenkkilän kauppaan, ehkä vähän harhaanjohtavaa.

Viimeksi muokattu:
Vieläkö tuo viikon toimitusaika pitää paikkansa, ainakin savvyn sivuilla ilmoitetaan että ipodien toimitus viivästyy? En tuon takia alkanut huoraamaan ipodia vaan otan noi pointsit rahana. Ja tosiaan täytyy todeta että helppoa rahaa liikenteessä. :)

Yleensä tuotteet tulevat viikossa. Ipod päivitti kaikki mallit ja sen myötä varastot ajettiin alas. Nyt saa Pokersavvyn kaupasta ainoastaan uusia malleja.

Hmm, yllättävää että voi tilata, koska luulin että kun tuolla on tuo Suomenkin kauppa erikseen, niin tilaukset lähtee automaattisesti sieltä.

no miks vitussa apple vapaaehtoisesti maksais suomen kasettimaksun?

jos tulee muualta euroopasta niin ei tartte maksaa mitään tulleja ja samalla säästyy kasettimaksulta (vrt verkkokaupan viron varasto...)

Suositut

Back
Ylös Bottom