MP3 ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
Imutin emulella Sandran 18 Greatest hits levyn, ja kaikki levyllä olevat biisit on "pötkönä". Eli toisinsanoen kappaleita ei ole nimetty eikä eritelty toisistaan. Onko olemassa joku ohjelma jolla tosta ongelmasta pääsis eroon(muuta kuin kauppaan meno...)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on siis wrapatty levy ja sitä ei pysty kotikonstein erottamaan. Ainakaan mun käsitykseni mukaan. Lataa biisit erikseen. :)

Vaikkapa GoldWawella onnistuu, on varmaan muitakin mutta tuota olen itse käyttänyt.

Onnistuu helposti lähes millä tahansa äänieditorilla. Itselläni käytössä wanha kunnon Cool Edit.

Scud sanoi:
Vaikkapa GoldWawella onnistuu, on varmaan muitakin mutta tuota olen itse käyttänyt.

Jos vielä annat pikakurssin miten tota ohjelmaa käytetään...Ilmeisesti tiedosto avataan ja sen jälkeen kappaleet erotellaan toisistaan jotenkin, mutta miten?

Kun tiedosto avataan niin kuvaruudullehan avautuu sen tiedoston mikä lie "härdelli" käyrä :D, jota sitten voit zoomailla. Pätkit sitten tiedoston sopivista kohdista. Eli otat kappaleiden kestot vaikka netistä ja etsit sitten "härdellistä" ajallisesti samoista kohdista hiljaisuutta ja *naps*.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom