MP3 biisit soittoääneksi puhelimeen?

Niin voiko noita biisejä ladata suoraan omalta tietokoneelta soittoääniksi joihinkin puhelinmalleihin? Jos voi niin mihin puhelin malleihin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kaikkiin uusin, pätee aika pitkälti :D kaikkiin symbian (s60) puhelimiin, suurinpaan osaan uusista nokioista, melkei kaikkiin kahensaan euron hujakoilla pyöriviin puhelimiin. niin motoroloihin, sasmunkkeihin ja nokioihin

Nokioissa oon pysytelly tiukasti. Gigantin sivuilla oli halvin MP3 soittimella varustettu NOKIA NOK3230BLACK 274 egeä. Löytyykö jostain halvemmalla?

123jippo sanoi:
Nokioissa oon pysytelly tiukasti. Gigantin sivuilla oli halvin MP3 soittimella varustettu NOKIA NOK3230BLACK 274 egeä. Löytyykö jostain halvemmalla?

Tuota puhelinta ei kannata ostaa jos haluat käyttää sitä mp3-soittimena, koska siinä on mono-äänet. Mutta jos vaan soittoääniä varten sitä haluat niin, miksi ei.
Seuraava malli on sitten 6230i, josta löytyy jo ihan laadukas mp3-soitin, eikä ole edes paljon kallimpi.

Tu omp3:n pitäminen soittoäänenä saattaa aiheuttaa ongelmia. Puhelin ei välttämättä soi ollenkaan. Näin ainakin N70:ssä joka minulla on ja itsekkin tuon totesin. Biisiä kannattaa ainakin lyhentää.

Nii tuli jo ostettua erikseen toi MP3 soitin. Emmä kummosta puhelinta muuten kaipais, noita hyviä biisejä vaan olis vaan kiva kuunnella soittoääninä ilman että niistä maksaa noista palvelunumeroista tilatessa. Nyt oon ollu ihan tyytyväinen nykyseen Nokian 2650een (jotain 100juuroo) paitti niitä MP3sia olis kiva latailla soittoääniksi. Toi erotus 200e on kyllä aika paljon siitä ilosta, mutta semmostahan se on että kaikki maksaa.

Toinen juttu olisi tietty jos soittoäänet olis nykyistä kovemmat kun monissa paikoissa on sen verran taustamelua ettei taho kuulla kun puhelin soi.

ittellä on ericsonin 750i ja se on toiminu aivan moitteettomasta ja äänenlaatukin on todella hyvä noissa mp3:sissa. ja jos joku soittaa niin se koko kappale tulee kyllä, jos nyt joku viitsii vaan niin kauan odottaa.

SONY ERICSSON K750IBLACKSF Giganttissa 378e. On varmaan ihan hieno ja hyvä peli, mulle köyhälle vaan aivan liian kallis.

Kaikki s60 puhelimet eivät toista mp3 soittoääniä. Esimerkiksi mun vanha 3650 ei toista mp3:sia soittoääninä, waveja kyllä toistaa. Muuttaa vaan jollain ohjelmalla waviksi ja vähän lyhentää kapaletta, niin saa hyvän soittoäänen.

Hippinakki sanoi:
Kaikki s60 puhelimet eivät toista mp3 soittoääniä. Esimerkiksi mun vanha 3650 ei toista mp3:sia soittoääninä, waveja kyllä toistaa. Muuttaa vaan jollain ohjelmalla waviksi ja vähän lyhentää kapaletta, niin saa hyvän soittoäänen.

Jos en ihan väärin muista niin kun siirrät sinne ditiaalisetäänet kansioon pcsuitella niin se muuntaa lennossa sen wav:iksi... Mut en oo varma...

itsellä kourassa nokian 6630, enkä voi kun suositella. äänenlaatu hyvä, ja ääntä tulee tosi kovaa, yleensä liianki :D ja tohon mahtuu kans aika mageesti niit soittareit. ja erillisen mp3softan tohon saa ladattuu, jos kyllästyy vakiona tuleviin, esim RealPlayeriin.
Audacity :llä varsin helppo/nopee tehä mp3set sopivan kokosiks, ja leikata se kappaleen "paras" tai tunnusomasin pätkä soittariks. eli rip, cut and shorten ;)

toki hinta n. 300€ helvetillinen miinus :/

Rauta Reiska sanoi:
Jos en ihan väärin muista niin kun siirrät sinne ditiaalisetäänet kansioon pcsuitella niin se muuntaa lennossa sen wav:iksi... Mut en oo varma...
Itse olen muistikortinlukijalla heittänyt aivan manuaalisesti musiikit kännykkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom