Motivoivia lauseita

Elokuvassakin joskus käytetty...

"I never saw a wild thing sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough
without ever having felt sorry for itself."
D.H. Lawrence

...puhuttelee...

No excuses.

Ikuinen lemppari:

"Sweat more in training. Bleed less in battle."

Ja toinen:

"She sprinkles testicles on her cornflakes."
- Ms. Bigalo "The Education of Max Bixford"

Toi alimmainen ei oo ihan täysin treeniin viittaava, mut mulle tulee siitä aina niin girl power olo että on jäänyt mieleen:P

Just do it!

Se on Niken mainoksesta, mutta itse hokasin tämän *mitätässävieläarvotaan?*-ajatuksen, kun silloinen nelivuotiaani turhautui minun johonkin *ei*-sanaan, potkaisi suoraan sääreen ja karjaisi: Just do it!

Mitä sitä turhia motivoitumaan, senkun tekee vaan.

En ymmärrä, miksi mikään yksittäinen hokema minua motivoisi. Sen sijaan muutama minulle sanottu kommentti tai oma - hmm - lause jollain lailla ovat pitäneet yllä asennetta. Semmoset niin ku "tykkään tapella". Hehee. Ehkä eniten on motivoinut se, kun ystävä joskus sanoi että "sä oot syntynyt tappeleen". Harmillisen vähän noita muistelee salilla treeneissä, joissa jatkuvasti saan vain kuulla olevan huono tai muuten vain tyhmä.

En ymmärrä, miksi mikään yksittäinen hokema minua motivoisi.
Niinpä... :rolleyes:
motivation.jpg

Just do it!

Se on Niken mainoksesta, mutta itse hokasin tämän *mitätässävieläarvotaan?*-ajatuksen, kun silloinen nelivuotiaani turhautui minun johonkin *ei*-sanaan, potkaisi suoraan sääreen ja karjaisi: Just do it!

Mitä sitä turhia motivoitumaan, senkun tekee vaan.
Mä hoen tota aina mielessäni, sen kun tekee vaan, niin sieltä se motivaatiokin löytyy. Ei toimi aina, mutta se on sitä asennekamppailua. Sen negaation kun saa kääntymään positiiviseksi energiaksi silloinkin kun ei motivoi, ni tota kautta se usein lopulta tulee!
No yksi motivoiva lause ystäväni mottoa lainatakseni ;
TÄNÄÄN VOITAN EILISEN ITSENI. Siinä on tavoitetta jokaiseksi päiväksi.

Tämä ei nyt ole mikään varsinainen aforismi, mutta valittaessani kerran olemisen sietämätöntä keveyttä eräs henkilö totesi jotakin tämän suuntaista: "Vaikka nyt joudutkin tekemään enemmän töitä kuin muut, myöhemmin sinulla on rikas mies, kaksi kaunista lasta ja niin iso auto, ettei sillä mahdu parkkeeraamaan."

Hieman sovellettuna sopii myös tähän täydellisen kropan tavoitteluun.... aina kun ei huvita treenata, kysyn itseltäni että haluanko olla keskinkertainen.

"Sen sijaan, että harjoittelet aina kotipihalla päiväsaikaan sinun täytyy uskaltaa vaatia itseltäsi enemmän. Päivän sijaan harjoittele iltahämärällä, sen jälkeen etsi pihan pimein kohta ja harjoittele siellä. Joskus täytyy uskaltautua jopa pihaportista ulos yömyöhään."

"Pain is just weakness leaving the body" <-- suosikki
---
"Rautaa tankoon!" <-- uskaltaa aina laittaa vielä yhden kiekon lisää tätä hokemalla...
---
"Just do it" <-- Niken mainoksesta. Muutama sen olikin jo maininnut.

Paskapäiviin:
"Somedays you need to hate the weights. Sometimes you need to remind the weights who the fuck you are!"

Mun mielestä DaVidumin signaturessa on hyvä ajatus: "Married to the Gym, In a relationship with the Weights, Dedicated to the Exercise, Loyal to the Sets, Doing every Rep. Fuck Bitches, Get Abs." Poislukien ehkä toi vika lause :D

"If there's a will, there's a way"

"perfection doesn't happen by chance, it happens by choice"

Back
Ylös Bottom