Motivoivat saitit???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kanhan
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Millä sivuilla mimmit surffailee motivaatiota nostattelemassa...pakkiksen lisäksi?
Itse tulee käytyä FASTin treenipäiväkirjat lueskelemassa.

Ja tässä todella yllättävä linkki... http://fodorstraningsdagbok.blogg.se/

Tosi mukavaa, että Linda laittelee kohtalaisen usein kuvia dieetin edistymisestä ja noin muutenkin. Mukava lukea värikästä blogia. Ja onpa ruotsin kielen taitokin tässä vähän samalla petraantunut pakostikin, kun noita pitkiä tekstejä olen tavaillut.

axel4juni2_1180978206.jpg

vilma-liina: kiitti, hyvä linkki..sain vaan kohtauksen kun näin tuolla coccola zero cherry tölkin! Hitto! Tahtoo tollasta, ei tietty saa suomesta :( (:offtopic:)

vilma-liina: kiitti, hyvä linkki..sain vaan kohtauksen kun näin tuolla coccola zero cherry tölkin! Hitto! Tahtoo tollasta, ei tietty saa suomesta :( (:offtopic:)

Kuule ihan sama täällä :lol2: Viimeksi eilen katsastelin Prisman hyllyjä, josko sitä olis siellä ollut, mutta eipä näkynyt.

http://www.t-nation.com

Päällisin puolin näyttää äijien saitilta mut tuolta löytyy aivan infernaalisen hyviä artikkeleita huippu-urheilijoilta ja treinereiltä. Löytyypi myös juuri avattu naisten puoli. Tolla saitilla vietän kyllä suurimman osan ajastani netissä, pakkiksen ja mailien lukemisen lisäksi.

Sattuuko joku tietämään hyviä brittiläisiä foorumeja? Olen yrittänyt googlata, mutta Pakkiksen tasoista ei ole tullut vastaan. Olisi mukava lueskella, että mitä tuotteita Saarella asuvat käyttävät, kun täältä ei löydy esim. Fun Lightia tai kunnon maitorahkaa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Joo, kiitos. Tuo olikin paras minkä olin löytänyt. Mutta aika kaukana tästä palstasta. Täytyyhän maassa, jossa asuu 60 miljoonaa ihmistä, löytyä parempiakin. Vai käyvätkö kaikki usalaisilla palstoilla...

Olisikos kellään heittää linkkejä englanninkielisiin Body Fitness -tyttöjen blogeihin? Noita suomalaisia tulee käytyä läpi päivittäin, mutta olis mukava lukea välillä englantiakin noin niinkun jo pelkästään kielitaidon ylläpitämisen kannalta. Ruotsi on sen verran heikko että Linda Fodorin blog jää ainakin toistaiseksi lukematta, ellen sitten innostu opiskelemaan. ;)

Kiitos linkeistä, täältä löytyi taas pari blogia seurattavaksi. Mun mielestä noi blogit on parhaita, sillä kirjoittajan sisu ja rakkaus lajiin tartuttaa muhun motivaatiota!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom