Motivaatio-leffat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Outi-79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
Monet ovat varmaankin saaneet jonkinasteista vaikutetta ja motivaatiota noista elokuvamaailman tuotoksista, ja ajattelin josko niitä listaisi tähän?
En kohdannut samanlaista aihetta ainakaan ihan lähihistoriassa.

Minä katsoin nuorempana tyttönä noita Rocky-leffoja ihan intona. Ne toimivat hyvin harjoituksiin potkivana voimana. Etenkin treenaus III ja IV osissa. Jossain määrin elokuva G.I.Janekin suorastaan pakotti kokeilemaan yhden käden punnerrusta.. :D

Enää ei taideta tehdä niin innolla noita "Kyllä köyhä ja pienikin pärjää"-leffoja? 80-luvulla oli ilmeisesti joku buumi, jolloin KarateKidejä ja Rockyjä putkahteli sieltä ja täältä.. Saisi noita kyllä löytyä tuoreempiakin.

Juup. Näähän ne oli Stallonen ja Schwartsstsniggerin leffat jotka innosti mut pikku ipanana nostelemaan isin puntteja (salaa tietty...). Kuntosalille treenailemaan minut innosti eräs erittäin paljon vähemmän tunnettu lihaskimppu. :haart:

Loistava aihe... :worship:

1. Linda Hamilton T2:ssa; vetää leukoja sängynjalassa ja kaivertaa sissipuukolla pöytään "No Faith". Respect.

2. Telkkarisarja "la femme Nikita".

WTF, kaikki mahdolliset äijämeininkileffat kyllä motivoi vielä nykyäänkin. ja kaikki naisethan tykkää katsella Romanttisia Komedioita, joissa on Hugh Grant ja Julia Roberts :urjo:

Yksi on ylitse muiden: Conan the Barbarian. Arska & teräksen arvoitus ei ole vuosien aikana menettänyt hohtoaan himpun vertaa. Heti perässä Predator (I ain't got time to bleed!) ja Stallonen ramboilut.

Mutta mutta...

CROM!

Nuorempana tuli katsottua Rockyt ja tietenkin Conania ei voi olla mainitsematta. Siina Arska oli viela melko isossa kunnossa.

Rockyt on kyl iha legendaarisii..niitte jälkee on aina pakko lähtee lenkille vaikkei tavallisesti sitä harrastas.

Minä olen ammentanut motivaatiota Figh Club elokuvasta. Sitten kun olen samassa kunnossa kuin Brad Pitt kyseisessä rainassa voisin olla tyytyväinen itseeni ja taputtaa itseäni päälaelle. Ehkä sitä lihasta kuitenkin vähän enemmän saisi olla, mutta kyllä kelpaisi ihan sekin kunto.

Brad Pittille ja hänen sikspäkilleen :worship: :D

conan tietenkin.

me jopa teimme veljeni kanssa skidinä conan-näytelmän jossa tietenkin maalasin itseeni ne mustat raidat ja hakkasin kaikki.

:hyper:

joo kyllä toi Conan the barbarian on ollu yks suurimmista innoittajista, ja tietty monet muut arskan leffat, Terminator, Commando, predator jne... se on vaan niin ÄIJÄ :worship:

Spidey sanoi:
Minä olen ammentanut motivaatiota Figh Club elokuvasta. Sitten kun olen samassa kunnossa kuin Brad Pitt kyseisessä rainassa voisin olla tyytyväinen itseeni ja taputtaa itseäni päälaelle. Ehkä sitä lihasta kuitenkin vähän enemmän saisi olla, mutta kyllä kelpaisi ihan sekin kunto.

Ei helevetti! Kyllä sä oot nyt tajunnut sen koko leffan ihan väärin, Spidey. Mitä sä sillä sikspäkillä tai niillä lihaksilla teet? Pitääkö sun näyttää joltain Calvin & Cleinin mallilta, että sä olisit oikea mies? Itsensä kehittäminen on masturbaatiota. Itsetuhoisuus sen sijaan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rockyt on ihan ehdottomia treeniboostaajia :) Varsinkin 3 missä se treenaa ja eye of the tiger soi taustalla :kuola:

rocky 3 ja 4 treenit+niitten musiikit saa aina meikäläisen kokeileen punnerrusenkkoja. Myös pari kertaa joutunut lähteen lenkille. Jos joskus itse laittasin punttiksen pystyyn soisi siellä aina rocky soundtrackit sekä muutamat muut valitut fiiliksen nostatus biisit+tv:stä ei todellakaan tulisi mitään MTV paskaa vaan rockyja :D

Spidey sanoi:

fight-club-600-2.jpg

Asennetta :rock:

Fight club ja charlien enkelit 2 (kohtaus jossa Justin Theroux, eli se pahis). Ei tosiaan kovin bodyleffoja mutta omat tavoitteet ovat tuohon suuntaan...

Avatar. Eli Rocky IV ja siitä Dolph Lundgrenin kunto tavotteena. Pitkä häiskä, mutta jään mitassa vain parilla sentillä. Eli mittasuhteetkin kohtais ja sen puoleen hyvä yrittää.

Uneton Seattlessa ja Sinulle on postia, se Hanksin superpimperotuherotukka on niin ältsyn macho :rock:

Pumping Iron. Ok, ei ehkä ihan "elokuva" sen varsinaisessa merkityksessä mutta onhan Arskan ja Loun välienselvittely kuin käsikirjoittajan kynästä.
Ja tietysti se Arskan ja Eddien jalkatreeni on yksi kovimmista motivaation nostattajista mitä olen nähnyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom