MOT-Saatanalliset sävelet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RRKalle
  • Aloitettu Aloitettu

RRKalle

Team Hymykuoppa
Onko monikin täällä nähnyt kyseisen puolituntisen. On tullut mot-ohjelmassa joskus ykköseltä ja varmaan yle näyttänyt muutenkin.

Noin skandaalinkatkuista ja jeesusmarakattien läpipaskomaa "dokumenttia" (lue=propagandaa) en ole ennen nähnyt! Yleensä Suomessa on edes jonkinlainen eettinen taso mediassa, mutta joissain asioissa mm. roolipelit, metallimusiikki ja satanismi, ei lynkkaushenkeä edes koiteta välttää. Mustavalkoista yleistämistä ja hirveää sensaatiohakuisuutta.

Varokaa kaikki suurta pahaa Saatanaa!! Se pesiytyy lapsiinne äärimmäisen helposti ja jos kerrankin bläkkistä kuuntelee, on peli menetetty. Näin se tiivistettynä oli koko ohjelman sisältö.

Oli kyllä haastateltaviksi löydetty sellaiset apinat ettei paremmasta väliä, ja fiksuiltakin haastateltavilta näytettiin juuri ne lauseet joiden voi olettaa aiheuttavan eniten kauhistelua.

Esimerkkinä Turkulainen Anne Pönni:

"Se rupes vetään mua vaan enemmä ja enemmä, mitä enempi mää kattosin kaikkia kauhuleffoja ja luin sellasii tosi MYSTEERISII kirjoi, kaikkii Stephen Kingin kirjoi ja muit".

"Jumala vapautti mut okkultismist jaa viinast jaa huumeist jaa seksist, sellasest irtoseksist jaa jumala niinkuu vapautti mut ihan täysi"

Tämän lisäksi muija kertoo miten he ovat kirkossa hakanneet mm. cd-levyjä kirveellä. Ei tippaakaan fanaattista touhua.

Katsoin em. dokkarin äsken ja kyllä nauratti niin pirusti. Odotinkin jotain juuri ntällaista, siksi olin asennoitunut oikein ja sain monet kunnon naurut. Jos katsotte dokkarin joskus niin kannattaa katsoa oikein porukalla ja vetää muutama bisse kyytipojaksi, voin taata että naurunremakka on valtaisa.

Tää oli paras:

"Mä lähin musta raamattu ja kaikkii näit muita magiakirjoja hommaamaan, ku mä kuulin et Naantalis Pekka Siitoin myy niitä, se uusnatsijohtaja, kaikki varmaan tietää sen, ni mä lähin sinne Naantaliin käymään mun yhen kaverin kanssa, ja mä muistan ku mä astuin sinne ovelle, se oli tosi kylmä se niinku se ilmapiiri, mä tunsin et täs on oikeesti niinku pimeyden voimat mukana, mä menin sinne sisälle, mä muistan vielä ku mä selitin, mä pelkäsin sielä, mä tärisin oikein, et joo mä haluan mustan raamatun, mä haluan mustan magian, et mä oon kiinnostunut saatanan palvonnasta, ja sillon se rupes selittään kaikkea et hänel on niinkun, et jos se vihkis mut sellaseen porukkaan, et jos mut vihitään sellaseen porukkaan, et mut tapetaan ku sika, jos mä lähden siitä poijes. Sit mä rupesin vasta tajuamaan, et mitä mä oon tekemässä, et sen jälkeen mä poltin ne kirjat ja repisin ne paidat ja hävitin kaikki pentagrammit ja muut".

IMO kyllä sillei tosi hauskaa, että metallia ja sen kuuntelijoita demonisoidaan. Missään ei ole niin säyseetä ja lepposaa väkeä ku pitkätukissa. Helvetti, ihan peruslavatansseissahan niitä pahoinpitelyitä tehdään enemmän kuin viidessä Tuskassa. Pata kattilaa soimaa jne.

Tosta kyllä huomaa hyvin miten vitun sekasin noi kiihkouskovaiset on. Ämmä tyyliin 2 viikkoa kuunnellut filthiä ja on jo saatananpalvoja. Sitten löytyy jumala ja pilkotaan kirveellä cd:t ja PAIDAT(siinä onkin varmaan ollut pakertamista) kappaleiksi jumalan nimessä. Tollaset tapaukset päätyy aina lopulta uskovaisiksi, psykiatria kiihkouskovaiset tarvitsevat eivätkä mitään jumalaa.

Tuo dokumentti oli kyllä aivan täyttä paskaa, tuosta tahalllisesta mustamaalaamisesta ja suorasta valehtelusta olisi pitänyt saada joku syyte jo aikaiseksi. Auta armias jos vastaava dokumentti tehtäisiin jostain gospel porukoista tai tangomarkkinoista.

Tämä lause kyllä kiteytti koko tuotantotiimin älykkyyden(kertoi siis tuskafestareista):
"Saatanasymbolien kanssa juhlakenttää hallitsevat natsitunnukset. Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja."

Ajatella, ei riitä että kenttä on täynnä saatananpalvojia, mutta että ihan KASVISSYÖJIÄKIN!

JUMALA PELASTA NÄMÄ EKSYNEET NUORET JA MUUT EKOAKTIVISTIT!

Kaikille ketä nyt tuommoinen paskadokkari edes häiritsee, suosittelen vahvasti ajautumaan keskusteluun kiihkouskovaisten kanssa. Keskustelun päätteeksi pakoon luikkivaa fanaatikkoa katsoessa tulee vain yksi lause mieleen "kuinka helvetin pihalla voi ihminen olla". Oikeasti siis, suurin osa noista on henkisesti täysin jälkeenjääneitä ja se ilmenee sitten pakonomaisena itselleen valehteluna.

Mike sanoi:
Kaikille ketä nyt tuommoinen paskadokkari edes häiritsee, suosittelen vahvasti ajautumaan keskusteluun kiihkouskovaisten kanssa. Keskustelun päätteeksi pakoon luikkivaa fanaatikkoa katsoessa tulee vain yksi lause mieleen "kuinka helvetin pihalla voi ihminen olla". Oikeasti siis, suurin osa noista on henkisesti täysin jälkeenjääneitä ja se ilmenee sitten pakonomaisena itselleen valehteluna.

amen

Mike sanoi:
Oikeasti siis, suurin osa noista on henkisesti täysin jälkeenjääneitä ja se ilmenee sitten pakonomaisena itselleen valehteluna.
Aivan. Ja sitten vielä lahkopastorit ja muut hyväksikäyttäjät sanovat näille sekaisin oleville mielenterveyspotilaille että heidän kuvitelmansa saatanasta ja mustasta magiasta ovat ihan totta. Tekee varmaan hyvää psyykkeelle kun ulkopuolisetkin pönkittävät uskoa siihen että loitsuamalla saa oikeasti vastauksia saatanalta ja muilta mörrimöykyiltä.

Mike sanoi:

Johtuu siitä että juuri kaikki jollain tavalla syrjäytyneet etsivät jostain
pelastusta kurjuudelleen, ja tuolla sitä tarjotaan. Kun käy katsomassa seurakuntanuorten kokoontumisia, suurin osa on juuri jotenkin vajaita tai muiden ominaisuuksien takia esim. koulukiusattuja jne.
Kokouksessa sitten paatostellaan miten perseestä ja älyllisesti alempana kaikki muut ihmiset ovat, ja rukoillaan heille tekopyhästi pelastusta, jota 99% heistä ei oikeasti kiusaajilleen toivo(luonnollisesti).

Uskovaisten kanssa on kyllä aivan turha väitellä, suurin osa näistä lappujenjakelijoista joiden kanssa helpoiten väittelyyn ajautuu, on
henkisesti niin vajaita ettei heistä yksinkertaisesti ole minkään tasoiseen väittelyyn, eikä ns. "voitosta" saa mitään tyydytystä, sillä he eivät tajua hävinneensä. Kaikki argumentit ovat luokkaa "Raamatussa lukee niin", eikä edes yritetä ajatella asiaa siltä kantilta, että raamattu ei välttämättä ole totta. Fiksuimmat heistä ovat kuitenkin "valmistautuneet" näille pakanoiden ja pahan palvelijoiden viettely-yrityksiin keräämällä hienoja argumentteja yleisimpiin tilanteisiin, ja jopa nämä pakettiratkaisut ova keskenään täysin ristiriidassa. Esim. yhteen kysymykseen vastataan kertomalla luomiskertomuksesta, ja seuraavaan kysymykseen voidaankin vastata luomiskertomuksen olevan vain "symbolinen" tarina, Välillä raamattua kuuluu tulkita, kun taas välillä sitä pitää seurata sanasta sanaan. Riippuu mitä kysytään.
Liian tiukkaan paikkaan joutuessaan he alkavat sitten rukoilemaan tai itkemään, esim. seuraava tapahtuma sai uskistädin itkemaan ja pyytämään anteeksiantoa jumalalta:

Takana oli lyhyehkö väittely ihan saman peruskaavan mukaan kuin aina.
Tämä täti kuitenkin antoi kuvan olevansa täysin epäitsekäs ja omistautunut jumalalle, ja tekisi mitä vain jotta muutkin pelastuisivat(perusvaatimus noissa piireissä). Kysyin sitten tädiltä: "haluaisit siis pelastaa minutkin vaikka olen todella syntinen?" ja tottakai täti halusi. "Oletko tässä tapauksessa valmis antamaan oman taivaspaikkasi minulle, jotta pelastuisin?"
Meinasin vielä lisätä juttuja hänen lastensa raiskaamisesta ja tappamisesta, mutta tämäkin oli tädille aivan liian kova pala, reaktio oli sitä luokkaa että toivottavasti pääsi hoitoon.

Tuosta väittelystä tuli mieleen vanha vertaus:
"Väittely uskovaisen kanssa on kuin shakinpeluu pulun kanssa. Ensin se kaataa nappulat, paskoo laudalle ja sitten lentää kertomaan kavereille voittaneensa."

Tämä koskee tietysti vain näitä sekopääfundiksia, ei mulla mitään sellaisia uskovaisia vastaan ole jotka pitävät uskoaan henkilökohtaisena asiana.

helppiä?

nostetaampa hieman vahaa topiccia.
Olisi vähän tällainen offtopic kysymys, mutta kysyn nyt kuitenkin.

Varmaan joiltakin löytyy koneelta tai muualta tallesta tuo kyseinen MOT dokumentti. Niin siihen liittyen että mikähän biisi alkaa kuulua about tuossa 00:21:23 kohdilla (ainakin tuohon aikaan alkaa tuossa MOT-Saatanalliset Sävelet [Finnish Black Metal documentary].mpeg tiedostossa).
Sattuisiko joku tunnistamaan ?

Itteäni on vaivannut siittä asti kun ekan kerran tuon kuulin että mikä mahtaa olla orkesteri / biisi, kun ei kykene tunnistamaan. Eikä oikein lyriikan pätkilläkään löydy Googlesta mitään. :S

Iso hatun nosto, jos joku osaisi helppiä :) :worship:

Back
Ylös Bottom