Motörhead ja Dio suomeen!

Muita menossa?

Ai pärkele, tulossa ollaan! :rock: Onhan Dioa odotettu tässä taas, mennyt monesti ohi ja nyt... :kuola: Mielenkiinnolla odotan et millaista matskua settilistalla, hottia olis Temple of the kingia ja muuta Rainbow-tavaraa + Heaven and Hell- ralleja... :kuola:

Lemmy taas kuuluu mun jouluun kuten viime vuonnakin, tulispa perinne. :D

Empä usko että tulee Heaven and Helliä ku ne soittaa niiden keikoilla vaan sitä matskua. Ja hyvä niin, ei uppoo muhun H&H.

Siis kokonaisvaltaisesti H&H:ä (BS:n Dio levyt), vai raita Heaven and Hell? Aika hyvin ne sitä on aina soitellut, toki en paremmin tiedä Dion "soolo"-kiertuoiden biisilistoista nykypäivinä.

En kauheesti löytänyt tietoa tuosta, mut onhan tuo (HH-biisi) varmaan jäänyt aika vähälle HH-kiertueen ja Goldyn ansiosta. Rainbow-lurituksia sen sijaan tuntui olevan palon settilistoilla, jopa Catch the Rainbowia ja muuta... :kuola: Kyllä tuohon yks HH mahtuisi, ja mites helvetissä ei iske HH? :hyper:

Kill the king!

E: Niin, ja se Dio soittelee jo 12.12. tuolla Tampereen "pakkiksella" eli Pakkahuoneella.. :)

En kauheesti löytänyt tietoa tuosta, mut onhan tuo (HH-biisi) varmaan jäänyt aika vähälle HH-kiertueen ja Goldyn ansiosta. Rainbow-lurituksia sen sijaan tuntui olevan palon settilistoilla, jopa Catch the Rainbowia ja muuta... :kuola: Kyllä tuohon yks HH mahtuisi, ja mites helvetissä ei iske HH? :hyper:

No siis se levy mikä tänä vuonna tullu ulos ja rainbow kama. Itse H&H biisi on melkosta rautaa. Qstockin setissä ei tietääkseni ainakaan muita BS biisejä ollut kuin juuri H&H.

No siis se levy mikä tänä vuonna tullu ulos ja rainbow kama. Itse H&H biisi on melkosta rautaa. Qstockin setissä ei tietääkseni ainakaan muita BS biisejä ollut kuin juuri H&H.

Hetkonen, mulla menee vähemmästäkin jo sekaisin. Siis tarkoitin nimenomaan DIO:n settilistoja... Qstockissa ei ollut muita BS-biisejä kuin HH? Eikös Heaven and Hell juuri ollut Qstockissa, tai nojoo vitunko sama.

Pikkasen olin sillä kannalla et Tampereelle saisi vielä liput, mut näköjään joutuu lähtemään Helsinkiin keikoilemaan. On and on, on and on IT!

Hetkonen, mulla menee vähemmästäkin jo sekaisin. Siis tarkoitin nimenomaan DIO:n settilistoja... Qstockissa ei ollut muita BS-biisejä kuin HH? Eikös Heaven and Hell juuri ollut Qstockissa, tai nojoo vitunko sama.QUOTE]

Oli oli. Mutta parempi vaan että et tajunnut, kun luulin että ne ei soittanu Black Sabbath biisejä ollenkaan, vaan että kaikki oli uudelta albumilta. Onneksi tajusin googlata settilistan ja huomata että kyllä sitä BS:ssääkin oli mukana :) Eli my bad.

Nyt on Dio:n lippu varauksessa. Täytyy palkkapäivänä käydä noutamassa. Sitten vielä ihmettelen mihin mun rahat menee ku hyviä bändejä älyttömästi esiintymässä tänä vuonna ja kaikki on nähtävä :). Mutta on se sen arvoista!

No nyt on perkele liput Kaapelille sit sunnuntaille... :down: No hyvä kun ees sinne saatiin, sellaista vatkomista oli kaverin toimesta. :david:

Tarottia lämppärinä, anna mun kaikki kestää.

Update from Wendy Dio:

"Ronnie has been diagnosed with the early stages of stomach cancer. We are starting treatment immediately at the Mayo Clinic. After he kills this dragon, Ronnie will be back on stage, where he belongs, doing what he loves best, performing for his fans."

No vedelköön jokainen siitä omia päätelmiään, taustat ei hirveesti ole selvillä joten nähtäväksi jää...

Back
Ylös Bottom