Moottoripyörän vuokraus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rico
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarkoitus olisi vuokrata prätkä ensi kesänä viikoksi jostain täältä pääkaupunkiseudulta. Eli onko täällä kukaan vuokrannut ja olisiko hyvää liikettä suositeltavana? Itse olen vähän ajatellut Frank Nymania ja Kawa Z750. Taisi olla jotain 600€/vk luokkaa.
Omakin pyörä kyllä taas tulee perheeseen ihan lähivuosina (edellinen oma oli ZX6-R '03). Tällä hetkellä ei vaan saa hallitukselta ostolupaa, kun on kuulemma nyt paljon tärkeämpiäkin käyttökohteita rahalle. Ei ymmärrä.
Joo, ja kun ei tänä kesänä paljon ehdi ajella, niin tuo vuokraus tuntuu kyllä aika järkevältä. Voi tässä jo etukäteen lyödä heinäkuusta yhden viikon lukkoon, jolloin ei tee muuta kuin ajaa pyörällä - kierrellä vähän tätä maata.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Rico sanoi:
Tarkoitus olisi vuokrata prätkä ensi kesänä viikoksi jostain täältä pääkaupunkiseudulta. Eli onko täällä kukaan vuokrannut ja olisiko hyvää liikettä suositeltavana? Itse olen vähän ajatellut Frank Nymania ja Kawa Z750. Taisi olla jotain 600€/vk luokkaa.
Omakin pyörä kyllä taas tulee perheeseen ihan lähivuosina (edellinen oma oli ZX6-R '03). Tällä hetkellä ei vaan saa hallitukselta ostolupaa, kun on kuulemma nyt paljon tärkeämpiäkin käyttökohteita rahalle. Ei ymmärrä.
Joo, ja kun ei tänä kesänä paljon ehdi ajella, niin tuo vuokraus tuntuu kyllä aika järkevältä. Voi tässä jo etukäteen lyödä heinäkuusta yhden viikon lukkoon, jolloin ei tee muuta kuin ajaa pyörällä - kierrellä vähän tätä maata.

Sisältyykö tohon viikon vuokrahintaan tosiaan vain 500 km?

Motorent pegasukselta saat vuokrattua pyörän vapailla kilometreillä. kuussatanen GSXF alle 600e voisi olla hyvä vaihtoehto jos sinulla ei ole paljoa ajokokemusta ja tarkoituksena on ajella vähän pidempiäkin matkoja (jolloin kiität katteita). V-Strom olisu myös kova sana jos pienemmille tielle eksyy.

dogi sanoi:
Motorent pegasukselta saat vuokrattua pyörän vapailla kilometreillä.

Ihan jees pelasi joskus 2-3 vuotta sitten Pegasuksen palvelu suhteessa hintaan. Silloin tosin kalusto oli pääosin Ducateja.

Ainoa miinus oli heidän tuolloin hieman turhan tiukoiksi vedetyt vuokrausten välit eli yrittivät ehtiä huoltamaan mopot siinä, mikä ei sitten todellisuudessa onnistunut. Eli kulutusosat saattoivat olla aika loppu, kun niitä ei yksinkertaisesti ollut ehditty vaihtaa.

Rico sanoi:

Mikä nyt muka on tärkeämpää käyttöä rahalle??? Mutta vinkkinä, ajatin hallituksellakin mp-kortin ja rouva innostui heti viimeisen päälle pyöräilystä. Nyt voinkin sitten huolettomin mielin tunkea rahaa pyöräilyyn.

Sulla ei sitten olisi kellään kaverilla mieleistä pyörää? Itse ainakin vuokraisin tuolla hinnalla mieluusti pyörä jos tuntisin vuokraajan. Sovitte vain selvät säännöt kaverin kanssa miten menetellään jos vahinko sattuu.

Täytyypä ottaa yhteyttä tuonne Pegasukseen. Taitaa olla ainakin selkeesti halvempi paikka kuin FN. Kyllähän esim. V-Storm on ihan järkevä peli. Ja vapaat kilsat houkuttaa... niitä metrejä meinaan varmaan tulee. Paitsi, että mun tuurilla koko viikko sataa räntää keskellä kesää.

Ajokokemusta omaan n. 70000 km. Mulla on tässä aikojen saatossa ollut neljä omaakin pyörää, kaikki 600cc - pari cebaria, YZF600 ja ZX6R. Mutta tällä hetkellä en omaa hanki. Pidän lupaukseni vaimolle. Kun on tuo 7kk ikäinen esikoispoikakin, niin ollaan nyt sitten vähän aikaa pienemmällä riskillä... Tämän viikon vuokrauksen sain neuvoteltua. Tosin vaimo haluaisi, että otan customin. Yök.
Vaimoa en tule saamaan millään houkuteltua ajamaan A-korttia. Hyvä kun uskaltaa fillarilla ajaa. Hänellä on mieletön itsesuojeluvaisto, ominaisuus joka minulta on ennen pojan syntymää puuttunut kokonaan.

Voisin hyvinkin lainata/vuokrata joltain kaverilta pyörän. Useillakin on ollut jos jonkinlaista pyörää, mutta tällä hetkellä kaikki joko lisääntyvät tai rakentavat. Eli yhdelläkään kavereista ei ole pyörää juuri nyt. No enää 18 vuotta, niin olen viiskymppinen. Sen ikäisenähän melkein kaikilla suomalaisilla miehillä on prätkä. ;)

Viime kesänä Pegasukselta vuokrasin GSX750F:n 5ksi päiväksi ja homma toimi ihan hyvin, ei mitään valittamista. Eli sitä paikkaa voin suositella, muista ei kokemusta ole..

Itellä kanssa mielessä prätkän vuokraus ens kesän noin viikon reissuun kun oman laittamiseen budjetti ei anna periksi... Mitetityttää vain huonot kokemukset m-kelkkojen vuokrailusta! Kuten rukalla vuonna 04 pistivät meidät maksamaan kelkasta muka menneen variaattorin hihnan ja kuitenkin kelkka meni ilman huoltoa seuraavlle vuokraajille :(
Nuorena ja pelästyneenä vielä mentiin maksamaan koko huolto!

Zone-sarja -42%
Wainio sanoi:
http://www.motorent.info/ ei toimi, tai no pyytää salasanaa?! eli onko Motorent Pegasuksella ollu jotkut toimivat nettisivut? myös yhteystietoja kaipailisin, thx

Oli niillä ihan toimivat sivut viime vuonna, itse rekisteröidyin kun vuokrasinkin sieltä. Voin sulle huomenna vaikka yv:nä heittää puh numeron joka mul muistaakseni jossain on.

Ei oikee hyvää mainosta tuollaset sivut :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muutaman puh.numeron löysin googelilla kys. firmaan mutta kaikki poistettu käytöstä.
Oliskohan menny lafka nurin!?

voipi olla ?! lähetin kans sähköpostia kun sellanen löyty jostain webinfosta, ei vastausta ainakaan viel, mut yleensä se kestää muutaman päivän. jos joku tietää paremmin kertokoon!

Näitä moottoripyörä-aiheisia keskusteluita luettuani heräsi kiinnostus pyörän vuokraamista kohtaan. Onko kukaan vuokrannut pyörää viime kesänä pk-seudulta? Halvimmat viikonloppuvuokrat näyttävät olevan n.200e. Mitä pitäisi huomioida, kun vuokraa pyörän?

Tämmöseen törmäsin vantaan mp-vuokraus. kokemuksia? mielipiteitä?

Vuokralle MV AGUSTA F4 "312"

Kaverini perusti pienen vuokrausfirman. Hän vuokraa pelkkiä Super pyöriä. Firmalla ei ole, eikä ilmeisesti tule olemaan edes nettisivuja. Halukkaat vuokraajaehdokkaat haastatellaan tarkasti ja heidän aikaisempi ajokokemuksensa pyörällä selvitetään. Vuokralle on tarjolla ainakin -08 MV Agustaa pari kappaletta. Pyörä on maailman nopein sarjavalmisteinen pyörä, kävin itse kuolaamaassa sitä eilen. Hinnat ovat todella korkeat, mutta toisaalta pyöräkin maksaa n. 30 000€. Jos joku haluaa lisätietoa niin voin postata kaverin puhelinnumeron replynä. Vuokrauspaikkana on Helsinki. Muistaakseni Agustan sai viikoksi n. 220€ / vrk hintaan. Päivä maksoi 400€. En tiedä paljonko vuokraan sisältyi kilometrejä. Hyvä vaihtoehto jos osaa ja haluaa ajaa :rock:

Itellä alkanu himottaan tuo pyöränvuokraaminen ny ku kesä alkanu häämöttään. Kellään heittää mitään hyvää ja halpaa vuokrausfirmaa?

Suositut

Back
Ylös Bottom