- Liittynyt
- 21.3.2003
- Viestejä
- 1 654
- Ikä
- 38
Elikkäs mikä olisi paras tapa säilyttää pyörä talven yli, jotta siitä olisi mahdollisimman vähän haittaa? Itse aluksi meinasin tuoda pyörän sisälle, mutta onko se kuitenkaan hyvä ajatus?
Pesin, kiillotin ja vahasin huolella. Pesin ja rasvasin ketjut. Vaihdoin öljyt ja putsarin. Tyhjensin tankin ja käytin ruiskujärjestelmän tyhjäksi. Irrotin akun. Enää täytyy ratkaista säilytyspaikka, autotallin varasto (melko ahdas) jossa ovi, oveton autotalli tai sitten sisälle?!?!
Sitten tuli mieleen, että olisiko kuitenkin järkevää käyttää pyörää talvella muutamia kertoja? Entä mitäs sitten jos ei käytä pyörää talvella? Jos tuon sisälle on tuo käyttäminen aika hankalaa? Jos käyttää, niin kuinka pienellä bensamäärällä lähtee käyntiin? Toisaalta, ei kyllä huvittaisi pakkaseenkaan viedä? Olenkohan vaan turhan tarkka, mutta paras ratkaisu tähän on keksittävä!
Mites muut, kertokaa tavoistanne..?
Pesin, kiillotin ja vahasin huolella. Pesin ja rasvasin ketjut. Vaihdoin öljyt ja putsarin. Tyhjensin tankin ja käytin ruiskujärjestelmän tyhjäksi. Irrotin akun. Enää täytyy ratkaista säilytyspaikka, autotallin varasto (melko ahdas) jossa ovi, oveton autotalli tai sitten sisälle?!?!
Sitten tuli mieleen, että olisiko kuitenkin järkevää käyttää pyörää talvella muutamia kertoja? Entä mitäs sitten jos ei käytä pyörää talvella? Jos tuon sisälle on tuo käyttäminen aika hankalaa? Jos käyttää, niin kuinka pienellä bensamäärällä lähtee käyntiin? Toisaalta, ei kyllä huvittaisi pakkaseenkaan viedä? Olenkohan vaan turhan tarkka, mutta paras ratkaisu tähän on keksittävä!
Mites muut, kertokaa tavoistanne..?