Moottoripyörä virosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DoDo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
Onko kenelläkään kokemuksia prätkän tuomisesta virosta? Ainakin http://www.motodepoo.ee näyttäisi tuovan pyörät itse italiasta.
Hinnat näyttäisi olevan varsin kilpailukykyisiä, joten ajatsissa kävi, jos lähtisi käymään vilkaisemassa.

Miten sitten oston jälkeen? saako ajaa siirtokilvillä kuinka kauan ja kauan veropäätöksessä kestää? Pyörä tarvitsee ilmeisesti rekisteröintikatsastaa suomessa... Paljonko kokonaiskustannukset(ilman veroja) suomessa?
Niin ja tietysti kokemuksia niistä tuontipyöristä ja virolaisista liikkeistä. :thumbs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eikö kukaan kehtaa kertoa hakeneensa virosta pyörää ja jakaisi kokemuksia :D

Mä toin viime vuonna Virosta Motodepoosta mopon. Honda CBR 900 rr. Kelpo peli oli. Kävin sen pakulla, joten mitään siirtokilpiä en tarvinnut. Italialaisen rekisteriotteen ja kauppakirjojen kanssa menin Suomessa tulliin ja katsastuskonttorille.
Helppo ja kannattavaa. Suosittelen. Ostin prätkän talvella, joten mitään koeajoa en suorittanut, pitäähän ihmisiin voida luottaa ;)

Mä toin viime vuonna Virosta Motodepoosta mopon. Honda CBR 900 rr. Kelpo peli oli. Kävin sen pakulla, joten mitään siirtokilpiä en tarvinnut. Italialaisen rekisteriotteen ja kauppakirjojen kanssa menin Suomessa tulliin ja katsastuskonttorille.
Helppo ja kannattavaa. Suosittelen. Ostin prätkän talvella, joten mitään koeajoa en suorittanut, pitäähän ihmisiin voida luottaa ;)
Nonnis näin ajattelin itsekkin tehdä..

motodepoo sanoi:
Ostaminen - käy ihan samoin kun muualtakin EU-maasta ostaminen - lopputulos on vaan merkittävästi edullisempi. Kaikki myytävät pyörät on tuotu EU-maista ja sikäläisillä rekisteriotteilla. Täällä teemme kauppakirjat ja tarvittaessa tilaamme myös TÜV vaatimustodistuksen, sitä vaatii suomalainen Ajoneuvojen Rekisterikeskus pyörän rekisteröimistä varten. Vaatimustodistuksen hinta on 100 eur ja sen järjestäminen vie noin 2 viikkoa. Lähetämme sen postitse antamasi osoitteeseen Suomeen.

Rekisteröiminen - vaadittavat asiakirjat:

kauppakirja (meiltä)
alkuperäinen rekisteriote (meiltä)
TÜV-vaatimustodistus (joko meiltä tai paikalliselta maahantuojalta)

tarttitko ton tuv-vaatimustodistuksen ja otitko sen tuolta liikkeestä vai hommasitko itse?

Vaatimuksenmukaisuustodistuksen jouduin tilaa Saksasta TÜV:lta, mutta aina kannattaa ulvoo konttorilla, että et suostu hommaa. Ulvominen kannattaa aina ;)
Auton osalta toi ulvonta toimi, tosin tänä vuonna...

sitten vielä pari tymää kysymystä...

Tarviiko toi tuv-todistus olla jo tullissa? Siis jos haen nyt pyörän, niin saanko sen 3kk:n ajoluvan tullista heti kauppakirjaa ja vanhaa rekisterioteta vastaan ja sitten vasta rekisteröintikatsastukseen toi tuv-todistus mukaan, kun veropäätös on tullut?

Oon miettiny ihan samaa... perhana et tekis mieli R1:stä... Onneks täällä lapissa ei oo pärräkelit. Vielä!

sitten vielä pari tymää kysymystä...

Tarviiko toi tuv-todistus olla jo tullissa? Siis jos haen nyt pyörän, niin saanko sen 3kk:n ajoluvan tullista heti kauppakirjaa ja vanhaa rekisterioteta vastaan ja sitten vasta rekisteröintikatsastukseen toi tuv-todistus mukaan, kun veropäätös on tullut?

Ei tarvii olla. Vasta sit kun haluut kilvet. Ja ei kannata sillonkaan sitä hankkia. Ulvot vaan, että eikö saatana Suomesta löydy samanlaisia pyöriä satoja.. Olettaen toki, että olet tuomassa "normaalia" pyörää.

Se lappuhan on viimesen päälle vittuilua.. :curs:

Tärkein homma on, että tarkastat runkonumeron. Sen on oltava sama kuin rekisteriotteessa ja kauppakirjassa.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tarvii olla. Vasta sit kun haluut kilvet. Ja ei kannata sillonkaan sitä hankkia. Ulvot vaan, että eikö saatana Suomesta löydy samanlaisia pyöriä satoja.. Olettaen toki, että olet tuomassa "normaalia" pyörää.

Se lappuhan on viimesen päälle vittuilua.. :curs:

Tärkein homma on, että tarkastat runkonumeron. Sen on oltava sama kuin rekisteriotteessa ja kauppakirjassa.
Kiitoksia vastauksista.. Ihan peruspyörän olen tuomassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom