Montako päiväsakkoa saa punaisia päin ajamisesta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olin pärrällä liikenteessä ja ajoin liikennevaloilla varustettuun risteykseen jossa paloi punaiset.Tuttu risteys johon joutuu aina pysähtymään valojen takia,vaikka muuta liikennettä ei olisi.Tällä kertaa gonahti sitten niihin valoihin ja katsottuani ettei muita autoja yksinkertaisesti ole (paitsi takana jonossa) päätin sitten ajella valoista läpi.Siinä sitten 2-300 metriä ajettuani välähti siviiliskodan maskin alta sinipunaset.Ilmeiseti oli ollut sitten siinä jonossa mun takana,kun punasia päin reteesti ajoin:D.No kuitenkin,sakkolapussa lukee "Punaisen liikennevalon noudattamatta jättäminen,risteyksessä ei tapahtumahetkellä muuta liikennettä,ei matkustajaa kyydissä."Sain sitten 18 päiväsakkoa,mutta googlettelemalla löyty samanlaisista tapauksista tarinaa,mutta sakko oli 12 päiväsakon luokkaa.Ajattelin tosta vielä kilauttaa skoudeille ja tarkastaa asian,mutta mitä mieltä täälä ollaan sakon suuruudesta,ottaen huomioon lieventävät asianhaarat?Kokemuksia?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kilautin kyttikselle ja sanoivat,että olis saattanut nousta yli 20 päiväsakkoonkin tai kortti lähteä(offtopic:olipas muuten mukavan tuntunen polliitikkotyttö sielä puhelimessa.:haart:).Sen verran räikeästi tullu ajettua niitä punasia päin.Ei kai siinä auta,kun maksaa sakko pois.

Zone-sarja -42%
Mä kun olen luullut että kortti lähtee AINA punasia päin ajosta. Ei sit vissiin lähdekään.

Eihän tässä nyt mitään järkeä olisi, prätkällä nyt kun on muutenkin pakko ajaa usein punasia päin, koska monet induktiosilmukat eivät moottoripyörää tunnista.

Kaveri ajoi Porvoossa aika vasta punaisia päin --> Kortti kuukaudeksi hyllylle. Ajoi ajatuksissaan muun autovirran mukana, valo oli vaihtunut ilmeisesti edellisen auton kohdalla punaiseksi. Eli näköjään poliisien(ei ollut LP) käytäntö vaihtelee jonkin verran tässä asiassa.

Itse otin 18 päiväsakkoa punaisia päin ajosta, ajoin kyllä ylinopeuttakin, mutta eivät saaneet sitä tutkaan vaan arvioivat. Sinänsä jännä juttu, että tämä tapahtui helmikuun alussa, eikä vieläkään ole tullut maksukehoitusta.

Mulle tuli 8 päiväsakkoa ruuhka-aikana Mechelininkadulla. Ajoin keltaisia päin koska takanatulija ajoi niin lähellä,
että jos olisin vetänyt liinat kiinni, niin pelti olisi rytissyt. Poliisi komppasi, mutta pakko oli kuulemma kuitenkin
lappu kirjoittaa.

Itehä pommitin motarilta rampin alapäässä punasista läpi keväällä. Oli reilusti vauhtia siinä, ja just alko vaihtuun keltaset ni ajattelin et ehtii viel. Noh kytät näki ja nappas kii, ne kirjotti muistaakseni 10 päiväsakkoa. Sano että punaset ehti vaihtua ku olin 10m päässä valoista. Koitin siinä samalla myydä niille autoaki, vaa eivät pirut ostaneet :D

Suositut

Back
Ylös Bottom