Moniko toivoo kesää?

Ei meinaa oikein jaksaa tätä ainaista loskakeliä ja liukkautta. Moniko haluaa talveen jatkoa vai haluaako kaikki rannalle ihosyöpää edistämään?

Itse toivoisin vielä kunnon talvikelejä, koska tämä "talvi" on ollut aika vaisu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon toivonu kesää varmaan joulusta lähtien. En oo koskaan tykänny talvesta (nojoo ehkä joskus pienenä), mutta kesä rokkaa. En odota niinkään biitsille pääsyä vaan, ehkä enemmänkin sitä lämpöä ja valoisuutta.

Ei sais tulla liian äkkiä että ehtis treenata ennen sitä. kesäkuntoon siis.

kesä=ryyppäämään=)no ei,nyt kuitenkaan kyllä sitä oottaa kesää aika kympillä,on lämmintä,voi käydä uimassa koko päivän ja biitsiä=)

Joo! Tulis vaan pian kesä! Pääsis rullaluisteleen, katteleen misuja rannalle :kuola: , nauttiin kylmästä oluesta lämpimänä kesäiltana....Hyviä syitä kesään on tuhansia, nyt äkkiä pakkaset pois ja lämpöö tilalle :evil:

En odota kesää, vaikka kesälomaa kyllä odotan. Ja tämä talvi on todellakin ollut vaisu! Toivoisinkin voivani muuttaa Lappiin, jossa on vielä kunnon talvia. Ne työpaikat on siellä vaan niin vähissä, että ei taida pohjoiseen muutosta tulla mitään...

Jep jep, tervetuloa kesä mutta nauttikaamme nyt ensin näistä aurinkoisista kevätpäivistäkin...

kyllä kesä sais tulla jo...*katsoo vatsaansa istuma-asennossa"..eii jumalauta vielä sittenkään...

mä oon pikkasen huolestunu ku oikeestaan senjälkeen ku jäi noi lapsuuden stiga hommat ja muut pois, ni melkeen pelkästään eläny kesää varten. vituttaa vaa talvel kokoaja ja odottaa että tulis kesä, sitte kesä eletää kunnolla ja sitte taas vituttaa, talvi menee sellases ihme horroksessa ja tossa huhtikuussa aletaa heräilee... pitäis varmaa tehrä asialle jotai...

Mike sanoi:
Syksy rokkaa eniten

Syksy on kyllä hienoa aikaa varsinkin ruska ja ötököiden kuoleminen ja lintujen muutto ym.

Kusimato sanoi:
Syksy on kyllä hienoa aikaa varsinkin ruska ja ötököiden kuoleminen ja lintujen muutto ym.

Semmoinen kuiva syyspäivä kun lehdet ovat pudonneet ja talvi tekee tuloaan, siinä on jotain siistiä. Ehkä siksi se on niin hienoa, kun se kestää vain muutamia viikkoja, ei kerkee kyllästymään.

Mike sanoi:
Semmoinen kuiva syyspäivä kun lehdet ovat pudonneet ja talvi tekee tuloaan, siinä on jotain siistiä. Ehkä siksi se on niin hienoa, kun se kestää vain muutamia viikkoja, ei kerkee kyllästymään.

se on Mike siinä vaan, et ei tartte stressata keskivartalon kunnosta ja saa selitellä itelleen, että voinhan nyt toisen kebun syödä tänään, et lihakset kasvais...ollaanhan massakaudella... :)
no ei, oon samaa mieltä...se on se raikas ja kirpee ilma...ei kesähelteitäkään jaksa loputtomiin...

No niin kauan kun on lunta maassa niin minun mielestä ulkona on pirun kylmä ja ulos en mene muuta kun pakolla. Eikö tämä kerro asenteeni... talveen ja kuinka odotan kesää

Oon kans odottanu viime kesän lopusta asti seuraavaa..
Saa vaihtaa auton moottoripyörään, pääsee rannalle,ei oo pimeetä ulkona,pystyy pyöriin lepposissa kesävaatteissa..
ainoo plussa talvessa on että pääsee rinteeseen, mutta siihen se jääkin.

Kesä :kuola:

Kesää alan odottamaan heti kun se loppuu. En ikinä pitäny talvesta, mutta nyt parin viime vuoden aikana on alkanu nää pakkaset ja loskakelit pikkasen kypsyttämään. Oon ajatellu muuttoa pois jonnekki missä olis ympäri vuoden hyvä sää taikka vain lyhyt paska-jakso.

Saatanan epäkäytännöllistä muutenkin elää pakkasen vaikutuksessa ja lähinnä sen takia tulee oltua paljon neljän seinän sisällä. Sitten oon ulkoilun puutteen takia todella väsyny koko talven ajan ja energiaa en tunnu olevan yhtään.

Talvi on siis aivan hanurista.

Joo-o vois se kesä tulla, nyt ku hiihtolomaki on takana... Alkaa vaa tää kylmyys jo pikku hiljaan kyrsii...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom