Monen treenin ravinto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 111Toke
  • Aloitettu Aloitettu
siis näin teen esim: ylä kroppaa yhen viikon sit keski vartaloo ja toistot on 10-18...ja lihasten kasvatus on tarkoituksena ja yks välipäivä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos treenit/ateriat sisällöltään on hyvät niin ei tos pitäisi ongelmia olla. Eli treenit kestää sen tunnin vähintään ja ateriat ei oo jotain ranskalaisia ja karkkia.

Minun osalta noi torstain treenit siis on rinta, ojentaja, hauis, yläselkä ja vatsa. Molemmat treenit kestää vähintään sen tunnin, pyrin treenaamaan hyvillä painoilla. Treenit ovat suunnileen seuraavasti, 13:00-14:30 ensimmäinen puntti treeni+alkulämmittely ja loppu verryttely 15:30-17:00 aerobinen+venyttelyt 18:00-19:30 toinen puntti treeni, ja tähän asti olen isomman aterian syönyt 11.00 ekan treenin jälkeen vetänyt palautusjuoman, aerobisen jälkeen pari palaa leipää ja seuraavan puntin jälkeen palautusjuoma ja siitä sitten tunti tai pari niin vähän isomman aterian. Olikohan nyt tarpeeksi epäselvästi kerrottu?

Oiskohan nyt tässä jo lukon paikka?

Eikös keskustelu foorumit ole keskustelua varten? Tolla sun asenteella kannattais keskittyä pelkästään lukemaan näitä ja jättämään noi turhat kirjoitukset pois. Enkö mä tiedä jotain sääntöjä täältä vai miksen keksi hyvää syytä lukottaa tälläistä. Kerros ny mikä olis syynä siihen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom