Mihin aikaan heräät? Jos mä oon ilta/yövuorossa, herään ennen puoltapäivää yleensä, syön aamupalaa ja teen safkat valmiiks tunnin pari enne reeniä ja salilta tullessa eväätki töihin on jo valmiiks laitettu eikä tarvitse kuin työntää ruokaa naamaan ja käydä röhnötysasentoon odottaaman töihinlähtöaikaa.
No ei mullakaa aina oo mutta eikai sillä oo väliä, ruokaa naamaan sillon kun täytyy ;)
Aamu/päivävuoron jälkeen se on ainoa hetki kun ehdin, eli pakko tehdä ruuat jos haluaa ruokavaliostaan pitää kiinni, jaksaa tai ei. Ja jos oikeasti haluaa niin eipä se pakkopullalta tunnukaan.
Heräilen usein siinä 14-15 kieppeillä, jos haluan, että saan unta sen 6,5h vähintään. Siitä sit aamupalan valmistus ja syönti ja sitte salille.
Mutta oot bulkvist ihan oikeessa ton suhteen, että jos sitä oikeesti haluaa, niin kyllä siihen pystyy.
Mitä vittua mää täällä valitan siitä, että haluan päästä vähän edes helpommalla. Niinhän sitä sanotaan, että tuo ruokapuoli on lähes yhtä rankkaa hoitaa, kun toi itse treenaus.
Kaipa sitä taas on otettava itteensä niskasta kiinni ja jatkettava vanhaan malliin.