Mokoma - Sydänjuuret

Tähän väliin voisi kypsästi todeta, että "soittakaa/laulakaa itse paremmin tai olkaa hiljaa" =) Mielestäni näillä jampoilla on aina ollut hyvä meno biiseissään ja se riittää pitkälle.
Ensikosketus Mokomaan oli aikoinaan (2002?) klubikeikan jonossa lukiessani piletin kyljestä illan esiintyjälistaa, ja tuhahdin kaverilleni, että taasko jotain suomiheavypaskaa on kärsittävä parin turhakkeen ja vielä yhden mokomankin edestä, ennenkuin illan pääesiintyjä kiipeää lauteille. Eihän sitä nyt pienissä suljetuissa tiloissa kaljaakaan päässyt omassa rauhassa mihinkään hiljaiseen nurkkapöytään nauttimaan. Lopputulemana kuitenkin yksi näistä lämppäreistä jyrähti mieleen niinkin syvälle, etten enää millään muista, mitä bändiä alunperin lähdinkään paikan päälle todistamaan :)

Muakin jaksaa ihmetyttää kerta toisensa jälkeen miten kaikki maailman ihmiset ei pidäkään samoista bändeistä. En vaan ymmärrä. Aina kun näen ihmisten fanittavan jotain bändiä mistä en itse pidä, koen että on äärimmäisen tarpeellista käydä huomauttamassa asiasta. Se saa minut tuntemaan itseni tärkeäksi. Heh.
Amen.

Miten joku voi tykätä tästä? Ihan käsittämättömän huonoa musiikkia, autotallirokkia epävireisenä ja ilman oikeaa tahtia...

Sorry vaan kaikki fanit mutta en ymmärrä!

Jos lähdet haukkumaan jotain niin tee se edes oikein! Selkeästi et vaan diggaa Mokoman musiikkityylistä. Koska ei todellakaan ole epävireessä soitettu eikä väärään tahtiin. Tämähän nimittäin on helvetin taidokkaasti soitettua ja hyvin tuotettua. Esim. pystyn itse sanomaan, että Lady Gagan biisit on hyvin tehty, en vaan tykkää ko. genrestä.

Radio Rockin keskiyön ensisoitossa tänä yönä Sydänjuuret. Albumi kuullaan siis kokonaisuudessaan Markon rupatellessa kappaleiden välissä leppoisia. Ehkä pehmoisiakin. Virittäkää radiovastaanottimenne siis Radio Rockin taajuudelle klo 00:00.

Uijui kun kuulostaa hyvälle! Sydänjuuret iski samantien ja tuntuu loppukin levy olevan täyttä tavaraa.

Jos lähdet haukkumaan jotain niin tee se edes oikein! Selkeästi et vaan diggaa Mokoman musiikkityylistä. Koska ei todellakaan ole epävireessä soitettu eikä väärään tahtiin. Tämähän nimittäin on helvetin taidokkaasti soitettua ja hyvin tuotettua. Esim. pystyn itse sanomaan, että Lady Gagan biisit on hyvin tehty, en vaan tykkää ko. genrestä.

Mä en hauku, mut mä ihmettelen ylenpalttista hehkusta, jossa minkäänlainen kritiikki ei ole sallittua. Sydänjuuret-biisissä Annala ei laula kovin hyvin, vaan ääni hapuilee välillä. Soitto kuullostaa sekamelskalta. Olen tätä mieltä vaikka puhkoisitte silmät päästäni.

Mie oon jonku verra kuunnellu vanhempaa Mokomaa ja ihan hyviä biisejä sieltä löytyy, mutta toi "ei kahta sanaa ilman kolmatta" on kyllä omasta mielestä iha kauheen kuulone biisi. Ei rimmaa toi laulu taustamusiikin kanssa kyllä yhtään. Pitänee silti jossain vaiheessa uuteen levyyn tutustua laajemmin...

Onhan tämä ihan saatanan kova lätty. Ei siitä mihinkään pääse. Alkuun kun kuuntelin niin kuulosti välillä hiukan väsyneeltä menolta, mutta nyt iskee ihan vitun lujaa lähes kaikki biisit. Kristuksen ruumis ja pedon pää sekä Sydänjuuret iskee kaikista kovimmin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Back
Ylös Bottom