Mokoma - Luihin Ja Ytimiin

Ostin levyn Citymarketista jo tänään ja peruutin CDonin tilauksen. Kuuntelin levyn ruokatunnilla kertaalleen läpi. Hyvältä kuulostaa jo nyt tosin useammilla kuuntelukerroilla avautuu sitten paremmmin. Ostakaa, kuunnelkaa :rock:

Limited edition jäi käteen levykaupasta vaikka aivan muuta levyä menin hakemaan. Kerran oon levyn kahlannu läpi, ei täs nyt mitään bm-vaikutteita ollu mitä jossain mainostettiin. En tiiä yltääkö aivan Kuoleman Laulukunnaat tasolle, mutta varma paketti silti.

Ei ollu vielä iTunes storessa:curs:

Pitihän se ostaa.

Hehhheh. Hauskaa kyllä tosiaan kun kaikki hehkuttaa kuinka mokoma on nyt niin iloista ja ihanaa hilipatitippaa ja sitte viimisen piisin nimi on just tuo ammu, hautaa ja vaikene. :hyvä: :rock:

Valu oli sentään rehellistä suomirockia... Tästä ei tiedä mitä tämä on. Mutta pakko pyörtää sen verran mielipidettä, että kyllä tämäkin toimii tosi hyvin. Mutta ei todellakaan vastaa niitä odotuksia, jotka KLK(joka paikoin sekin olisi saanut olla "rankempi") tämän niskaan toi.

Kyllä, hyvin lähti aukeamaan parin kuuntelukerran jälkeen. Marras oli ainut kappale josta en pidä sitten niin yhtään, vokaaleista tulee mieleen joku aivan muu bändi.. ja nimenomaan sillä huonolla tavalla.

Muutoin levy täytti (ne pienet) odotukseni oikein hyvin!

a030.gif

Kyllä, hyvin lähti aukeamaan parin kuuntelukerran jälkeen. Marras oli ainut kappale josta en pidä sitten niin yhtään, vokaaleista tulee mieleen joku aivan muu bändi.. ja nimenomaan sillä huonolla tavalla.

Muutoin levy täytti (ne pienet) odotukseni oikein hyvin!

a030.gif

Mun mielestä taas tuo Marras on Mokoman paras kappale ikinä.
Mut mä oonkin aina tykänny enempi tuosta Annalan puhtaasta äänestä. Toivottavasti Annala/MOkoma tekis joskus levyn, jossa ei olis murinoita ollenkaan.

Mun mielestä taas tuo Marras on Mokoman paras kappale ikinä.
Mut mä oonkin aina tykänny enempi tuosta Annalan puhtaasta äänestä. Toivottavasti Annala/MOkoma tekis joskus levyn, jossa ei olis murinoita ollenkaan.

Ymmärrän hyvin että varmasti monenkin mielestä tuo on levyn yksi parhaista. Enkä sano että kaikki kappaleet joissa Annala "puhtaammin" laulaa, olisi mielestäni huonoja, mutta tämä ei sitten miellyttänyt ollenkaan tyylin, melodian tai sanojenkaan puolesta. Tämänhetkinen oma suosikkini on Luo nahka luo sisus [tähän se \,,/ -hymiö]

Aivan järkyttävän hyvä levy jo kolmen kuuntelukerran jälkeen. KLK jää jälkeen ihan sata-nolla. Vielä ei pysty sanomaan, että pystyykö uusi levy haastamaan kurimusta.

Back
Ylös Bottom