Moikkelis moi tytsyt!!!

Originally posted by camu
Heipsan kaikki punttimimmit!

Pitkä työpäivät, treenit päälle ja lenkit sekä lihashuollot, niin ei elämään muuta juuri ole mahtunut näin kesällä.
Olen ollut dietillä toukokuun alusta, ja tällä hetkellä junnaa hieman paikallaan. Muitakin mutkia on ollut matkassa, mutta ei tämä helppoa saa ollakaan...vähän pitää olla itkua ja hammasten kiristelyä

Ihan samoja fiiliksiä täälläpäin...tuntuu, et koko kesä on menny treenatessa, töitä tehdessä ja miettiessä edessä siintäviä kisoja. Se mikä pikkasen rassaa, on ainainen ruokien punnitseminen ja valmiiksi laittaminen jo edellisenä iltana. Kaikki seuraavan viikon ohjelmat on suunniteltava hyvissä ajoin. Dieetillä oleminen on todella suunnitelmallista touhua. Esimerkiksi mihinkään reissuun ei lähdetä noin vain.
Koko ajan on jotain sälää. Nyt on vielä lisäksi alkanut kisapukujen valmistelu jne.
No mut eihän loppujen lopuksi sellanen 18 viikkoa ole kauhean pitkä aika elämästä. Sen kyllä jaksaa!

Dieettini on mennyt tosi kivasti eteenpäin ja onneks ei ole mitään ongelmia ollut tähän asti(täytyy koputtaa puuta...!!!). Nyt sellanen 10 viikkoa takana, niin aika paljon tekis mieli jotain hyvää, mut nyt ei auta, kun sinnitellä...

Tsemppiä vaan muillekin kauheasti, täysillä loppuun asti!

Originally posted by rocket

moi:D olen katsellut kateellisena yleisurheilukisoja, jessus niitä kroppia. ;)
Samoin, Raketti, ja uintikisoja. HYVÄ HANNA-MARIA JA SUOMI! Suututti tuo uimapukusääntömuutos, koska se vei monen iiihanan miesuimarikropan täysin piiloon. Onneksi sentään oli jonkun verran silmäniloa.

Asiaan.Kesä on mennyt mukavasti löhöillessä. Nyt vasta alkavat meikän kisat oikein kunnolla. Tällä viikolla piirinmestaruuskisat, parin viikon kuluttua veteraanien ässämmit ja vielä viikko heittoviisottelukisoihin. Sitten tasaiseen tahtiin piirikunnallisia tuonne lokakuulle. Vasta sitten pääsen oikein kunnolla taas rauran kimppuun.

En ole paljon punttisalilla käyskennellyt, mutta viime torstaina kun kävin,ei se kunto tuntunut olevan kateissa. Lyhkäsiä sarjojahan olen kesällä tehnyt, isohkoilla painoilla. Saavutuksena voisin kertoa erään kivenmuhkuran noston ja kannon tavoitepäämäärääni. Et silleen se luontopunttis on mennyt. Kesän alussa työnsin jo kuulaa yli tavoitepituuden eli 11 metriä. Aina välillä on kiekkotekniikka ollut reilassaan,välillä pahasti hakusessa, mitenköhän torstaina kisassa? Pyöräily ... heko heko,kaksi lenkkiä olen saanut aikaiseksi. Laiskottaa,kun tuo aurinkokin lämmittää. Latsiko se kaipaili lisää aurinkoa? Täällä häntä on riittänyt jo tuskastumiseen asti. Haihtuu vesikin jo Pielisestä.

Että sellanen tappaus. Aurinkoista loppukesää mimmeille! Tsemiä kisoihin suuntaaville, muillekin muuten vaan!!!

Kuuluu oikein hyvää!:D
Lomailin jo alkukesästä ja elokuussa olisi vielä pikkupätkä huilia.Tyytyväinen olen siihen,että treeni-into on säilynyt lähes koko kesän.Helteistä on saanut vaan uudenlaista raivoa päälle.:evil:
Hieman harmittaa,että vaikka syömisten kanssa olen onnistunut olemaan tarkka enkä ole useinkaan sortunut grilli-yms.herkkuihin niin silti tuntuu että laardia on tullut lisää..paino on noussut..ellei siitä ole osa peräti lihaa :rolleyes:
Kesä tuntuu hurahtaneen hirmu äkkiä..yleensä syksyllä olen aina energisimmilläni ja elämä rauhoittuu muutenkin,tulee selkeämpi päivärytmi ja reeni maistuu.Ja syksyllä meinaan vielä tuota ruokavaliota hioa edelleen..hyviä vinkkejä olen täältä paljon saanutkin.
Oikein iloisia kesäpäiviä ja treeni-intoa kaikille!:kippis1:

Melkein kesä takana ja loistava on ollut :D
Kesäkuu oli ilmojen puolesta huono,joten olin valinnut paremmasta paremmankin lomakohdan,edelliset "kolme" viikkoa. Eli nyt palaudutaan arkeen..
Tai viime viikko ois ollut töitä,mutta ääni oli juossut karkuun,joten hain sitä kotoa takaisin.

Loma pyöri vain ja ainoastaan treenin ympärillä..ja hellan ääressä. (uusi ruokavalio)
Olin jopa niin hullu että välillä heräilin aamuisin kuudelta lenkille ja jätkäkaverin kanssa aamupalalle seiskalta.
Mutta sain sentään sukeltaa takaisin sänkyyn,kunnes piti nousta taas syömään.
Vaihdoin kesän alussa valmentaa ja täytyy sanoa että ei ois ikinä uskonut että mitä tuloksia voi tapahtua vajaassa 2kk... treenissä sekä "mittauksissa" .

Muuten kesä on mennyt leppoisasti jotain pientä tehden minin (pojan) kanssa,sekä isomman kollin kanssa.
Vielä ois viikko lomaa syyskuun alussa kun mini vanhenee...nyt vain toivon et isompi kolli sais pidettyä kanssa hiukan lomaa..kas kun ei olla lomailtu yhdessä vielä.
:)

Pakko tulla tänne hehkuttamaan, kun lähipiiristä ei tunnu "asioista ymmärtäviä" löytyvän :D

Eli eilen kyykyn maksimi ykkösessä "maaginen" 100 kg rikki! Ja olis ollut vielä vähän varaakaan lisätä painoa. Lisäksi penkistä tuli se pitkään himoittu oma paino ja veto maksimikin on kymmenisen kiloa päälle sata! Kesän treenaus on tosiaan tuottanut tulosta. Nyt on taas sellanen tsemppi seuraavaan harjotusjaksoon, et pois alta kuuset ja männynkävyt!

Originally posted by Minerva

Eli eilen kyykyn maksimi ykkösessä "maaginen" 100 kg rikki! Ja olis ollut vielä vähän varaakaan lisätä painoa. Lisäksi penkistä tuli se pitkään himoittu oma paino ja veto maksimikin on kymmenisen kiloa päälle sata! Kesän treenaus on tosiaan tuottanut tulosta. Nyt on taas sellanen tsemppi seuraavaan harjotusjaksoon, et pois alta kuuset ja männynkävyt!
Asennetta!

:kippis1:

Mä sain eilen kuulla että koulu alkaa jo ensi maanantaina 5.8. :eek: ja tiettekö mitä pimut JÄNNITTÄÄÄÄÄÄ!:)

Suositut

Back
Ylös Bottom