Moikkelis moi tytsyt!!!

Heipparallaa vaan kaikille!

Mittee teille kuuluu??? Kuinkas treenit sujuu? Ketkä tällä hetkellä lomailee ja ketkä paiskii töitä?

Mä oon ihan fiiliksissä, kun treenit kulkee paremmin kuin koskaan aikaisemmin! Eilen tein uuden kyykkyennätyksen ja nyt hymyilyttää näin paljon -> :D Oli todellakin loistava ratkaisu jättää väliin tän syksyn kisat ja antaa kropan levätä!

Oon nyt vaihtelun vuoksi päättänyt pitää 8-10 viikon voimakauden ja saada näin entistä enemmän potkua treeneihin :thumbs:

Gillyanne, kuis on voimakausi toiminu? Paljon hyviä tuloksia?

-pimu-

Tässähän tämä, kiitos kysymästä :D Hieman vain tahtoo olla rikkonaista tämä kesäajan treeni, kun on niin paljon kaikkea muuta toimintaa... esim. ensi viikon jälkeen olen kaksi vkoa lomalla, josta ekan viikon Lapissa vaeltamassa. No, mutta Suomen kesä on lyhyt, ja talvella ehtii sitten taas paiskoa rautaa vähän vakavammin! :thumbs:

Sen, mitä nyt olen ehtinyt treenata, niin systeemi on kyllä toiminut, painot ovat tasaisesti nousseet niin kyykyssä, penkissä kuin vedossakin! :) Jatkan ilmeisesti voimakautta vielä syyskuunkin, olisi nimittäin tarkoitus kiristellä mahdolliset kesäkilot pois, kun lokakuun alussa pitäisi sitten taas näyttää megahyvältä :D ja dieetin aikanahan ei tuota lihaa kaiketikaan oikein pysty lisää tahkoamaan... Lokakuussa sitten palataan taas pumppailun pariin. :thumbs:

Täällä palstalla onkin ollut vähän hiljaista, joten tällänen threadi kummasti piristää (jokainen joka haluaa voi purkaa mieltään :D )

Fitnesspimu: Onnea uudesta kyykkyennätyksestä! Itse pääsen koittamaan ykkösennätyksiä kolmen viikon päästä, innolla odotan että mitä tapahtuu. Ainakin sarjapainokehitys lupaa hyvää ja jos ei mitään suuria vastoinkäymisiä väliin tule, pitäisi vanhat ennätykset olla lyötävissä.

Kesätöissä ollaan ja ei voi muuta sanoa, kun et toivoo, ettei sinne koulunpenkille tarvis palata... Kun on säännöllinen päivätyö jää aikaa niin paljon enemmän treenaamiseen yms verrattuna ikuiseen tenttiputki-kiire-kouluaikaan! Eli treenit luistaa mukavasti ja tulostakin tulee.

Olen pikku hiljaa ajatellut myös ruveta hankkimaan ravintotietoutta ja laittaa ruokapuolen kuntoon... Harrastus alkaa kummasti muuttua elämäntavaksi. Onneksi täältä saa hyviä vinkkejä lähes asiaan kuin asiaan.

Hyvät kesänjatkot kaikille ja tsemppiä treeneihin!

Onnea kaikille tuloksiaan nostaneille! Itse olen edelleen elossa vaikka tenniskyynärpäät oikuttelevat edelleen kovasti. Puntti- ja etenkin käsitreenikiellon aiheuttama valtava masennus on väistynyt dramaattisten toimenpiteiden seurauksesta:

Vaihdoin salia (ahdisti suunnattomasti käydä vanhalla salilla silmäilemässä haikeasti rakkaita irtopainoja..) ja käyn nyt core- ja "jumppapallo"-tunneilla ja teen mitä pystyn. Myös body combatia yritän taas tällä viikolla ja jätän oikeat suorat iskemättä. Puntilla käyn nyt siis vaan tekemässä jalat (luojan kiitos sisä-ja ulkoreisivatkuttimista ja muista vempeleistä missä ei tarvi käsiä..) sekä vatsaa&selkää.

Periaatteessa en kelpuuttaisi itseäni Punttimimmiksi tällä hetkellä, mutta käyn nyt kuitenkin aina lueskelemassa miten muiden reenit sujuvat :rolleyes:

Kesänjatkoa kaikille ja tsemppia treeneihin! Muistakaa venytellä ja pitää kevyitäkin viikkoja...

Onnittelut Pimulle enkoista :) ,täällä ollaan yhdistetyllä kesä/sairaslomalla ja nautitaan suvesta..:rolleyes:

Pihilis,eläpä masennu,enpä katso minäkään PM kastia olevani tällä hetkellä....Eilen reidenojennusta "sosekoivella" 5kgn lisäpainolla ja täytyy myöntää että:itku: oli lähellä....

Kyllä se siitä:thumbs: kaikille!

Täälläkin ollaan lomilla ja treeni kulkee yllättävän hyvin. Luovuin jo kiristelyajatuksista kun siitä ei tuntunut tulevan mitään ja päätin keskittyä salitreeniin. Tuntuu oivalta ratkaisulta ja tänään juuri päivittelin, että huolimatta pehmeyden lisääntymisestä en juuri näytä "lihavammalta" kuin silloin joskus kevyempänä :eek: (riippuu tietysti vaatetuksesta, jos änkeisin itseni kymmenen kilon takaisiin kledjuihin niin homma voisi olla vähän tosin...) Ehkä tämä tästä :)

Lomailijan terkut täältä myös! Pihlikselle myötätuntoa toiselta kyynärpäävammaiselta:( . Oikeeseen kyynärpäähän laitettiin toinen kortisonipiikki viikko sitten. Sen takia en ole loman aikana paljon salilla käynyt. Kreikassa tuli lomailtua pari viikkoa ja kaikkea muutakin tekemistä on ollut, niin ei oikeastaan edes ole tehnyt mieli mennä sinne kuumaan hikiseen ei-ilmastoituun saliin heilumaan torsokädellä.
Treeni-intoa kaikille ketkä jaksaa pattia kasvattaa myös kesälomalla :whip: ! Huomenna paistaa aurinko, niin eiköhän köllitä rantsussa...

Hoblaaaa!

moi:D olen katsellut kateellisena yleisurheilukisoja, jessus niitä kroppia. Kesä on mennyt kivasti. Välillä helpompaa välillä vaikeampaa, treenit kulkenut mallikkaasti. Kroppa on kuitenkin saanut lepoa oikein urakalla ja nyt syksyllä on hyvä taas jatkaa eläimellistä kuritusta rautojen kanssa. :)

Jotain tosi mahtavaakin on tapahtunut, pääsin Evtekin muotoiluinstituuttiin, hyvin pistein ja elokuussa yihhhhaaaa pääsen koulun penkille. voiko joku nauttia koulusta...:evil: voi.

Rannalle en ole vielä ehtinyt, olen paikkaillut nuppi otsassa muiden työntekijöiden vuoroja, mutta sekin aika koittaa. Etelän reissu olisi ennen koulujen alkua semmonen kiva päätös työntäyteiselle kesälle.

näin meillä ;)

ONNITTELUT ROCKET!!! Hienoa että koulun ovet avautuivat! Onnea vain opintoihin :kippis1:

Mun kesä on mennyt sekalaisesti. En ole varsinaisesti lomalla enkä töissä, gradua pitäisi vääntää mutta satunnaiset työt estävät kirjoittamista tehokkaasti. Treenit sujuvat hyvin, ja kesän varrella olen ujuttanut saliohjelmistooni uusia jippoja :D

Aurinko saisi kyllä paistaa pikkasen enemmän, rusketusta on tullut lähinnä solariumista... No kai se tästä.

Lomaterveisiä myös täältä!

Tällä hetkellä kesälomaa menossa laskemattomia viikkoa, ja kaikkea pientä oon saanut aikaiseksi kotosalla, ja vähän olen ehtinyt reissaamaankin. Kesälomaa ois jäljellä vielä nelisen viikkoa ja sen jälkeen paluu töihin noin viideksi viikoksi, ja sitten ÄITIYSLOMALLE!!!

Kyllä vain, tää punttimimmi keskittyy nyt syksyllä perheen laajentamiseen ja miehen ja ystävien tsemppaamiseen syksyn kisakoitoksiin. Omat kisat on sitten joskus tulevaisuudessa, kun siltä tuntuu, ja perhe-elämä antaa myöten... eihän sitä koskaan tiedä, josko vaikka jo syksyllä 2004 ?!?! Nyt kyllä peilistä näkyy enemmän muumimamman näköinen hahmo, kuin SM-tason fitness-kisaaja, mutta aikansa kutakin :D

Omat punttitreenit on olleet lähinnä ylläpitäviä, ja kepeitä kävely/pyörälenkkejä.... selkä nääs vaivaa jo niin paljon, että kunnon juoksu/kävelylenkit on parasta unohtaa. Treeni iloa kaikille kynnelle kykeneville, ja nauttikaahan kesäisistä päivistä.

Kovasti tsemppiä syksyn kisoihin valmistautuville, erityisesti rakkaalle kilpasiskolle, Saagalle! ;)

Heipä hei, kesä on mennyt duunin, dieetin ja kovan treenin merkeissä kohti syksyn koitosta. Harmi vaan, että kesä on ollut näin onneton, mut toisaalta meikäläisen kohdalla se tarkoittaa todella helppoa kesää duunin puolesta. On saanut satsata hyvin treeniin ja syömisiin. Oikeastaan aika pitkälti kaikki pyörii kisavalmisteluiden merkeissä, mutta sitten lepopäivinä olen ottanut ihan relasti.
Kiva uutinen oli se, että pääsin opiskelemaan liiketaloutta nyt syksyllä (taas koulun penkille, juuri kun jouluna sai yhden tutkinnon käytyä...eikun uutta vaan kehiin!). Elämä koostuu kuitenkin niin paljon muustakin kuin treenamisesta ja ns. fitnessmaailmasta. Sitten kisojen jälkeen haluaakin paneutua ihan muihin juttuihin. Helpottaa kauheasti kun tietää, mitä taas tekee kolme seuraavaa vuotta. Opiskelu antaa niin paljon.

Originally posted by rocket
Jotain tosi mahtavaakin on tapahtunut, pääsin Evtekin muotoiluinstituuttiin, hyvin pistein ja elokuussa yihhhhaaaa pääsen koulun penkille. voiko joku nauttia koulusta...:evil: voi.

LOISTAVAA RAKETTI SPAGETTI!!!! :kippis1: :kippis1: :kippis1:

Btw. uus fleda oli tosi kiva ;)

Jees treeni kulkee täälläkin hyvin: tällä viikolla sekä kyykky- että mave-enkka. Ja sitten vielä löysin hukassa olleen mittanauhan: 10 cm lisää tullut rinnan ympärykseen (=selkään), vaikka paino ei ole noussut. Taidan vähitellen saada selän.

Moikka mimmeille minunkin puolestani :) Kevät ja alkukesä on menneet mulla aivan vituralleen, koska sitkeä tauti pakotti n. kolmen kuukauden treenitauolle, mutta nyt alkaa sairastelut olla takanapäin ja taas treenaillaan uudella innolla. Treenimotivaatio kasvaa kummasti "pakkolomaillessa", vaikkei se motivaatio aivan huono ollut keväälläkään. Kevätkiristelyt jäi sairastelun myötä ja rantakunto saavuttamatta, mutta eipä tuo maata kaada. Nyt on sitten dieetti alkanut uudemman kerran ja punttien kolistelun ohella koitan keskittyä parantamaan kuntoa monipuolisesti ja suunnitelmallisesti. Mulla on aiemmin suunnitelmallisuus liittynyt enemmän salijuttuihin ja aerobiset treenit on tehty mutu-pohjalta. Nyt koitan saada tsempattua salitreenin lisäksi myös lenkkeily-uinti-aerobic-rullaluistelupuolella siihen, että treeneissä olisi joku järki, ja kehitys olisi nousujohteista myös sillä saralla. Venyttelyynkin olen ajatellut panostaa eri tavalla ja notkeutta haetaan lisää. Katsotaan miten tytön käy... Treeni tuntuu taas uskomattoman mukavalta, vaikka tauon aikana sarjapainot onkin tippuneet ja kroppa tuntuu turvonneen. Tästä se lähtee taas pikkuhiljaa. Tsemppiä treeneihin tytöt, ja muistetaan myös nauttia kesästä :whip:

Onneksi olkoon Rocket! Toteutit pitkäaikaisen haaveeni :worship:

Mitä meet opiskeleen? Ite himoitsen siihen graafisen suunnittelun koulutusohjelmaan.... ja joka aamu, kun puksutan junalla duuniin EVTEKin ohi, niin kiristelen hampaitani ja kiroan lahjattomuuttani :itku:

Onneksi olkoon rocket ja teretulemast EVTEKiläisten joukkoon!!:kippis1: Opiskelupaikan saaminen on aina mahtava uutinen. :thumbs:

Mullakin on koulusta lomaa, mutta opiskelija kun olen on kesät tehtävä töitä että on syksyllä oikeanlaista ruokaa mitä suuhunsa pistää ja salillekin pakko päästä. Salilla käydään HST:n merkeissä suht normaalisti, nyt on toinen kierros meneillään ja hyvälle tuntuu edelleen. Hieman kateellinen olen kyllä lomalaisille jotka pääsee rantsuun nauttimaan helteistä kun meikäläinen kärvistelee duunissa. :itku: Mutta, aina voi vapaapäivinä keksiä kaikkea kivaa. :)
Tsemppiä vaan kaikille mimmeille kesätreeneihin ja varsinkin kisoihin valmistautuville. RESPECT! :worship: Mulle tekee tiukkaa kesäisin kieltäytyä kaikista herkuista ja jäätelöä menis vaikka kuinka paljon jos itsekuri antais myöten...

Onnea Vilma-Liina ja Rocket!! :kippis1:
Kerrohan sitten Vilma-Liina vinkkejäsi äitiydenaikaiseen treenaamiseen. Itseä askarruttaa jo etukäteen vaikka asia ei ole vielä pariin vuoteen ajankohtainen. Tai onhan mulla jo yksi lapsi, mutta silloin en vielä treenannut...

Mulla on tämän kesän treenit menneet niin kuin viime kesänäkin: hyvin. Pidän sellaista "peruskuntokautta" ja syksymmällä olisi tarkoitus aloittaa "massakausi" ja voimapainotteinen treeni. Dieettasin keväällä muutamia kiloja, jotka eivät ole tulleet takaisin kaikesta jäätelön ahtamisesta huolimatta. Olo on kyllä läski, johtunee turhan hiilaripainotteisesta ruokavaliosta. Syksyllä siihenkin tulee muutos!
Mulla alkoi juuri ensimmäinen ja ainoa lomaviikko. Loman lyhyyttä vähän kompensoi se, että lehdet kirkuvat kesän parhaan lomaviikon säiden puolesta alkaneen. Flunssaa pukkaa tosin sen verran päälle että treenit ehkä jäävät ja rantsu kutsuu...;)

Originally posted by Tinka81
Onneksi olkoon Rocket! Toteutit pitkäaikaisen haaveeni :worship:

Mitä meet opiskeleen? Ite himoitsen siihen graafisen suunnittelun koulutusohjelmaan.... ja joka aamu, kun puksutan junalla duuniin EVTEKin ohi, niin kiristelen hampaitani ja kiroan lahjattomuuttani :itku:
Vaatesuunnittelun puolelle. Yhdistän kaksi tutkintoa, medianomin ja artenomin, koska graafiseen en yksinkertaisesti töitä jaksanu ja kerenny tehä. Tänä vuonna ei ollu hakua Design Management linjalle, joten haen/vaihan sinne sit ku se on.

Haitko nyt Tinka muotoiluinstituuttiin?

r

Tänä vuonna en hakenut... loppui usko itseen ja kykyihin. Mut ehkä vielä jonain päivänä :)

Tällä hetkellä näyttää siltä, että oon menossa sosionomiksi opiskelemaan. Ihan kiintoisaa sekin, mutta kyllä toi taidepuoli olis mua itteeni enemmän kuin mikään muu...

Se Design Managment kuulostaa hirmu mielenkiintoselta. Ite haluaisin yhdistää sen ja graafisen suunnittelun. Toi vaatesuunnittelu on varmaan myös tosi kiehtovaa. Kerro sit miten opinnot siellä lähtee käyntiin! Ja tsemppiä :kippis1:

Heipsan kaikki punttimimmit!

Kiva lueskella teidän kuulumisia. Itse en ole koneella juuri ehtinyt käymään, joten myös pakkis on jäänyt kesällä vähemmälle huomiolle.
Pitkä työpäivät, treenit päälle ja lenkit sekä lihashuollot, niin ei elämään muuta juuri ole mahtunut näin kesällä.
Olen ollut dietillä toukokuun alusta, ja tällä hetkellä junnaa hieman paikallaan. Muitakin mutkia on ollut matkassa, mutta ei tämä helppoa saa ollakaan...vähän pitää olla itkua ja hammasten kiristelyä.:curs:
Päällimmäisenä mielessä on kuitenkin tulevat kisat ja kaiken kaikkiaan prosessi on kaikessa masokistisuudessaan suorastaan nautinnollista, heh heh!!!

:whip:
Aurinkoista kesää kaikille!
ps. Kirjoitelkaa muutkin syksyn kisoihin lähtevät fiiliksistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom