Mohammad Mustafa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Kovasti tuo yks kaveri tuolla mayhemilla hypettää Mustafaa... Ohan se ihan isossa kunnossa, mutta en mä nyt heti lähtis Dorianiin vertaamaan.

Mutta ei tolla oikeasti ole tällä selällä mitään asiaa Mr. Olympian...ainakaan 8 parhaan joukkoon:

attachment.php

Viimeksi muokattu:
JWO sanoi:
Mutta ei tolla oikeasti ole tällä selällä mitään asiaa Mr. Olympian...ainakaan 8 parhaan joukkoon:

TÄYSIN samaa mieltä. Sivuposet vitun kovia mutta edestä ja takaa ei miellytä ollenkan mun silmää. On ehkä kympin sakissa jos tulee tosi tiukkana.

Jatkuvuus sanoi:
TÄYSIN samaa mieltä. Sivuposet vitun kovia mutta edestä ja takaa ei miellytä ollenkan mun silmää. On ehkä kympin sakissa jos tulee tosi tiukkana.
Ei ne nyt ihan kauheitakaan ole. Mutta samaa mieltä ettei ne mitään koviakaan ole. Etureiskat sillä on aika siistit!

No changes

Ainahan nämä kuvat kovalta näyttää, mutta kuten aina ennenkin, lajin mukaisesti kunto nähdään lavalla vertailussa muiden kanssa.

Kova tulee dietin lopusta jos haluaa änkyräkireänä lavalle. Aika pehmeältä varsinkin tuo selkäposeeraus vielä näyttää.

Edestä ja sivulta tosi hyvän näkönen, varsinkin tuplat edestä poseerauksessa kädet näyttää mahtavan mallisilta. Ja aika helvetin isot etureidet ja paksut rintalihakset.

Tuossa olisi koko vartalo edestä, edelleen 3 viikkoa olympiasta. En löytänyt tuplahabaa takaapäin.

attachment.php

Omasta mielestäni vyötärö näyttää hyvältä, ja sen jalat ja latsit antavat todella hyvän X muodon. Minua todella kiinnostaa miltä Cutler näyttää... tunnen jo pientä myötähäpeää Cutleria kohtaan :nolo:

on lihaa miehessä vaikka koko kylän edestä.. Mutta rakenne ei oikein miellytä. kohtuu leveä lantio ja ISO perse. En usko että pärjää isoille pojille.

metalman sanoi:
on lihaa miehessä vaikka koko kylän edestä.. Mutta rakenne ei oikein miellytä. kohtuu leveä lantio ja ISO perse. En usko että pärjää isoille pojille.

Huono rakenne... Mustafasta puhutaan maailmanlaajuisesti, että hän ei ikinä saa ansaitsemaansa sijoitustaan. Top10'iin jos ei pääse niin oh my GOD!

Fridrik sanoi:
Huono rakenne... Mustafasta puhutaan maailmanlaajuisesti, että hän ei ikinä saa ansaitsemaansa sijoitustaan. Top10'iin jos ei pääse niin oh my GOD!

Ainahan sitä nyt puhua saa. Mutta jos kunto ei oikeuta esim. top10:iin niin ei sille vaan voi mitään. Kyllähän täällä netissä pyörii jos minkälaista juttua ns. väärin kohdelluista kisaajista. Eiköhän ne tuomarit kuitenkin tee tehtävänsä.

Fridrik sanoi:
...Minua todella kiinnostaa miltä Cutler näyttää... tunnen jo pientä myötähäpeää Cutleria kohtaan :nolo:

Cutlerin on sanottu olevan omassa parhaassa kunnossa. Miksi sä häntä kohtaan tunnet myötähäpeää?

edit: Mä en oo ikinään tykänny tästä Mustafan rakenteesta. Tuskin kovin moni muukaan...

Fridrik sanoi:
Tuossa olisi koko vartalo edestä, edelleen 3 viikkoa olympiasta. En löytänyt tuplahabaa takaapäin.

attachment.php

Omasta mielestäni vyötärö näyttää hyvältä, ja sen jalat ja latsit antavat todella hyvän X muodon. Minua todella kiinnostaa miltä Cutler näyttää... tunnen jo pientä myötähäpeää Cutleria kohtaan :nolo:

Mitäs vikaa Mustafan rakenteessa on?

Valtavat reidet, isot pohkeet, kauheen kokoiset hanskat ja ojentajat.. ja kyllä toi vyötärö sekä lantiokin paljon kapeampi on kuin esim Cutlerilla.. Selkä Mustafalla on ehkä heikko, mutta niin on esim Cutlerillakin.. :rolleyes:

joq sanoi:
Mitäs vikaa Mustafan rakenteessa on?

Valtavat reidet, isot pohkeet, kauheen kokoiset hanskat ja ojentajat.. ja kyllä toi vyötärö sekä lantiokin paljon kapeampi on kuin esim Cutlerilla.. Selkä Mustafalla on ehkä heikko, mutta niin on esim Cutlerillakin.. :rolleyes:
Kyllä Cutlerilla on huomattavasti parempi selkä:
photo53.jpg

Back
Ylös Bottom