MMAtycoon.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rombous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voishan siitä jo nyt sopia, että mikä painoluokka ym. Sais pikkasen enemmän aikaa rakentaa äijää. Nim. "4 päivän päästä saa potkasta yhden vanhan takun pois."
Painoluokan mä ilmotan heti kun uus kaupunki tulee ni itse kukin voi alottaa kaverin treenaamisen. Mutta ajattelin kuitenkin suht nopeesti laittaa homman pyörimään ni ei muodostu suurempia eroja. Ajattelin tosiaan ottaa tähän vielä painon lisäksi ikärajoituksen. Ite oon tykänny nyt tehdä pelkkiä 18v kavereita, koska ne tosiaan kehittyy. 22v saa olla aika kova oppimaan että pysyy vauhdissa mukana. Tietenki 22v on alkuun valmiimpi ottelemaan...

Ja nyt jo pitää perua ilmottautuminen. En nimittäin oikein voi tehdä ottelijoita Tokyon ulkopuolelle, sillä ei oo vipejä. Pidän kaikki 4 ottelijaa samassa kaupungissa ni saa sparrista jotain hyötyä.

Painoluokan mä ilmotan heti kun uus kaupunki tulee ni itse kukin voi alottaa kaverin treenaamisen. Mutta ajattelin kuitenkin suht nopeesti laittaa homman pyörimään ni ei muodostu suurempia eroja. Ajattelin tosiaan ottaa tähän vielä painon lisäksi ikärajoituksen. Ite oon tykänny nyt tehdä pelkkiä 18v kavereita, koska ne tosiaan kehittyy. 22v saa olla aika kova oppimaan että pysyy vauhdissa mukana. Tietenki 22v on alkuun valmiimpi ottelemaan...

Hmm, ton 18 vuotiaan tekeminen heti kohta taistelemaan on kyllä ihan eri juttu kun 18v projekti taku. Mutta kyllä nekin onnistuu, itellä ollut kaks 18 vuotiasta jotka lähti suht nopeesti ottelemaan. Ja pärjännytkin hyvin.

Morjes! Tuli vihdoin ja viimein tännekkin tämä accountti tehtyä. Viimeistään tämä threadi oli kipinä alkaa kirjoittelemaan. Muuten kyllä pakkotoistoa sen pari vuotta ainakin tullut seurattua.

Ja sitten aloitetaanki heti mainostaminen. Kun tuntuu että täällä on porukalla Tokiossa niitä myllyttäjiä, niin meitsin lafka on toi Courage Fc, eli sinne vaan mukaan kaikki halukkaat. Tarkoitus alkaa vuoden vaihteen jälkeen puskemaan tosissaan kärkeen. Los Angelesissa olevan top-puljun avulla. (Cross-Promootiota)

http://mmatycoon.com/orgpublic.php?oid=852

Ja savuchalle sen verran että jos ton firman pitäminen kiinnostaa, niin ennen kuin uusi kaupunki tulee niin voin ottaa sut hommiin tonne siks aikaa johonkin tehtäviin jos kiinnostaa. Ni näkee ainaki jotain miten noi toimii. :D

Jos Pakkislaisia vastaan väännetään niin ihan sama ovatko kaikki 22v vaiko 18v. Mieluummin tuo 18v, jotta tuota pääsee jälkeenpäin rakentelemaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Kannattaa laittaa piilotetuksi kyvyksi ehdottomasti fast learner, auttaa hemmetisti taitojen kasvuun. Luonnollisesti luin kauan itse, että se olisi fast leaner:D eli nopea laihduttaja/painon leikkaaja...perkeleen dysleksia iskee taas:jahas:

Kannattaa laittaa piilotetuksi kyvyksi ehdottomasti fast learner, auttaa hemmetisti taitojen kasvuun. Luonnollisesti luin kauan itse, että se olisi fast leaner:D eli nopea laihduttaja/painon leikkaaja...perkeleen dysleksia iskee taas:jahas:
Hahahha repes! Joo hyvin oot lukenu. :D :D :D Fast learner on mun ottelijoilla AINA hidden attribute. Muut kaks sitten vähä vaihtelee.

Sama juttu. Muuta kaksi hidden attributee riippuu sitten ottelijan tyypistä. Pystymiehille natural KO power ja granite chin, mattowelhoille taasen Big heart ja ööm.. graaniitti leuka.

Uuuhh.. Ihan tärinöissä katselin Ilari Hurman matsia. Eeehanaa.

http://mmatycoon.com/fightcommentary.php?FTID=77118

Ilarille hädin tuskin tuli hiki :) Kattelin, että vastus oli voittanut jokaisen matsinsa väkisinmakaamalla, joten vaihdoinkin viime tinkassa suhteellisen aggressiiviset mattotakut kontrolliin, jotta tuomari nostelisi kavereita pystyyn. Ja niinhän siinä sitten kävi.

ei helvetti ihan sama homma ja juuri loin lauantaina vielä uuden ottelija ja jäihän se ruksi pistämättä kun en sitä vieläkään lukenut oikein...no nyt on tiedossa ja seuraavaan jätkään sitten sen ruksitan ... kyllä sitä ihminen voi olla tyhmä :itku:

Onko Helsinki ottelupalkkioissaan alle vai yli keskitason? Mietin vaan että mulla on ukkoja helsingissä, tokiossa ja hilossa, mutta tuntuu tosi pieneltä toi hilon palkkataso. Siellä ei taida paljoa yli kahen tonnin diilejä olla?

Onko Helsinki ottelupalkkioissaan alle vai yli keskitason? Mietin vaan että mulla on ukkoja helsingissä, tokiossa ja hilossa, mutta tuntuu tosi pieneltä toi hilon palkkataso. Siellä ei taida paljoa yli kahen tonnin diilejä olla?
Mullei ikinä ole Hilossa ollu ottelijaa ni en oikeen voi verrata, mutta rahat Helsingissä on ollut kohillaan.

Tuli sitten tehtyä muutamia aivan susipaskoja ottelijoita alkuun, ja ehdin neljän ottelun sopparitkin niille jo hankkia. Vielä kolme ottelua äijillä jäljellä, haluaisin jo eroon niistä, muttei viitsi kesken sopimuksen antaa kenkää... Onneksi muutama hyvän oloinenkin ukko kehissä.

Tuli sitten tehtyä muutamia aivan susipaskoja ottelijoita alkuun, ja ehdin neljän ottelun sopparitkin niille jo hankkia. Vielä kolme ottelua äijillä jäljellä, haluaisin jo eroon niistä, muttei viitsi kesken sopimuksen antaa kenkää... Onneksi muutama hyvän oloinenkin ukko kehissä.
Mun ensimmäisestä kymmenestä ottelijasta on jäljellä 4. =) Ainahan sä voit kysellä organisaation omistajalta voitko potkia äijää mäkeen. Tai sitte teet Jin Senit ja käännät häviöt voitoiks. :P

Suositut

Back
Ylös Bottom