MMA Warehouse - tilaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nijo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Päivittynyt taas statukset. Tilasin siis tiistaina 19. päivä. Nyt luki:

Arrived Abroad, October 22, 2010, 5:52 pm, FINLAND
Into Foreign Customs, October 22, 2010, 5:52 pm, FINLAND
Out of Foreign Customs, October 23, 2010, 1:41 pm, FINLAND

Tuo on siis USPS seuranta, löysin myös ihan Itellan seurannasta mut siel lukee uusimpana tuo saapui maahan 22.10 klo 17:52. Ei lue noita kahta seuraavaa mitä USPS seurannassa.

Onkohan tuo nyt siis niin et ne kävi tullis ja palas postiin lähetettäväks tjsp?

Itse tilasin myös tossa pari viikkoa sit 3 paitaa. Hintaa tuli yhteensä 80e postituksineen. Suosittelen kaikille tilaamista MMA-warehousesta, jotka haluavat MMA-tekstiilejä. Toimitus oli nopeaa ja suomessa joudut melkeimpä yhdestä paidasta pulittamaan sen 80e.

Itse otin myös nopeammalla postituksella, kerta vain ~5e joutu siitä pulittamaan.

T. Tyytyväinen asiakas

USPS:n seuranta ei ilmeisesti enää kehity "out of foreign customs" jälkeen, tänään oli tosin Postin seuranta kehittynyt lisää. Eli viime viikon tiistaina 19. tilasin, ja näyttää siltä että huomenna pääsen paketin hakemaan Tampereella. Tänään siis lajiteltu Helsingin päässä postissa, viikonloppuna paketti kävi tullin läpi.

Nijo, paljon maksoit tullille? Tullia ei yhtään, alle 150€ posteineen, mutta mites ALV? Kuuluuko tuohon 80€ myös ALV?

HEP!

Posti toi paketin ovelle juuri äsken about 08:15. Meni siis 7 päivää että oli kotona romppeet, Express posteilla jotka on $38 vs. $32 (Priority).

HEP!

Posti toi paketin ovelle juuri äsken about 08:15. Meni siis 7 päivää että oli kotona romppeet, Express posteilla jotka on $38 vs. $32 (Priority).

Kuinka paljon tuli paita maksamaan euroissa yhteensä? Oliko tullit/verot paljon? Joskus johonkin toiseen ketjuun kirjoitinkin aiheesta, että kovasti tekisi mieli tilata tuolta paitoja, mutta ei kehtaa kun joutuu maksamaan enemmän postista kuin itse paidasta. Tiedustelin MMA Warehousesta kerran aiheesta ja eivät lähetä tuotteita ilman tuota postin jäljitystoimintoa. Jos saisi ihan peruspostina tuotteen niin postit olisivat jossain 10-15 $ muistaakseni.

Kuinka paljon tuli paita maksamaan euroissa yhteensä? Oliko tullit/verot paljon? Joskus johonkin toiseen ketjuun kirjoitinkin aiheesta, että kovasti tekisi mieli tilata tuolta paitoja, mutta ei kehtaa kun joutuu maksamaan enemmän postista kuin itse paidasta. Tiedustelin MMA Warehousesta kerran aiheesta ja eivät lähetä tuotteita ilman tuota postin jäljitystoimintoa. Jos saisi ihan peruspostina tuotteen niin postit olisivat jossain 10-15 $ muistaakseni.
Paitoja tietenkin hyvin eri hintaisia. Omani maksoi $30, ja halvimmat postit on $32 vaikka itse otin sen $38 Express vaihtoehdon. Tilasin tosin myös toisen tuotteen joka oli $40, eli yhteensä tilaukseni oli vajaa $110. Jos en väärin muitsa tililtä meni noin 80€.

Tullia tai veroa ei ainakaan vielä ole näkynyt vaikka paketti kotona... miten tuon pitäisi toimia? Paketin kyljessä oleva MMA Warehousen lappu kertoi kyllä aivan eri summia. ;)

Koskakohan tulli nämä jutut lukasee täältä netistä... pitäsikö pyytää modet poistaa hinnat. :lol2:

Ei ne osaa tullissa niitä suhun yhdistää, just heräsin Fallout valvottaa mutta tänään oli postilaatikkoon kolahtanut myös paita, on se komia. Sanoisin että säästin 5 taalaa tässä ;)

Onkos kukaan tilannut tämän vuoden puolella? Mietin vain kun tullista luki juttua miten ne tietää joidenkin kauppojen kirjoittavan hinnat väärin, joten mietin että tuleekos nyt MMA Warehouse kamoihin tullit ja ALVit jo.

Toki pitäähän ne tilata sillä oletuksella...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onkos kukaan tilannut tämän vuoden puolella? Mietin vain kun tullista luki juttua miten ne tietää joidenkin kauppojen kirjoittavan hinnat väärin, joten mietin että tuleekos nyt MMA Warehouse kamoihin tullit ja ALVit jo.
Toki pitäähän ne tilata sillä oletuksella...

Mä tilasin ihan loppuvuodesta (joulukuu) muutaman paidan eikä tullut tulleja. Vinkkinä vois sanoa, että kannattaa jättää ainakin Dethronen t-paidat tilaamatta, koska kokoja on täysin mahdoton arvioida. Tilasin kolme Dethronen L-koon paitaa ja kaikki on täysin eri kokoisia. Yksi makkaran kuori, yksi teltta ja yks sopiva.

Mä tilasin ihan loppuvuodesta (joulukuu) muutaman paidan eikä tullut tulleja. Vinkkinä vois sanoa, että kannattaa jättää ainakin Dethronen t-paidat tilaamatta, koska kokoja on täysin mahdoton arvioida. Tilasin kolme Dethronen L-koon paitaa ja kaikki on täysin eri kokoisia. Yksi makkaran kuori, yksi teltta ja yks sopiva.
Tilasin itse viime lokakuussa, eikä mitää tullut. Muistan vaan tän vuoden puolella lukeneeni noista tullin asioista, eli just siitä kun ilmoitetaan paketissa eri hinnat ja siten ei laskelmien mukaan tulisi tullia tai ALVia.

Tilasin ite DeathClutch paidan, ja olihan se sitten liian iso. Sentäs Under Armourin kupilliset heatgear leggingsit oli aikas oikein.

Tilasin vähän aikaa sitten. Paketti jäi tulliin (paketissa luki arvo ja sisältö) ja Itellan lapun ohjeitten mukaisesti kävin netissä(tullin nettituonti-palvelu) täyttelemässä tarvittavat tiedot ja lisähintaa seitsemälle paidalle tuli vajaa 30€.

Melkein kaikki paidat jotka tilasin taisivat olla vielä tarjouksessa, joten ei tuolle tilaukselle kaikkinensa tullut paljoa hintaa.

Tilasin vähän aikaa sitten. Paketti jäi tulliin (paketissa luki arvo ja sisältö) ja Itellan lapun ohjeitten mukaisesti kävin netissä(tullin nettituonti-palvelu) täyttelemässä tarvittavat tiedot ja lisähintaa seitsemälle paidalle tuli vajaa 30€.

Melkein kaikki paidat jotka tilasin taisivat olla vielä tarjouksessa, joten ei tuolle tilaukselle kaikkinensa tullut paljoa hintaa.
Onkohan MMA Warehouse saanut jotain noottia tms, kun kerta pistivät oikean hinnan pakettiin.

Vertailitko paljon hintaeroa samoihin tai vastaaviin paitoihin Suomessa kaikkien kulujen jälkeen?

Onkohan MMA Warehouse saanut jotain noottia tms, kun kerta pistivät oikean hinnan pakettiin.

Vertailitko paljon hintaeroa samoihin tai vastaaviin paitoihin Suomessa kaikkien kulujen jälkeen?

Samoja Tapout- ja Dethrone-paitoja tilasin mitkä Suomessa näkyy olevan väliltä 20-30€. Laskeskelin, että nyt tuli yhdelle paidalle hintaa noin 20€.

Luulisin, että jos kattelee tuolta noita tarjoustuotteita, niin voi säästää vähän mutta helpompaa taitaa olla kohta ostella täältä lähempää.

Edit. Tulihan tuossa sentään kaupan päälle tarroja ja muuta härpäkettä :) Ai niin, kaikki paidat olivat sen kokoisia kuin niitten pitikin olla.

Onko ketään tilannut www.made4fighters.co.uk :sta tavaraa? tuleekohan isot tullit jos tilailen rashguardin, bjj-puvun sekä fight shortsit eli yhteishintaa tulis varmaankin jotain 250£ luokkaa vähän päälle + postikulut.

Tietääkös kukaan että jos valitsee tuolla maksuvaihtoehdoksi visan niin käykö siinä visa electron? luottokorttia kun en omista...

Ite oon ainaki maksanu aina kaikissa verkkokaupoissa electronilla vaikka siellä lukee, että vaan visa käy. Siis kotimaisissa JA ulkomaisissa verkkokaupoissa.

Näin lukee yhdellä ruotsalaisella kaupalla sivuillaan mistä oon tilannu vaatteita jo useamman vuoden ajan visa electronilla.

METHODS OF PAYMENT

We accept payment by the following cards:
VISA, MASTERCARD and EUROCARD

We are NOT able to accept payment by Check or Paypal etc, at the moment.

Note: Visa Electron is not valid in our store.

Suositut

Back
Ylös Bottom