Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HEP!
Posti toi paketin ovelle juuri äsken about 08:15. Meni siis 7 päivää että oli kotona romppeet, Express posteilla jotka on $38 vs. $32 (Priority).
Paitoja tietenkin hyvin eri hintaisia. Omani maksoi $30, ja halvimmat postit on $32 vaikka itse otin sen $38 Express vaihtoehdon. Tilasin tosin myös toisen tuotteen joka oli $40, eli yhteensä tilaukseni oli vajaa $110. Jos en väärin muitsa tililtä meni noin 80€.Kuinka paljon tuli paita maksamaan euroissa yhteensä? Oliko tullit/verot paljon? Joskus johonkin toiseen ketjuun kirjoitinkin aiheesta, että kovasti tekisi mieli tilata tuolta paitoja, mutta ei kehtaa kun joutuu maksamaan enemmän postista kuin itse paidasta. Tiedustelin MMA Warehousesta kerran aiheesta ja eivät lähetä tuotteita ilman tuota postin jäljitystoimintoa. Jos saisi ihan peruspostina tuotteen niin postit olisivat jossain 10-15 $ muistaakseni.
Onkos kukaan tilannut tämän vuoden puolella? Mietin vain kun tullista luki juttua miten ne tietää joidenkin kauppojen kirjoittavan hinnat väärin, joten mietin että tuleekos nyt MMA Warehouse kamoihin tullit ja ALVit jo.
Toki pitäähän ne tilata sillä oletuksella...
Tilasin itse viime lokakuussa, eikä mitää tullut. Muistan vaan tän vuoden puolella lukeneeni noista tullin asioista, eli just siitä kun ilmoitetaan paketissa eri hinnat ja siten ei laskelmien mukaan tulisi tullia tai ALVia.Mä tilasin ihan loppuvuodesta (joulukuu) muutaman paidan eikä tullut tulleja. Vinkkinä vois sanoa, että kannattaa jättää ainakin Dethronen t-paidat tilaamatta, koska kokoja on täysin mahdoton arvioida. Tilasin kolme Dethronen L-koon paitaa ja kaikki on täysin eri kokoisia. Yksi makkaran kuori, yksi teltta ja yks sopiva.
Onkohan MMA Warehouse saanut jotain noottia tms, kun kerta pistivät oikean hinnan pakettiin.Tilasin vähän aikaa sitten. Paketti jäi tulliin (paketissa luki arvo ja sisältö) ja Itellan lapun ohjeitten mukaisesti kävin netissä(tullin nettituonti-palvelu) täyttelemässä tarvittavat tiedot ja lisähintaa seitsemälle paidalle tuli vajaa 30€.
Melkein kaikki paidat jotka tilasin taisivat olla vielä tarjouksessa, joten ei tuolle tilaukselle kaikkinensa tullut paljoa hintaa.
Onkohan MMA Warehouse saanut jotain noottia tms, kun kerta pistivät oikean hinnan pakettiin.
Vertailitko paljon hintaeroa samoihin tai vastaaviin paitoihin Suomessa kaikkien kulujen jälkeen?
METHODS OF PAYMENT
We accept payment by the following cards:
VISA, MASTERCARD and EUROCARD
We are NOT able to accept payment by Check or Paypal etc, at the moment.
Note: Visa Electron is not valid in our store.