MMA Warehouse - tilaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nijo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei! En tiiä kuuluuko tänne osioon, mutta pistämpä silti.... Löytyisikö porukkaa, jotka haluaisi tehdä yhteistilauksen MMA Warehousen onlinestoresta? Rapakon takaa saisi huomattavasti halvemalla kun jakaa postikulut. Verothan on sitten niin ja näin, tulee jos on tullakseen(right??)...

Itse olen tilaamassa parit shortsit, rash guardit ja bjj gi:n.

Tuolta sitten valitsemaan:
http://www.mmawarehouse.com

Viestiä ja yhteystietoa vaikka privana tms. :)

Kiitos

Jos oot isompaa tilausta tekemäs ni ne verot on kyl tulos, varsinki noin isosta paikasta ku tilaat ni ei ne sitä lahjaks merkkaa. Ite suosittelen et ebaysta kahtelet vähä. Ite tilasin ebaysta fairtexin hanskat yli puolet halvemmal ku mitä suomesta sai.

Ite tilasin ebaysta fairtexin hanskat yli puolet halvemmal ku mitä suomesta sai.

En oo ennen eBaysta tilannu, mutta pitää selata mestaa läpi jos löytyis jotain kiinnostavaa. Olen vähän kuitenkin skeptinen, koska törmännyt jos jokinmoiseen tarinaan eBayn kohdalla.

Oon paristakin jenkkipuljusta tilannut kamaa, mutten koskaan tuolta koska postit on se verran kalliit. Postikulut maksaa saman mitä shortsit, mitä viime kerran niitä kattelin.

Melkein tilasin tuolta pari viikkoa sitten sortsit ja rashguardin mutta annoinpa olla. Ei oikeen huvita maksella noita tulleja ja säätää. Muuten on kyllä pirun hyvä valikoima.
Kannattaa katsella semmosta liikettä kuin budovideos.com. Vähintäänkin yhtä laaja valikoima, ellei jopa laajempikin.

Itse pistin juuri tilaukseen tavaraa tuolta, katsellaan kauan kestää. Live Chat tuki on tuolla muuten loistava, toki pitää muistaa että jenkkien aikaan mennään joten suomen aikaa auki vasta iltapäivällä. Vastailivat koko kysymyksiin ym. todella nopeasti (heti).

Otin tuon Express lähetyksen (Ilmeisesti 6-10 päivää), $5 kalliimpi. Priority (halvin, 10-15 päivää) on sekin jo aika kallis ($32), mutta kuitenkin loppujen lopuksi ALV:inkin kanssa tulee aika halvaks jos suomeen vertaa, tai ainakin saman hintaiseksi. Tullia ei tule, koska ei ylitä 150€ rajaa edes postien kanssa.

Mä tilasin viime yönä paidan, pistin tolla halvemmalla postikululla, huudahan TML hep tänne ku saat tavarat niin verrataan mikä on ero..

Mä tilasin viime yönä paidan, pistin tolla halvemmalla postikululla, huudahan TML hep tänne ku saat tavarat niin verrataan mikä on ero..
Mikäs paita? :D

Liittyykö avatariin?

Tilasin itse myös t-paidan, kun ajattelin et jos kerta jenkeistä asti tilaan jotain, niin heitän sen tarpeellisen tavaran mukaan jotain muuta.

Liittyy avatariin joo, tilasin sen rajoitetun erän paidan näytti aika nätiltä, on kyllä jenkeistä tulossa muutamien eri reittien kautta pari afflictioninkin paitaa jotka eivät ole kenenkään ottelijan paitoja, Silvalta olisi kiva löytää joku hieno paita mutta kun ne on aina ihan väärän värisiä imo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hmmmmm. :)

Tilasin itse punaisen, jossa ainakin luki että rajoitettu 400 kappaleen erä.

Sama paita siis

Oma Death Clutch paita lähti viime torstaina liikkeelle, ja äsken kilahti postiluukusta. Käytössä oli se halvempi postitusvaihtoehto, nopeaa toimintaa siis!

Oho. Heh, oliko sulla myös tuo punainen limited edition? :D

Nopeaa toimintaa tosiaan, hmm... maksoinkohan turhaan tuosta Express sen $6 lisää... noh, katsotaan.

Mulla on eilen otettu vastaan jenkeissä postissa. Tänään illalla voisi olettaa uuden infon olevan tuolla seurannassa.

Oho. Heh, oliko sulla myös tuo punainen limited edition? :D
Jep, Facebookissa kun pamahti mainos päin näköä niin oli lopulta pakko tilata :D

Oman tilaukseni status ei missään vaiheessa muuttunut "Shipment Accepted" tilasta mihinkään, minkä takia olikin vähän yllättävää että paketti tuli jo alle viikossa. Siisti homma anyways, ja siisti paita :-j

Jep, Facebookissa kun pamahti mainos päin näköä niin oli lopulta pakko tilata :D

Oman tilaukseni status ei missään vaiheessa muuttunut "Shipment Accepted" tilasta mihinkään, minkä takia olikin vähän yllättävää että paketti tuli jo alle viikossa. Siisti homma anyways, ja siisti paita :-j
Sul ei varmaan tullu tullia tohon ollenkaan? Riippuu kursseista, mutta laskin että sun t-paita ja postit olis about 45€, ja tuohon 23% ALV osuus jää alle 10€ jolloin sitä ei peritä. Oliko näin?

Sääntöjen mukaan mun tilaukseen pitäisi tulla ALV maksu tullin puolesta, tullia (12% - vaatteet) sen sijaan ei koska summa (sis. postit) ei ole yli 150€. ALV on mulla varmaan 15€ luokkaa tjsp...

Sul ei varmaan tullu tullia tohon ollenkaan? Riippuu kursseista, mutta laskin että sun t-paita ja postit olis about 45€, ja tuohon 23% ALV osuus jää alle 10€ jolloin sitä ei peritä. Oliko näin?

Sääntöjen mukaan mun tilaukseen pitäisi tulla ALV maksu tullin puolesta, tullia (12% - vaatteet) sen sijaan ei koska summa (sis. postit) ei ole yli 150€. ALV on mulla varmaan 15€ luokkaa tjsp...
Ei tullut lisämaksuja, posteineen hintaa tuli vajaa 42 euroa. Toisaalta pakettiin oli nohevasti merkitty melkoisesti todellista summaa pienempi numero, eli ei mitään ongelmaa sen suhteen.

Ei tullut lisämaksuja, posteineen hintaa tuli vajaa 42 euroa. Toisaalta pakettiin oli nohevasti merkitty melkoisesti todellista summaa pienempi numero, eli ei mitään ongelmaa sen suhteen.
Yeah, jos olisi hinnan mukaan laskettu niin ALVia olis ollut noin 9,5€ eli ei minimin yli.

Mitäköhän mulle laskevat tullissa, ja mitä ovat jenkeissä merkanneet pakettiin. Yli tuon 10€ minimin menee kyllä heittämällä, katsotaan paljon. Toki kun tulliin menee pakettia hakee, niin ainakin ohjeiden mukaan pitäs olla ostokuitti mukana mistä näkyy hinnat tarkemmin... eli ei auta jos paketissa lukee jotain muuta.

Eilen oli rekisteröitynyt "international dispatch" Chicagossa, eli mulla ainakin vähän enemmän infoa tuli kuin toi "shipment accepted".

MMA Warehousella on tapana merkitä lähetykseen että paketin arvo on about puolet siitä mitä se oikeasti on, 'auttaakseen' just noissa tullijutuissa.

Hyvin on muutenkin toiminut sieltä tilaus.
Tulliin on kylläkin jäänyt kun on tilaillut isompia satseja

Suositut

Back
Ylös Bottom