Ei tietenkään hetkessä opi. Mutta ikä myöskään ei ole mikään tae onnistumisesta, vaan se opiskelu ja soveltaminen käytännössä. Itsestä ainakin tuntui että kun ~n. 16 vuotiaana tiesin suunnilleen jo mikä on hyvä tapa treenata itselleni voimailupuolella, se oli jo myöhäistä ja olen joskus jopa ollut harmissani siitä etten ruvennut ajoissa opettelemaan kun kiinnostusta sitten kuitenkin löytyi.
Itsekkään en vakavasti usko että aloittaja osaa tehdä ohjelmaansa itse, koska kerran pyysi apua, dah? Mutta minkä nuorena kun oppii... ja sillain. Eli olen ehdottomasti sillä kannalla että rupeaa tutustumaan siihen treenaamisen teoriaan ja aina kun mahdollista niin kokeilee niitä juttuja jotka filtteröi ja uskoo hyviksi. Tämä ei heti onnistu, mutta jostain aina aloitettava
Itsekkään en vakavasti usko että aloittaja osaa tehdä ohjelmaansa itse, koska kerran pyysi apua, dah? Mutta minkä nuorena kun oppii... ja sillain. Eli olen ehdottomasti sillä kannalla että rupeaa tutustumaan siihen treenaamisen teoriaan ja aina kun mahdollista niin kokeilee niitä juttuja jotka filtteröi ja uskoo hyviksi. Tämä ei heti onnistu, mutta jostain aina aloitettava