Eteenpäin kehitettyihin eli commando krav magassa on otettu jujutsusta ja judosta ja thaikusta tekniikoita ja tehty ne paremmiksi ? Aika pätevää sakkia kun judotekniikoitakin on tyyliin 100 vuotta tässä hinkattu ja kehitetty nykyseen malliinsa ja sitten tosta vaan ne kehittyy eteenpäin ettei mitään kun siirretään ne commando krav magaan. Right!
En tunne itse kovinkaan hyvin Commando grav maga systeemiä mutta, ei ole hirveän vaikeaa ymmärtää ideaa :face: Eli tehdään ja sovelletaan kaikkia mahdollisia toimivia tekniikoita.
Eihän tämäkään ole oppikirja lukkopainia vaan on hienosti sovellettu eri lajeja tilanteeseen missä toisella on puukko, jos kommando grav maga perustuu tähän on se mielestäni ihan järkeen käyvää. Itse olen ainakin ihan suomen armeijjassa harjoitellut vastaavaa missä oli kypärät ja vaparihanskat jne suojat ja en ainakaan itse keksi parempaa tapaa hrjoitella tilannetta missä toinen yrittää vahingoittaa sinua jollain ikävällä esineellä. En itsekkään ymärrä tuollaista näytös toimintaa missä kaikki on harjoiteltu parin kanssa näyttämään mahdollisimman coolilta. Mikäs olisi sitten parempi ja oikea tapa harjoitella tälläisia tilanteita? Vapaaottelu, BJJ, muay thai, judo kenties?
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: