MMA-videoita – parhaat matsit, highlightit ja treenipätkät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pecman
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 MMA-videoita – parhaat matsit, highlightit ja treenipätkät

Meta description: Katso, jaa ja keskustele kovimmista vapaaotteluvideoista. Otteluiden analyysit, highlight-koosteet ja treenivideot yhdessä paikassa.

Netistä kun löytyy paljon noita mma/k-1-taistelijoiden highlight-videonpätkiä, mihin on koottu parhaat palat heidän matseistaan, niin tähän threadiin voisi listata noista katsomisen arvoiset. Itse suosittelen ainakin seuraavia:
Hayoto Sakurai
Frank Shamrock
Vanderlei Silva
Igor Vovchanchin

ChatGPT Image Dec 2, 2025 at 07_11_11 PM.webp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jerome le Banner :5:
Peter Aerts :3:
Quinton Jackson :5:
Hayato Sakurai :4:
Depi Purcell parhaimman näköinen leidi aika saatanan hyvä naisten :5: tasolla :eek:
hyvät Eminemin musiikit siihen päälle.

Igorin olen katsonut jo ainakin Tuhat kertaa. :4:

Minulla on kaikki Sherdogin Highlightit suosittelen
ladatkaa kaikki???

On kyllä muay thaita mutta Ramon Dekkerin video on jees.
Ja Alexander Karelin näyttää kenellä on voimaa.

Näin kerran Eurosportilta Ramon Dekkerin pieni muotoisen Highlightin
saatanan nopia ja teknillinen pystyottelija tosin ei mikään kookas.

Tuo Karelinin Highlight olisi joskus mukava nähdä.

Genki Sudon westside submission tournament 2001 video on aika hyvä. Siinä Genki hassuttelee ja näyttää matto-osaamistaan. Vastus ei taida olla järin tasokasta, mutta hauskaa katsottavaa. Video löytyy monesta eri paikasta. Nyt en itse jaksa etsiä, mutta googlella löytyy. Jossain on myös lyhyempiä versioita, mutta oikea kestää noin 6 minuuttia.

Niin unohdin mainita, että tonne subfighteriinkin pitää rekisteröityä ennenkuin clippejä voi ladata, mutta se ei todellakaan ole kovin suuri vaiva.

Devin sanoi:
I disagree. Erneston ottelutyylii ei oikein jaksa seurata. BORING. :2:
Jerome :5:

wOOt?
Oletkohan nyt edes kattonut sitä Hoostin videota. Nykyään 40-kymppisenä Hoost ei enää ole ehkä näyttävin K-1 -ottelija, mutta videolla äijä on vielä kovassa vedossa. Mielestäni paras näkemistäni highlight-videoista, heti Sakuraban jälkeen.

Devin sanoi:
I disagree. Erneston ottelutyylii ei oikein jaksa seurata. BORING. :2:

Olen samaa mieltä, että ei se niitä näyttävimpiä ottelijoita ole, mutta ne tehokkaat yksinkertaiset sarjat :)

Tank Abbott
Mainiosti videoon sopiva musiikki, ja videolla on todellakin parhaat palat ja paljon agrea. Tankin faneille :5:

Bas Rutten
Ihan okei video, hyvin pieksee Japanin poikia tällä videolla. Lopussa musiikki vaihtuu sellaseks haikeeks latinan kieliseks ja se loppu näyttää jonku kuolleen muistoks tehdyltä videolta. :4:

Vanderlei Silvan video on kans aika hyvä..

Back
Ylös Bottom