2 hyppyä riitti mulle, eihän tota voi kattoa.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Kevin Randleman on monella tapaa aika "mieletön" kaveri. Tässä hänen mietteitään ennen Shogun matsia:
http://www.sherdog.com/videos/videos.asp?v_id=931
huhhu ei tota voinu kattoo loppuun asti, hirveen näköst touhuu.
Laskuvarjojääkärikoulun käynyt kolleegani ihmetteli, että mitäs ihmeellistä tossa nyt. Noinhan he aina utissa tekivät :D
:D
Ei tosin ehkä ollu ihan lajivideo... tai on, kyllähän se oli joku "laji", mutta en mä nyt tajua miten susta tulee kova jätkä ku sä tuut pää edellä kymmenestä metristä alas
Katoin yhden toisen videon missä kaverit hakkas toisiaan kepeillä joka paikkaan! Siis kunnon bambu keppit, täysii päähän 20krt ja tökkivät toisiaan rintaan ja vatsaan toistuvasti jne... Ei kyllä vaikuttanu ihan selväjärkiseltä hommalta!

Kevin on saleen vetäny pilveä ennen tota haastattelua.
Varmaan kävi vetämässä vähä paukkua sillä välin ku sai paidan päälleen! En mä sit tiedä puhuko se tupakasta vai paukusta ku se sano polttaneensa ennen liikaa... :jahas:

minkä pitunen Melvin Manhoef on?
No morjens!
Tota matsia en ollukaan ennen nähny. Uskomatonta settiä. Saatto olla kavereilla niskat vähän jumissa ton jälkeen![]()
Muistaakseni joku 178cm...