MMA-vedonlyönti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-mu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis etkai sä tosissas väitä että laitoit 200e 1.45 kertoimelle ja vieläpä vaparimatsiin.
En pysty kyllä uskomaan tota, ei kukaan oo niin helvetin tyhmä että menis tuollasta tekemään :hyper:

Tai tietty jos rahaa on liikaa eikä tiedä mihin sen tuhlais.

eipä se häävi ollut 1.45.. eli 90€ nousu jos osuu. enpä mä oikeastaa harrasta vedonlyöntiä, muuta kun tuo on mun mielestä niin varma kohde niin laitoin. Toivottavasti en oo väärässä.

No toivotaan että osuu :kippis1:

Siis etkai sä tosissas väitä että laitoit 200e 1.45 kertoimelle ja vieläpä vaparimatsiin.
En pysty kyllä uskomaan tota, ei kukaan oo niin helvetin tyhmä että menis tuollasta tekemään :hyper:

Tai tietty jos rahaa on liikaa eikä tiedä mihin sen tuhlais.

Tämän viestin paikalle varmaan olisit voinu kirjoittaa, että miten mielestäsi kannattaisi lyödä vetoa, eikä haukkua toista suoraan maanrakoon...

Tämän viestin paikalle varmaan olisit voinu kirjoittaa, että miten mielestäsi kannattaisi lyödä vetoa, eikä haukkua toista suoraan maanrakoon...

Totta.

Olisin voinut olla asiallisempi, jotenkin vaan järkytyin niin syvästi tuosta vedosta, etten pystynyt enään kontroilloimaan mitä sormeni näpyttää koneen näytölle. Anteeksi.

Nyt hetken pohdittuani ja tultuani taas järkiini, voisin analysoida tilanteen hieman eritavalla.

"Melko" riskialtis veto, voit hävitä 200 euroa ja toisaalta voittaa ainoastaan 90. Tuolla panoksella voiton osuus on aivan liian pieni, varsinkin kun tämä ei ole mikään Nieminen - Federer tennismatsi. Pitemmän päällä tuollainen pelaaminen koituu aivan varmasti tappiolliseksi.

Toivotaan että vetosi menee oikein. Kannattaa perehtyä hieman kertoimien ja todennäköisyyksien ihmeelliseen maailmaan, ennen kuin alkaa nakkelemaan 200 lappusia menemään.

"riskialtis veto, voit hävitä 200 euroa ja toisaalta voittaa ainoastaan 90. Tuolla panoksella voiton osuus on aivan liian pieni, varsinkin kun tämä ei ole mikään Nieminen - Federer tennismatsi. Pitemmän päällä tuollainen pelaaminen koituu aivan varmasti tappiolliseksi."

Jos lauri1262:n arvion mukaan Penn voittaa matsin esimerkiksi 80% todennäköisyydellä, riittää tuo 1.45 vallanmainiosti. Mutta tämän varmastit tiesitkin kertoimien ja todennäköisyyksien ihmeelliseen maailmaan tutustuneena henkilönä.

"riskialtis veto, voit hävitä 200 euroa ja toisaalta voittaa ainoastaan 90. Tuolla panoksella voiton osuus on aivan liian pieni, varsinkin kun tämä ei ole mikään Nieminen - Federer tennismatsi. Pitemmän päällä tuollainen pelaaminen koituu aivan varmasti tappiolliseksi."

Jos lauri1262:n arvion mukaan Penn voittaa matsin esimerkiksi 80% todennäköisyydellä, riittää tuo 1.45 vallanmainiosti. Mutta tämän varmastit tiesitkin kertoimien ja todennäköisyyksien ihmeelliseen maailmaan tutustuneena henkilönä.

joo, eli 68.9% on se raja, yli niin voitollista ja alle niin tappiollista. Mun mielestä todennäköisyys 80-90% että penn voittaa. Selvä ylikerroin :p

joo, eli 68.9% on se raja, yli niin voitollista ja alle niin tappiollista. Mun mielestä todennäköisyys 80-90% että penn voittaa. Selvä ylikerroin :p

Itse pelasin Penniä kertoimella 1.56 arviolla 70%. Samalla arviolla tuo 1.45 on vielä pelattava.

Brian Bowles vs Miguel Torres

Miguel Torres 1.328

pistin tohon loput mitä löyty pinnaclelta (tosin sisällä noin 20 vetoa) 280€ voitto on 91.80€ , en vain näe kuinka Torres voisi hävitä, voittaa varmasti yli 90% kerroista.

Lyoto Machida - Mauricio "Shogun" Rua 1.18 4.20
Mike Swick - Martin Kampmann 1.60 2.20
Rich Franklin - Vitor Belfort 1.50 2.40
nordicbetillä ihan hyviä kertoimia

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Shogunia aion betata varmasti kuhan kerroin siinä neljän kieppeillä on.

Jardine Silva
Franklin Belfort
Dos Santos CroCop
Marquardt Maia

Noilla kerroin Nordicbetillä 20.59. Ei paha. Täytyy laittaa menemään.

Jos siihen lyö vielä kylkeen Machida Shogun, niin pompahtaa kerroin 86.41:eek:, mutta se taitaa jäädä haaveeksi. Shogunin kerroin siis 4.20.

Kampmannin kerroin Swickiä vastaan on mun mielestä myös lyönnin arvoinen 2.20

Ihan läpällä voisin laittaa jonkun pienen betin, vaikka femman seuraavaan:

Vera Soszynzki
Jardine Silva
Randy Nogi
Marquardt Maia
Franklin Belfort
Griffin Franca
Crocop Dos santos
Swick Kampmann

Kertoimeksi tulee 282.50! :D

Ja jos siihen vielä lyö kylkeen Machida Shogun, niin kertoimeksi tulee 1186.51!!:eek:
Se x 5€ = 5932€ :worship: Hukkaan heitetty femma se olis, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

180€ meni pappa-randyn puolesta.
Luulen että randyn tyylinen matsaaja on pahin mahdollinen nogille. Nog ei omaa tyrmäysvoimaa, eikä ole tarpeeksi hyvä painija viedäkseen ottelua mattoon. Suurin osa matsia taidetaan käydä häkkiä nojaten, Randy via UD..

Ryan Bader - Eric Schafer 1.20 3.95
Lyoto Machida - Mauricio "Shogun" Rua 1.20 3.95
kävin laittaa vikat hilut nordicbetille varmasti menee väärin kerroin 15.60

Baderia vastaan en löisi, mutta Shogunille pakko itsekin kai jotain kiinnittää kun on senverran hyvät kertoimet joka saitilla.

Missäs on tämän hetken parhaimmat kertoimet, laajin valikoima..?

Pinnaclella on aika hyvät kertoimet, mutta jos enemmän voittaa niin noista voi ilmeisesti joutua maksamaan veroja...

edit. bodoggi näyttää kovalta, lupailevat uusille asiakkaille ilmaista 25 punnan bettiä, kertoimetkin ihan jeesh

Pinnacle.Ei mun tietääkseni tarvii maksella mitään veroja.Noissa talletusbonuksissa on yleensä joku kierrätysehto,eli joku koira haudattuna.Pinnaclelta löytyy parhaat kertoimet ja valikoimat.

Katoin Pinnacle kertoimia Jones vs Shogun matsille ja olen yllättynyt.
Shogun 2.74
Jones 1.51

Onko Jones muka noin selvä suosikki Shogunia vastaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom