Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eipä se häävi ollut 1.45.. eli 90€ nousu jos osuu. enpä mä oikeastaa harrasta vedonlyöntiä, muuta kun tuo on mun mielestä niin varma kohde niin laitoin. Toivottavasti en oo väärässä.
Siis etkai sä tosissas väitä että laitoit 200e 1.45 kertoimelle ja vieläpä vaparimatsiin.
En pysty kyllä uskomaan tota, ei kukaan oo niin helvetin tyhmä että menis tuollasta tekemään
Tai tietty jos rahaa on liikaa eikä tiedä mihin sen tuhlais.
Tämän viestin paikalle varmaan olisit voinu kirjoittaa, että miten mielestäsi kannattaisi lyödä vetoa, eikä haukkua toista suoraan maanrakoon...
"riskialtis veto, voit hävitä 200 euroa ja toisaalta voittaa ainoastaan 90. Tuolla panoksella voiton osuus on aivan liian pieni, varsinkin kun tämä ei ole mikään Nieminen - Federer tennismatsi. Pitemmän päällä tuollainen pelaaminen koituu aivan varmasti tappiolliseksi."
Jos lauri1262:n arvion mukaan Penn voittaa matsin esimerkiksi 80% todennäköisyydellä, riittää tuo 1.45 vallanmainiosti. Mutta tämän varmastit tiesitkin kertoimien ja todennäköisyyksien ihmeelliseen maailmaan tutustuneena henkilönä.
joo, eli 68.9% on se raja, yli niin voitollista ja alle niin tappiollista. Mun mielestä todennäköisyys 80-90% että penn voittaa. Selvä ylikerroin :p
Itse pelasin Penniä kertoimella 1.56 arviolla 70%. Samalla arviolla tuo 1.45 on vielä pelattava.
mistäs tollasen kertoimen löysit?
Griffinillä olis suht hyvä kerroin nogia vastaan, vois muutaman kympin laittaa.