En mä mitään kääntele, oon lyönyt faktaa tiskiin taas 7 sivun verran tai jotain ja sun panos oli et multa ei tuu keskustelua ja sä et keskustele koska olet ennen keskustellut. Ja sinun kirjat on varmaan sitten väärässä. Näytä vaikka joku knockdown sääntö vaparisäännöistä, muuten lasketaan vain osumia. Ja niitä Hendolla oli enemmän, Hendo hallitsi ottelua pystyssä niin lyöden kuin painimalla häkkiä vasten. Sen ainoan Fedorin etsikkohetken, sen 1 tärkeän osumankin Dan käänsi voitokseen sekunnissa. Ja mille mattotaidoille? Ei saanut Nogia lopetettua, temppu minkä Mir teki kahdesti ja Cain kerran, puolivaloilla vetelivät Nogin solmuun ja tajun pois, Fedor nuhjusi jotain 8 erää Nogin kanssa matossa saamatta lopetusta, se että se lopetteli jotain MW ottelijoita tai LHW ottelijoita tai friikkejä ei kerro mattotaidoista mitään.
Vaparin säännöissä lasketaan iskut ja merkittävät iskut. Merkittävillä iskuilla on enemmän painoarvoa. Merkittäviksi lasketaan esimerkiksi juuri ne, joilla isketään vastustaja mattoon.
Kaikki ne ihmiset, jotka eivät saaneet Liddelliä tyrmättyä ovat tyynynyrkkejä, sillä Franklin löi sen kylmäksi murtuneella kädellä kevyen oloisesti. Urheilijat hiipuvat nopeasti. Minotauro oli ihan eri mies Pridessa kuin UFC:ssä. Se, että Fedor hallitsi Minotauroa matossa Pride-aikoina on ihan eri asia kuin Minotauron matsit UFC:ssä. En ota mitään Miriltä tai Cainilta pois, mutta eri mies heillä oli vastassa, se on ihan selvä. Fedorin mattotaidot olivat ihan sairaat parhaina päivinä, samoin Minotauron kyky ottaa rankaisua.
Se, että tulet oikeasti väittämään tänne, että Fedor otteli pelkkiä kannuja vastaan, on yksinkertaisesti typerää. Sellaiseen hölmöyteen ei kannata odottaa mitään asiallista vastausta, sillä alun perin lähdet dissaamaan kaikkien aikojen parhaimpiin kuuluvaa vapaaottelijaa. Jos sen jälken valitat, että sinun kanssa ei keskustella asiallisesti, vaan tullaan heittämään vaan vitsejä, on naurettavaa. Sinä aloitat vitseillä, saat takaisin vitsejä.
Ero tässä on vain se, etten voi antaa samalla mitalla takaisin sinun suosikkiasi kohtaan, sillä toisin kuin sinä, minä arvostan oikeasti hyviä ottelijoita, enkä lähde heitä lyömään lyttyyn.
Tässä GOAT-keskustelussa faktoja on lyöty lähinnä sinulle, sinä olet kirjoitellut typeriä väitteitä, koska vihaat Fedoria.