MMA - Väittelyketju

En tiedä montako Fedor sai, listasivat kaiketi vain tuloksissa sen 5 parasta, Fedor ei ollut siinä. Kertoo vain siitä mitä iso yleisö aattelee.

Laittasitko Fedorin sun top5 Goat listalle ja jos et niin ketkä sitten ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
LOL, Nogikin Fedorin edellä vaikka Fedor primessään vie kaikilla osa-alueilla 2 ottelua :) No, joo, eiköhän tämän ketjun voi sulkea kun kattoo äänestystä.

Niin katsos minä arvostan GOAT keskustelussa koko uraa, en vain ottelua jotain tiettyä ottelijaa vastaan, sinun logiikallasihan Werdum ja Bigfoot ovat Fedorin yläpuolella, niin pahasti veivät Fedoria primessään.

Niin katsos minä arvostan GOAT keskustelussa koko uraa, en vain ottelua jotain tiettyä ottelijaa vastaan, sinun logiikallasihan Werdum ja Bigfoot ovat Fedorin yläpuolella, niin pahasti veivät Fedoria primessään.

Olen yrittänyt pysyä poissa tästä väittelystä, mutta...

Harmittaa kun Gsp on saanut noin vähän ääniä. Mies on kuitenkin kostanut tappionsa. Taitaa vaan johtua siitä, että mies ei oo matseja saanut lopetettua.

Toivottavasti mies heittää homman pois, niinkun aikoi. Ilmeisesti se ei tässä lajissa saa kunnioistusta mitä ansaitsee. Ois Gspn ura loppunut jo aiemmin, jos ei olisi niin fiksu ottelija.

täs mun top 10 setit postakaas omat :D 1.Fedor THE GOAT
2.a silva
3.nogueira
4.Hendo
5.cro cop
6.cain
7.werdum
8.aldo
9.overeem
10.alexander emelianenko

täs mun top 10 setit postakaas omat :D 1.Fedor THE GOAT
2.a silva
3.nogueira
4.Hendo
5.cro cop
6.cain
7.werdum
8.aldo
9.overeem
10.alexander emelianenko

Nogi löytyy listalta muttei Jonesia. :D Onkohan tää pedor jotain lajisukua Jontelle jolla ei yläkerta kierrä kaikilla kierroksilla.

Fiilispohjalta sen kummemmin miettimättä GOAT lista vois olla tällanen. Rankingissa huomioitu saavutusten lisäksi myös uran merkitystä lajin kehitykselle, varsinkin loppupään sijoitusten 5-15 kohdalla.

1. Emperor
2. Bones
3. GSP
4. Spider
5. Aldo
6. Hendo
7. Cpt.America
8. El Guapo
9. Big Nog
10. Royce
11. Wandy
12. BJ
13. Saku
14. Iceman
15. Vitor

Fiilispohjalta sen kummemmin miettimättä GOAT lista vois olla tällanen. Rankingissa huomioitu saavutusten lisäksi myös uran merkitystä lajin kehitykselle, varsinkin loppupään sijoitusten 5-15 kohdalla.

1. Emperor
2. Bones
3. GSP
4. Spider
5. Aldo
6. Hendo
7. Cpt.America
8. El Guapo
9. Big Nog
10. Royce
11. Wandy
12. BJ
13. Saku
14. Iceman
15. Vitor

Ihan näppärä lista, mutta kyllä sanosin, että Saku, Wandy ja Royce vois mennä korkeammille sijoille. Rutten nyt ainakin. Kisauran jälkeenki kovaa settiä heittäny. Perkele paha sanoa :D ehkä se on vaan uskottava, että mielipiteet jyllää :D

1. Emperor
2. Bones
3. GSP
4. Spider
5. Aldo
6. Hendo
7. Cpt.America
8. El Guapo
9. Big Nog
10. Royce
11. Wandy
12. BJ
13. Saku
14. Iceman
15. Vitor

Hyvä lista,mutta tuohon 15 parhaan joukkoon voisi mahtua Liddell tai Tito myös mukaan. Molemmat tuonneet näkyvyyttä lajille saatanasti.

Nogi löytyy listalta muttei Jonesia. :D Onkohan tää pedor jotain lajisukua Jontelle jolla ei yläkerta kierrä kaikilla kierroksilla.

Mielestäni Jones ei kuulu vielä noihin GOAT-listojen top 10 sijoituksiin. Nogueiran pitäisi miltei löytyä jokaisen top 5:sta.

^
Jassoo... sunlaisia tapauksia pörrää täällä nykyää kuin paskakärpäsiä. Alas pistää listaa ketkä vähintää 9 sälliä menee Jonesin edelle nii saadaa kunnon paskamyrsky tännekin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom