Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinulla on aika erikoinen kuva Fedorista. Ei Fedor ole erityisen hiljainen tai vaitonainen, rauhallinen ja pohdiskeleva kylläkin haastatteluissa. Eiköhän sille ole varmasti syynsä miksi mies on niin rakastettu ja pidetty urheilija, muunkin kuin hienon uransa lisäksi. Ihmisten on helppo arvostaa ja ihailla Fedorin urheilullisia saavutuksia nimenomaan miehen poikkeuksellisen ystävällisen, avoimen ja kohteliaan luonteen takia mediassa ja fanien seurassa. Fedorin käytös ja tapa edustaa itseään urheilijana ja vapaaottelijana on esimerkillistä pr:ää lajille. Yksinkertaisesti mies on vain niin hieno esikuva lapsille ja nuorille ja miksei aikuisillekin ettei heti tule toista vastaavaa urheilijaa mieleen. Siihen päälle vielä Fedjan vuosien dominointi kuninkuusluokassa ja oman primeaikansa kiistaton baddest man on the planet status, niin todella omituista jos joku ei ymmärrä miksi useimmat ajattelee Fedorin olevan greatest of all time.
Ps.Kokeilkaas huvikseen löytää joku videoklippi missä Fedorilla olisi edes hetken ajan jollain tapaa vihainen, närkästynyt, hermostunut tai millään tapaa aggressiivinen, edes negatiivinen ilme kasvoilla ketään toista ihmistä kohtaan. Ihan selvä Jeesuksen inkarnaatio
Siis minulla on erikoinen kuva Fedorista, jos pidän häntä sympaattisena kaverina, joka on yksi maailman kovimpia vapaaottelijoita? Ok.
Kun nyt ollaan puhuttu koko ajan tästä kärkikolmikosta, niin jatketaan samalla linjalla. Varmasti kunnia kuuluu pitkälti Zuffan markkinointikoneistolle, mutta GSP:ltä ja Silvalta tulee jatkuvasti haastattelua, videota ym. ulos. Fedor ei itse hirveästi kommentoi asioita, vaan antaa joidenkin managerien ym. puhua puolestaan. Sekin vähän himmentää kaverin loistoa silmissäni. Toki kielimuuri on olemassa, mutta se ei muuta sitä tosiseikkaa, ettei managerien lausunnoista oikein pääse käsiksi Fedorin omaan persoonaan. MMA on sellainen laji, jossa pelkät ottelutaidot eivät aina riitä, vaan markkinoinnilla on myös iso osa hommassa. Joihinkin toki puree tuollainenkin tyyli, itse taas tykkään siitä, että voin katsella videoita ja haastatteluita omista suosikeistani ja näen myös vähän ottelijan persoonaa.
Kuitenkin kuten sanottu, en pidä tätä niin tärkeänä asiana kaikkien aikojen parasta ottelijaa etsittäessä.
No kohan Fedor nyt tyhjentää StrikeForcen ja UFC:N LHW divarit ja sit Andersson ottaa lhw matsin fedoria vastaan niin loppuu tää spekulointi.
Ps.Kokeilkaas huvikseen löytää joku videoklippi missä Fedorilla olisi edes hetken ajan jollain tapaa vihainen, närkästynyt, hermostunut tai millään tapaa aggressiivinen, edes negatiivinen ilme kasvoilla ketään toista ihmistä kohtaan. Ihan selvä Jeesuksen inkarnaatio
Kyllä Fedorillakin noissa otteluissa on tunteet käyny kuumina ihan samalla lailla kuin kaikilla muillakin, mutta Fedor ei vaan yksinkertaisesti näytä niitä. Sen on mun mielestä aika sellanen tyypillinen venäläinen joka osaa piilottaa kaiken kylmän ja tyynen ulkokuoren alle. Venäjä karaisee.
Jos ollaan demokraattisia ja jaetaan GOATTI painoluokkiin, niin tältä näyttäisi listani:
HW -> Fjodor
LHW -> Tähän en osaa päättää. Shogun? Rampage?
MW -> Anderson. Wandy kaukana kakkosena.
WW -> Gespi
LW -> BJ
FW -> Aldo / Faber
BW -> Torres. Cruz ja Bowles kovaa vauhtia ottamassa tuota titteliä.
Itse voisin ehdottaa LHW:n Hendoa
ja LW:hen Edgaria.
Mutta muutenhan se menee noin.
EDIT: tosin Hendo otellu aika paljon muualla kuin LHW...joten se pois.
Jos ollaan demokraattisia ja jaetaan GOATTI painoluokkiin, niin tältä näyttäisi listani:
HW -> Fjodor
LHW -> Tähän en osaa päättää. Shogun? Rampage?
MW -> Anderson. Wandy kaukana kakkosena.
WW -> Gespi
LW -> BJ
FW -> Aldo / Faber
BW -> Torres. Cruz ja Bowles kovaa vauhtia ottamassa tuota titteliä.
Olen aika lailla samaa mieltä ottamatta BW:hen kantaa, kun en tuota painoluokkaa vielä tunne juurikaan. LHW on kyllä vaikea valinta ja IMO se on joko Rampage, Shogun tai Liddlell, mutta en osaa päättää.
Liddell myös kävi mielessä. Mutta liian paha loppu-ura + häviöt noille kahdelle muulle (shogun, page) + yksiulotteinen ottelutyyli, takaavat sen ettei GOATTIA ansaitse. UFC:n goat kuitenkin voisi olla lähellä.
GOAT.. Tekee sen mistä muut unelmoi, kerta toisensa jälkeen..