Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaha Fedor johtaa edelleen tätä äänestystä vajaalla 70% äänistä. Aika samankaltainen tulos kun muuallakin maailmalla
Millä peruteella Japi laitoit Cyborgin, Pettiksen, Cruzin, Cainin ja Baraon tuolle listalle?
Miksipä ei? Saavutuksiltaan sopivat tuohon.
Kummallista valittaa tästä, kun jätät itse Fedorin kokonaan pois vittuillaksesi muille.Monihan on jättänyt Silvan tosissaan sen top-3 ulkopuolelle ihan vain vittuillakseen mulle, mieltä kuitenkin lämmittää kun tietää että mielessään sijoittavat sen ykköseksi kuten minäkin.
Kummallista valittaa tästä, kun jätät itse Fedorin kokonaan pois vittuillaksesi muille.
Kummallista valittaa tästä, kun jätät itse Fedorin kokonaan pois vittuillaksesi muille.
Ensinnäkin, ESPN:n kysely oli pelkkä vitsi. Siellä ei kyselyn koostaja tiennyt lajista mitään. MMA-sivustojen omat taulukot ovat huomattavasti uskottavampia, koska niihin vastaavat lajiin perehtyneet. Se, että tuo kyseinen ESPN-kysely on Fedor-vihaajien ainoa kunnollinen lyömäase, kertoo paljon.
Jos jätät Fedorin koko listalta pois, sinulla on kaksi mahdollisuutta:
1. vittuilet muille
2. olet lajiin perehtymätön
ESPN:n kysely oli lajiin perehtymätön. Kumpi sinä olet?
Tarviiko tohon trolliin mennä?
Japi on ilmeisesti UFC-sukupolvea ja kaikkien aikojen vapariorganisaatio Pride on vieras käsite.
Siellä lyhyt lihava mies hakkasi kovimmat isot pojat levyksi näytöstyyliin. Samassa organisaatiossa Hendo otteli 5 tappiota.