MMA - Väittelyketju

Ikä
38
Ettei nyt osa porukasta revi pelihousuja, niin ajattelin tehdä uuden ketjun.

Täällä voi keskustella esim.

UFC vs Muut
Fedor vs Lesnar
UFC vs Fedor
+ Ihan mitä tahansa mieleen vaan juolahtaakin!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en voi osallistua tähän kun varoitus on alla ja aina menee yli kuitenkin, mutta popparit on mikrossa jo valmiina!

Koska Fedoria selvästi vituttaa Danan meininki, eikä Dana aio suostua yhteispromootioon, niin olisikohan sellainen mahdollista, että Lesnar piestyään tarpeeksi monta haastajaa, kyllästyy haasteiden puutteeseen ja lähtee itse Strikeforceen ottamaan hieman pienemmällä palkalla selvää onko oikeasti maailman paras?

Luulisihan sitä kuitenkin, että useimmat huippunimet olisivat hommassa mukana saadakseen selvää, miten pitkälle rahkeet riittävät, eivätkä vain rahan takia (varsinki Lesnarilla sitä lienee jo riittämiin).

Kyllä se taitaa vaan niin olla että Fjodorilla meni pupu pöksyyn kun olisi pitänyt mennä UFC:n matsaamaan oikeasti kovia vastustajia vastaan, ei mitään helppoja näytösotteluita jotain ruipeloita vastaan. En nää mitään muuta syytä sille että hän kieltäytyi suuresta raha tarjouksesta. Fedor tietää varmasti itsekkin hyvin että UFC:ssä tulisi hyvin pian noutaja vastaan (viimeistään Lesnar) ja hän ei olisikaan enää niin legendaarinen ja voittamaton. Fedorilla alkaa jo ikäkin painamaan ja on alkanut näyttämään hieman hitaalta.

Eikös Lessu ja Fedor ole suurinpiirtein samanikäisiä?

Vieläkö te jaksatte marista Fedorista! Mitä vitun väliä sillä nyt sit on? Olisitteko te niin saatanan tyhmiä että ostaisitte osan firmaa. Sitten TE itse olisitte firman suurin myyntitykki, siis ylivoimaisesti suurin ja sitten naapurin firma pyytäis teidän töihin helvetin hyvällä palkalla jotta voisitte maksimoida teidän potentiaalin? Unohdinko mainita että tuossa sun osaomistuksessa olevassa firmassa on sun parhaat kaverit ja perheenjäsenet töissä?! Niin mun silmissä se on aivan päivänselvää että Fedor valitsi M-1:sen ja Strikeforcen. Se on valmis panostamaan johonki mihin se uskoo ja haluaa kasvavan. Jotenki niin käsittämätöntä kuunnella tota marmatusta. Se meni jo, ei voi mitään. Eikä se Fedor varmaan pelkää ketään UFC ottelijaa, se nyt vaan teki itselleen tärkeän päätöksen. Ei se tonne kehään olis tähän päivään asti noussut jos se pelkäis muita ottelijoita noin paljon.

:thumbs: samaa mieltä

Muistakaa sitten että henkilökohtaisuuksiin ei mennä, muuten väittely on vapaata.
----> Popcornit microon.

Koska Fedoria selvästi vituttaa Danan meininki, eikä Dana aio suostua yhteispromootioon, niin olisikohan sellainen mahdollista, että Lesnar piestyään tarpeeksi monta haastajaa, kyllästyy haasteiden puutteeseen ja lähtee itse Strikeforceen ottamaan hieman pienemmällä palkalla selvää onko oikeasti maailman paras?

Luulisihan sitä kuitenkin, että useimmat huippunimet olisivat hommassa mukana saadakseen selvää, miten pitkälle rahkeet riittävät, eivätkä vain rahan takia (varsinki Lesnarilla sitä lienee jo riittämiin).

Tuossa on vissiin ainakin se championship clause esteenä, eli vyön kanssa ei voi lähteä. Toisaalta henk. koht. en kyllä usko että Lesnarilta loppuu haaste

+ muutenkaan en usko että urheilullisista syistä kuitenkaan luopuu ufc:stä, kun ei ole hirveästi urheilumeininki paistanut paistanut noista puheista. Voi kyllä olla showpainista perittyä hypetystä mutta mene ja tiedä.

Tähän on ratkaisu: Anderson Silva, GSP, Fedor ja Lesnar pukkaavat Caranoa ja sitten voidaan katsoa kenen lapsi on. Ja siitähän sitten voi päätellä kenen siittiö selvisi ensimmäisenä vahvimpana maaliin, and thus the Ultmate Fighter has been found!

Tähän on ratkaisu: Anderson Silva, GSP, Fedor ja Lesnar pukkaavat Caranoa ja sitten voidaan katsoa kenen lapsi on. Ja siitähän sitten voi päätellä kenen siittiö selvisi ensimmäisenä vahvimpana maaliin, and thus the Ultmate Fighter has been found!

Saanko mä osallistua tohon kans? :kuola:

Saanko mä osallistua tohon kans? :kuola:

Sun siittiöt kun joutuis noiden kanssa samaan joukkoon niin lähtisivät varmasti uimaan väärään suuntaan pelonsekaisin tuntein.:D

Helvetin hyvä idea kyllä tuo. mahtasiko kaikki osapuolet suostua tohon.

Eiköhän kaikille oo tässä vaiheessa jo selvää, että Lesnar ei ole iso nakkikioskiöykkäri joka pieksee koolla, vaan poikkeuksellisen geenikäs urheilija. Siis ihan tohon ylempään viitaten.

Mä en kyllä ihan näe että miten m1 tulee olemaan mikään tulevaisuuden turva. Jos tuo fedor alkaa häviämään, niin m1 ei oikeasti ole minkään arvoinen enää. Ostohinnaltaan tai tuotoltaan. Mistä m1 tuottaisi rahaa? Kisahallin pikkushown kaltaisista tapahtumista? Kuka haluaa enää sponsoroida tai copromottaa m1 kanssa siinä vaiheessa kun fedorilla menee huonosti?

Mutta eihän fedor häviä .. ikinä. No jos se on noin niin miksei fedor saman tien ottaisi maksimipalkkaa omalle tilille ufc:sta? Jos ne palkat ovat miljoonaluokkaa niin aika kivan summan voisi sieltäkin saada jo muutamalla ottelulla. Ja siellä niitä matseja tulisi suht varmasti, vastustajat ja loukkaantumisien paikkaajat löytyisivät. Fedorilta taisi mennä juuri aika iso palkkapäivä (ja m1:ltä myös "copromootio") pilalle kun afflictionin kolmas show sitten yllättäen peruuntui, niinkuin niitä merkkejä ei olisi ollut jo ilmassa ennestään. Nyt otetaan lisää samankaltaisia riskejä strikeforcen kanssa. Lisäksi noita eventtejä ja matseja on ollut harvakseltaan fedorin uralla viimeset kolme vuotta, juurikin siitä syystä että on oltu promootion palveluksessa jolla nyt vain on meininki hyvin epävarmaa ja pieni rosteri.

Mun arvaus on se, ettei fedor varsinaisesti pelkää ketään HW:ssa, vaan luultavasti tämä sen manageriporukkaa antaa hälle sen verran epärealistista tietoa ja tulevaisuuden kuvaa, että saa fedorin uskomaan siihen että nämä bodogit ja afflictionit jotka rahotetaan sijottajien rahoilla, tulevat jatkossakin pumppaamaan m1:lle rahaa loputtomiin, ja että näin fedorin tulevaisuus on turvattu iän kaikkisesti.
Tai ehkä ne saavat fedorin uskomaan siihen että pelkällä ukon läsnäololla strikeforce alkaa tuottamaan kasoittain rahaa, ja että ne tulevaisuuden turvaavat palkkapäivät on pian edessä kun m1 repii sitten tulevaisuudessa %-osuuden näistä hyvin myyvistä showsta.

Katotaan sitten jossain vaiheessa jos fedor on vielä m1:ssä samojen managerien alla ja häviää pari ottelua, että kuinka hyvin se m1 turvaa sen vanhuuden. Jotenkin vähän tämmönen kutina että tässä urhelijaa vedätetään aika pahasti, hieman kuin eräitä venäläisiä nhl-pelaajia kuuleman mukaan. Finkelstein ja kumppanit luultavasti häipyvät saman tien kun fedorin arvo laskee, m1 sulkee ovensa.

Mutta tosiaan arvailujahan nää vaan, kattoo nyt mitä käy.

Mutta siis vaikkei fedor koskaan menisikään ufc:n, eikä koskaan häviäisi, ja jäisi onnellisena eläkkeelle vaikka 37v, niin en siltikään ymmärrä että miten m1 sen jälkeen turvaisi rahallisesti yhtään mitään. Millä se saisi niitä tuloja? Copromootiot, sponsoroinnit, kaikki perustuu fedorin mukana oloon.

Mä en kyllä ihan näe että miten m1 tulee olemaan mikään tulevaisuuden turva. Jos tuo fedor alkaa häviämään, niin m1 ei oikeasti ole minkään arvoinen enää. Ostohinnaltaan tai tuotoltaan. Mistä m1 tuottaisi rahaa? Kisahallin pikkushown kaltaisista tapahtumista? Kuka haluaa enää sponsoroida tai copromottaa m1 kanssa siinä vaiheessa kun fedorilla menee huonosti?

Mutta eihän fedor häviä .. ikinä. No jos se on noin niin miksei fedor saman tien ottaisi maksimipalkkaa omalle tilille ufc:sta? Jos ne palkat ovat miljoonaluokkaa niin aika kivan summan voisi sieltäkin saada jo muutamalla ottelulla. Ja siellä niitä matseja tulisi suht varmasti, vastustajat ja loukkaantumisien paikkaajat löytyisivät. Fedorilta taisi mennä juuri aika iso palkkapäivä (ja m1:ltä myös "copromootio") pilalle kun afflictionin kolmas show sitten yllättäen peruuntui, niinkuin niitä merkkejä ei olisi ollut jo ilmassa ennestään. Nyt otetaan lisää samankaltaisia riskejä strikeforcen kanssa. Lisäksi noita eventtejä ja matseja on ollut harvakseltaan fedorin uralla viimeset kolme vuotta, juurikin siitä syystä että on oltu promootion palveluksessa jolla nyt vain on meininki hyvin epävarmaa ja pieni rosteri.

Mun arvaus on se, ettei fedor varsinaisesti pelkää ketään HW:ssa, vaan luultavasti tämä sen manageriporukkaa antaa hälle sen verran epärealistista tietoa ja tulevaisuuden kuvaa, että saa fedorin uskomaan siihen että nämä bodogit ja afflictionit jotka rahotetaan sijottajien rahoilla, tulevat jatkossakin pumppaamaan m1:lle rahaa loputtomiin, ja että näin fedorin tulevaisuus on turvattu iän kaikkisesti.
Tai ehkä ne saavat fedorin uskomaan siihen että pelkällä ukon läsnäololla strikeforce alkaa tuottamaan kasoittain rahaa, ja että ne tulevaisuuden turvaavat palkkapäivät on pian edessä kun m1 repii sitten tulevaisuudessa %-osuuden näistä hyvin myyvistä showsta.

Katotaan sitten jossain vaiheessa jos fedor on vielä m1:ssä samojen managerien alla ja häviää pari ottelua, että kuinka hyvin se m1 turvaa sen vanhuuden. Jotenkin vähän tämmönen kutina että tässä urhelijaa vedätetään aika pahasti, hieman kuin eräitä venäläisiä nhl-pelaajia kuuleman mukaan. Finkelstein ja kumppanit luultavasti häipyvät saman tien kun fedorin arvo laskee, m1 sulkee ovensa.

Mutta tosiaan arvailujahan nää vaan, kattoo nyt mitä käy.

Mutta siis vaikkei fedor koskaan menisikään ufc:n, eikä koskaan häviäisi, ja jäisi onnellisena eläkkeelle vaikka 37v, niin en siltikään ymmärrä että miten m1 sen jälkeen turvaisi rahallisesti yhtään mitään. Millä se saisi niitä tuloja? Copromootiot, sponsoroinnit, kaikki perustuu fedorin mukana oloon.

Näistä jutuista saa sen käsityksen että fedorin älykkyys on samaa luokkaa Tysonin kanssa, kuka tahansa vakuuttavasti puhuva kaveri pystyy pompottelemaan sitä.
itte en oikein usko tuohon väittäsin että Fedori on huomattavasti fiksumpi ja kykenee pitämään puolensa myös kehän ulkopuolella.

Sun siittiöt kun joutuis noiden kanssa samaan joukkoon niin lähtisivät varmasti uimaan väärään suuntaan pelonsekaisin tuntein.:D

Helvetin hyvä idea kyllä tuo. mahtasiko kaikki osapuolet suostua tohon.

Aivan sama mitä ne siittiöt tekee, mutta se prosessi missä siirrän ne mun kehosta Ginan kehoon kiinnostaa... :dance2:

mä voisin lähteä tuohon mukaan kans, antaisin fedorille ja lesnarille sen verran tasoitusta, et laskisin siemeneni ginan nieluun, osoittaisin etten pelkää kilpailua lainkaan ;)

Minä tietenkin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom