Mma-tracker

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Mul on kans pari inviteä et jos joku niit kaipailee ni sähköpostia ketjuun ja pistän tulee :)

Aijaa mitähän ihmettä :O Tarkistin pariinkin otteeseen ja ihan oikein on kirjoitettu, jännä juttu

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vuosia vanhoilla tunnuksilla en pääse enään loggaamaan sisään, eikä jostain syystä saa recoverattua. Jos joku ystävällisesti viitsii laittaa inviten. mpk82@jippii.fi

Oon vielä uusi käyttäjä tämän trackerin kanssa eli rationi kusee tällä hetkellä, koska vaikka olen jättänyt lataamani tiedostot jakamaan niin kukaan ei niitä lataa? Johtuuko tämä sitten nettini huonoudesta (2/2) vai siitä, että yksinkertaisesti kukaan ei ole lataamassa kyseisiä torrentteja? Ja kuinka tiukkoja tuolla sivustolla sitten ollaan jos ratio kyntää pohjamudissa, että milloin tulee bannia, että pitäisikö sitten tehdä jotain rahallisia lahjoituksia, että saisi tuon ration kuntoon?

Oon vielä uusi käyttäjä tämän trackerin kanssa eli rationi kusee tällä hetkellä, koska vaikka olen jättänyt lataamani tiedostot jakamaan niin kukaan ei niitä lataa? Johtuuko tämä sitten nettini huonoudesta (2/2) vai siitä, että yksinkertaisesti kukaan ei ole lataamassa kyseisiä torrentteja? Ja kuinka tiukkoja tuolla sivustolla sitten ollaan jos ratio kyntää pohjamudissa, että milloin tulee bannia, että pitäisikö sitten tehdä jotain rahallisia lahjoituksia, että saisi tuon ration kuntoon?

Tuollahan tuo lukee säännöissä

Try to keep at least 0.50 ratio.
Low ratios may result in severe consequences, including banning.
If you have a bad connection, you can increase your ratio making a donnation. For each $1.00 you will receive 4GB of upload credit (When you donate >= $10.00), and help the tracker running great !

Mutta kyllä kai se ration ylläpitäminen onnistuu huonommallakin netillä jos uppailee vaikka omia torrentteja sivustolle

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom